Українська мова. Повторення вивченого.

Про матеріал
Узагальнюємо знання про текст, частини мови ,розвиваємо мовлення, збагачуємо словниковий запас Словниковий диктант. Повторення про частини мови за таблицею та запитаннями на презентації. Колективне визначення теми висловлювання. Розкриття значення прислів’їв. (Вправа 7, письмово, с.137). Повторення вивченого про будову тексту. Виконання завдань до вправи 8, с.137. Домашнє завдання : с. 27,45,64,75,77 – повторити правила. С.137, вправа 9.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Повторення вивченого

Номер слайду 2

На уроці ми будемо: У – уважні Р – розумні О – оперативні К – кмітливі

Номер слайду 3

Каліграфічна хвилинка[]

Номер слайду 4

Словниковий диктант. Льон, п’ять, шофер, село, бджола, весло, ведмідь, Україна, ящірка, вечеря, печиво, навчання, пам’ять, Дніпро. Біла хмарка пливе високо у небі.

Номер слайду 5

Частини мови іменникприкметникдієсловоприйменниксполучниксамостійніслужбовіХто?Що?Що робити?Що робитиме?Який?Яке?

Номер слайду 6

Актуалізація знань про частини мови Що означає іменник? На які питання відповідають іменники? До яких іменників ставиться питання що?/хто? Наведіть приклади іменників, які відповідають на питання що?/хто?!

Номер слайду 7

Поставте питання до кожного зі слів: яскравий, тепла, вечірнє, літні. Як називаються слова, що вказують на ознаки предметів? Наведіть приклади прикметників, які відповідають на питання який?, яка?, яке?, які? З якими словами в реченні зв’язані прикметники? У реченні «Великі дива оточують нас» назвіть прикметник з іменником.

Номер слайду 8

Назвіть у цьому реченні «Великі дива оточують нас» слова, що означають дію предмета. На яке питання відповідає слово «оточують»? На які ще питання відповідають дієслова? Наведіть приклади дієслів, які відповідають на питання що робить? (що робив?, що зроблю?, що зробили?, що робитимуть?, що будуть робити?).

Номер слайду 9

Актуалізація знань про частини мови До яких слів у реченні не можна поставити питання? Для чого в реченні вживають службові слова? Наведіть приклади службових слів. Укажіть службові слова у реченні «У сизому тумані, в сині димовій – яблука рум’яні, груші медові». (М. Рильський).

Номер слайду 10

Колективне визначення теми висловлювання. Розкриття значення прислів’їв. (Вправа 7, с.137).

Номер слайду 11

Повторення вивченого про будову тексту. Що ми називаємо текстом? З яких частин складається текст? Якщо одна з частин тексту містить речення, яке виражає різні емоції, як таке речення слід читати?

Номер слайду 12

Робота з опорними схемами.- Розгляньте опорні схеми. Усі разом їх проаналізуємо, щоб дати відповідь на запитання: «З яких частин складається текст?»{E2 E39 E04-EBE8-4 E28-B450-481 CBFAF249 C}Текст Основна частина – розкриваєдумку, намічену частина в зачині Як? Чому? Хто?Що?  Зачин – називає (починає) тему висловлювання. Що? Хто? Де? Коли?Кінцівка – завершує текст, підводить до висновку. Щочого?зтого?Для

Номер слайду 13

Текст. Будова тексту Кінцівка{E2 E39 E04-EBE8-4 E28-B450-481 CBFAF249 C}  Основна частина Зачин{E2 E39 E04-EBE8-4 E28-B450-481 CBFAF249 C}Зачин. Невтомно клопочуться білочки. Основна частина. То мчать аж до верхівки ялин, то перестрибують з гілки на гілку. Кінцівка. Веселішого звірка немає в лісі.- З яких частин складається текст? Що означає кожна частина?

Номер слайду 14

Виконання завдань до вправи 8, с.137.

Номер слайду 15

Домашнє завдання

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку