Українська мова НУШ. Захарійчук М. Тема уроку . « Текст та його ознаки. Заголовок

Про матеріал
Українська мова НУШ. Захарійчук М. Тема уроку . « Текст та його ознаки. Заголовок Мета. Повторити і закріпити знання учнів про текст; розширити уявлення учнів про тему, основну думку (ідею) тексту; розвивати усне мовлення учнів, вміння добирати заголовок до тексту; вдосконалювати уміння робити звуко-буквений аналіз слів; виховувати любов до природи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку. Текст та його ознаки. Заголовок. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , Дніпровська гімназія 132, ДМР 3-А клас. Українська мова НУШ. Захарійчук

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Знання нові чекають нас. Ми дуже любим рідну мову, Її мелодію чудову,Тож починаємо урок.

Номер слайду 5

(Очікування: порадіти за товариша; пізнати головне; дізнатися нове; виконати завдання; показати свої досягнення.

Номер слайду 6

Я БУДУ : У -Р -О -К -уважнимрозумним організованимкмітливим

Номер слайду 7

Мову рідну я вивчаю, Її люблю, не забуваю. Рідну мову буду знати, Берегти і поважати.

Номер слайду 8

Тема урока Текст та його ознаки. Заголовок. (С. – 133 )

Номер слайду 9

РОБОТА У ЗОШИТАХЩоб оцінка була гарна,Треба вивести старанно. Кожну букву, кожен штрих —Клас працює, клас притих.

Номер слайду 10

25 квітня Класна робота Хвилинка каліграфії Вву ув уву ул ули иц иця… Иця, ли, ву – вулиця. На нашій вулиці ростуть дубки, берізки та каштани.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

ТЕКСТВправа« Асоціативний кущ»

Номер слайду 13

Текст — це зв’язне висловлю-вання, яке складається з двох і більше речень, що розміщені послідовно й об’єднані між собою за змістом. Текст має тему й основну думку.

Номер слайду 14

Гімнастика для очей,

Номер слайду 15

05.08.2024 СьогодніРобота з підручником

Номер слайду 16

Тема — це те, про що розповідається в тексті. Основна думка (ідея) — це те головне, що автор (авторка) хоче нам сказати.

Номер слайду 17

Заголовок — назва тексту або його частини. Заголовок має бути чітким і коротким. Він містить тему або основну думку тексту.

Номер слайду 18

Фізкультхвилинка Раз! Два! Три! Чотири! П’ять! Час прийшов відпочивать.

Номер слайду 19

Вправа 341. Прочитай дві групи речень. У якій групі речення зв’язані за змістом? * Про що автор розказує в цьому тексті?* Яку групу речень можна назвати текстом?

Номер слайду 20

1. У нашому саду дозріли абри-коси. У полі синіли волошки. У саду дядька Петра вродили великі груші. Під вікном гралися діти.2. Принесли хліб, пахучий, зі шкоринкою золотавою. Це від вогню позолота в нього. Та не тільки від вогню.

Номер слайду 21

Золоте зерно сіяли, золоті колоски гойдалися, золоте проміння колосок гріло. Золоті руки врожай зібрали. (За С. Мацюцьким).

Номер слайду 22

Розглянь малюнки до кожної групи речень. Що не так? Які із запропонованих малюнків відображають зміст тексту, а які —окремих речень? Виправ художника.

Номер слайду 23

Спиши з тексту речення, у яких прикметник золотий вживається в переносному значенні. Зверни увагу на підкреслене слово. Яка це частина мови?

Номер слайду 24

Принесли хліб, пахучий, зі шкоринкою золотавою. Це від вогню позолота в нього. Золоте зерно сіяли, золотіколоски гойдалися, золоте проміння колосок гріло. Золоті руки врожай зібрали.

Номер слайду 25

Вправа 342. Прочитай текст. Доведи, що це текст. Визнач тему й основну думку тексту. Спиши речення, яке виражає основну думку тексту.

Номер слайду 26

Поки біди не знатимеш, то й розуму не матимеш. Перевірка

Номер слайду 27

Вправа 343. Робота у парах.

Номер слайду 28

Номер слайду 29

-Тітонько, будь ласка, навчить мене розуму. - Дядечку журавель, порадьте та навчить розуму. - Любий їжачку, розкажи де узяти розум. Перевірка:

Номер слайду 30

Ось і все, Завдань кінець! Хто старався – … МОЛОДЕЦЬ !

Номер слайду 31

Рефлексійна вправа «Дерево зростання» дуже сподобалосьне сподобалосьсподобалось

Номер слайду 32

Домашнє завдання с. 135. Вправа № 344.

Номер слайду 33

Українська мова НУШ. Захарійчук М. Тема уроку . « Текст та його ознаки. Заголовок ». Мета. Повторити і закріпити знання учнів про текст; розширити уявлення учнів про тему, основну думку (ідею) тексту; розвивати усне мовлення учнів, вміння добирати заголовок до тексту; вдосконалювати уміння робити звуко-буквений аналіз слів; виховувати любов до природи.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
5 серпня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку