Українська мова. Типи текстів.

Про матеріал
Розширюємо уявлення про текст; ознайомлюємося з текстами- розповідями та текстами-описами, у їх порівнянні; формуємо практичні вміння визначати типи текстів.Робота з схемами про текст. Колективний аналіз записаних текстів. Робота з опорною схемою «Типи текстів» Осмислення нових знань. Робота в групах. Робота з підручником. Опрацювання змісту правила, с.123. Вправи , с.124, 2,4 – усно. Самостійна робота. Вправа 3. Домашнє завдання. Вправа 1, с.123. Вивчити правило, с.123.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Типи текстів

Номер слайду 2

23.04.2024

Номер слайду 3

Робота з опорними схемами.- Повторимо опорні схеми. З яких частин складається текст?{3 BFA17 A6-3831-4 BA7-B776-5 FDA546 E6 A72}Текст Основна частина – розкриваєдумку, намічену частина в зачині Як? Чому? Хто?Що?  Зачин – називає (починає) тему висловлювання. Що? Хто? Де? Коли?Кінцівка – завершує текст, підводить до висновку. Щочого?зтого?Для

Номер слайду 4

Текст. Будова тексту Кінцівка{3 BFA17 A6-3831-4 BA7-B776-5 FDA546 E6 A72}  Основна частина Зачин{3 BFA17 A6-3831-4 BA7-B776-5 FDA546 E6 A72}Зачин. Невтомно клопочуться білочки. Основна частина. То мчать аж до верхівки ялин, то перестрибують з гілки на гілку. Кінцівка. Веселішого звірка немає в лісі.- З яких частин складається текст? Що означає кожна частина?

Номер слайду 5

Повідомлення теми й мети уроку. Колективний аналіз записаних текстів. Котик Мурчик – наш домашній улюбленець. Він спокійний, але буває грайливим. Улюбленою іграшкою котика є м’ячик. А ще любить гратися з бабусиним клубком ниток, з яких вона в’яже джемпер. Мурчик любить сметану й курячу печінку. Котик дуже пухнастий. Його любить уся родина.

Номер слайду 6

Котик Мурчик – пухнастий улюбленець нашої сім’ї. У нього лапки білі, м’якенькі, з чорними цятками. Шубка на котикові біла, з чорними крапками на спині. Голівка чорна, але гострі вушка білі, чуткі. Зуби в Мурчика гострі, вуса довгі. Очі зелені, завжди примружені. Хвіст у котика смугастий.

Номер слайду 7

Аналіз записаних текстів. Про кого йдеться у кожному тексті? Що спільного в цих текстах?Що дізналися про котика з першого тексту? А що довідалися з другого тексту? Отже, про котика ви отримали інформацію з різних текстів. Один текст вам розповів, а другий – описав зовнішній вигляд котика. Який з текстів можна сфотографувати і побачити котика на світлині (малюнку)? Якими бувають тексти, ви дізнаєтеся, розглянувши опорну схему. Розгляньте її.

Номер слайду 8

Робота з опорною схемою «Типи текстів»Типи текстів. Текст-розповідьтекст-описщо відбувається?який? яка? яке?

Номер слайду 9

Кінцівка Основна частина. Зачин. Розповідь. Розповідається про щось (когось)Відповідає на питаннящо відбувається?Опис. Описується щось (хтось)Відповідає на питання який? яка? яке? Які бувають тексти? Як відрізнити текст-розповідь від тексту-опису? Яке питання можна поставити до тексту-розповіді, а яке – до тексту-опису?

Номер слайду 10

Осмислення нових знань. Робота в групах Група 1, 2. Скласти опис улюбленої іграшки. Група 3, 4. Скласти розповідь про улюблену іграшку.

Номер слайду 11

Робота з підручником. Опрацювання змісту правила, с.123.

Номер слайду 12

Робота в парах. Виконання вправ 2, 4 (с.124).

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Самостійна робота. (Вправа 3, с.124). Перевірка самостійної роботи.

Номер слайду 15

Домашнє завдання. Вправа 1, с.123. Вивчити правило, с.123.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку