Українська мова. Типи текстів. Закріплення.

Про матеріал
Робота з презентацією. Каліграфічна хвилинка. Пригадуємо вивчене. Тренувальні вправи на визначення типів текстів. Виконання завдань вправ 5 (с.124), 6 (с.125). Колективне опрацювання змісту вправи 8 (с.125). Самостійний запис опису сороки. Домашнє завдання. Вправа 7, с.125.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Типи текстів

Номер слайду 2

Каліграфічна хвилинка. Напиши каліграфічно велику і маленьку букви У,у. Велику і маленьку букви Ч,ч. Серед запропонованих слів знайди іменники (хто?, що?) і каліграфічно запиши у зошит. Чародій, дуб, Улянка, чистить, чистота, чистий, думати, думка, придумати.

Номер слайду 3

Згадаємо вивчене- Яка найменша одиниця мовлення? (звук)- Що складається зі звуків? (склади)- Що утворюють склади? (слова)- Зі слів складаємо … (речення)- З речень складається … (текст)- З яких речень складається текст? (розміщених в певному порядку)- Які складові кожного тексту? (зачин, основна частина, кінцівка)

Номер слайду 4

Повторимо{7 BF3 FFD4-873 B-4206-A751-1167529 BD607}Зачин називає тему висловлювання. Що? Де? Коли?Основна частина розкриває думку, намічену в зачиніЯк? Чому? Хто? Що?Кінцівка завершує текст, підводить до висновку. Що з того? Для чого?Кожна частина пишеться з абзацу

Номер слайду 5

Перебудуйте текст,доберіть заголовок (усно)Хвиля накрила її і ледве не потопила. Мурашка спустилася до струмка напитись. Вона побачила, що мурашка тоне і кинула їй гілку. Голубка несла гілку. Мурашка сіла на гілку і врятувалася.

Номер слайду 6

Текст 1 Ромашка росте у полі. Дівчата полюбляють плести віночки з ромашок. Ромашка символізує доброту, ніжність. Це текст-розповідь - Про що дізналися?

Номер слайду 7

Ромашка – трав’яниста рослина. Рівна, висока, з яскраво-жовтою голівкою, в білих прозорих пелюстках.- Який зовнішній вигляд квітки?Це текст-опис. Текст 2

Номер слайду 8

Робота в парах. Виконання завдань вправ 5 (с.124), 6 (с.125). Перевірка виконаних завдань. Вправа 5 Прочитайте заголовки текстів. Який із них є заголовком тексту-розповіді, а який – тексту-опису? Обґрунтуй свою думку.1. Як Євгенко навчився звук [р] вимовляти.2. Соняшник – квітка Сонця.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Колективне опрацювання змісту вправи 8 (с.125).

Номер слайду 11

Самостійний запис опису сороки. Опорні слова: Мешкає в наших краях, невеликих лісах, в парках, садах, гаях, часто неподалік від людського житла, середнього розміру, тіло вкрите чорним оперенням, грудка білого кольору, темно-зелене та синє забарвлення на кінцях крил, ноги з трьома тонкими пальцями , очі чорні, дзьоб темного кольору, гострий, всеїдна пташка

Номер слайду 12

Підсумки уроку. Що нового ви дізналися про текст? Як відрізнити текст-опис від тексту- розповіді? Який з текстів може відповідати на питання «що відбувається»? Укажіть, який це текст: розповідь опис. Доберіть заголовок. Білка має видовжене тіло та пухнастий хвіст. На мордочці звіра виблискують круглі чорні очі. Вушка в неї маленькі й гострі. Хутро у тваринки руде, черевце біленьке.

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Вправа 7, с.125.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку