Перевіряємо засвоєння матеріалу про текст, його будову, типи
текстів, активізуємо читацьку пам’ять. Робота в друкованому зошиті, с.50-54.Домашнє завдання. Скласти розповідь «Писанки», с.57.
Вправа «Мікрофон»Що таке текст?З яких частин складається текст?Які бувають тексти?Чим відрізняється текст від речення?Що таке заголовок тексту?Як відрізнити зачин від кінцівки тексту?У якій частині тексту розкривається основний зміст розповіді?Чим відрізняється текст-розповідь від тексту-опису.
Номер слайду 3
Читання учнями твору В. Сухомлинського «Найласкавіші руки» та перевірка сприйняття його змісту.
Номер слайду 4
Робота з деформованим текстом. Відновлення послідовності розташування речень у тексті (завдання 2, с.51).
Номер слайду 5
Перевірка знань про структуру тексту. (Виконання завдань 3 (с.51), 4, 5 (с.52-53).
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Визначення типу тексту «Василько». (Завдання 6, с.53). Складання тексту-опису друга/подруги. (Завдання 7, с.53).
Номер слайду 8
Встановлення засобів зв’язку речень у тексті «Бусол» (с.54).