Згадаємо вивчене- Яка найменша одиниця мовлення? (звук)- Що складається зі звуків? (склади)- Що утворюють склади? (слова)- Зі слів складаємо … (речення)- З речень складається … (текст)- З яких речень складається текст? (розміщених в певному порядку)- Які складові кожного тексту? (зачин, основна частина, кінцівка)
Робота в парах. Виконання завдань вправ 5 (с.124), 6 (с.125). Перевірка виконаних завдань. Вправа 5 Прочитайте заголовки текстів. Який із них є заголовком тексту-розповіді, а який – тексту-опису? Обґрунтуй свою думку.1. Як Євгенко навчився звук [р] вимовляти.2. Соняшник – квітка Сонця.
Самостійний запис опису сороки. Опорні слова: Мешкає в наших краях, невеликих лісах, в парках, садах, гаях, часто неподалік від людського житла, середнього розміру, тіло вкрите чорним оперенням, грудка білого кольору, темно-зелене та синє забарвлення на кінцях крил, ноги з трьома тонкими пальцями , очі чорні, дзьоб темного кольору, гострий, всеїдна пташка
Підсумки уроку. Що нового ви дізналися про текст? Як відрізнити текст-опис від тексту- розповіді? Який з текстів може відповідати на питання «що відбувається»? Укажіть, який це текст: розповідь опис. Доберіть заголовок. Білка має видовжене тіло та пухнастий хвіст. На мордочці звіра виблискують круглі чорні очі. Вушка в неї маленькі й гострі. Хутро у тваринки руде, черевце біленьке.