Узагальнюємо знання про текст, активізуємо словниковий запас, розвиваємо монологічне зв’язне мовлення Робота в зошиті з розвитку мовлення на с. 68-72. Виконання завдань.
РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯПовторюємо, пригадуємо, навчаємося.
Номер слайду 2
Повідомлення теми уроку. Актуалізація знань про текст. Що таке текст? Як пов’язані речення у тексті? З яких частин складається текст? Які бувають тексти?
Номер слайду 3
Робота з деформованим текстом. Розташуйте речення за таким порядком, щоб утворився текст (завдання 1, с.68). Доберіть і запишіть заголовок. Визначіть тип тексту: розповідь чи опис.
Номер слайду 4
Творча робота.- Доповнити речення основної частини тексту словами, словосполученнями, щоб вони набули змісту і виражали закінчену думку. (Завдання 2, с.69).
Номер слайду 5
Складання тексту-розповіді за малюнком і запитаннями (усно; завдання 3, с.69-70).
Номер слайду 6
Словниково-логічна вправа на класифікацію (завдання 4, с.70).
Номер слайду 7
Відгадування загадок (завдання 5, с.71).
Номер слайду 8
Складання учнями загадки про тварин та її запис.- Щоб скласти загадку про тварину, вам треба уявити її, виділити суттєві ознаки, порівняти з ознаками інших предметів. Пригадати, де живе, що любить їсти, яку користь (зло) приносить ця тварина.
Номер слайду 9
Колективне складання учнями усної зв’язної казки-розповіді (завдання 7, с.71-72). «Чому Вовк на Червону Шапочку і бабусю образився?» – за серією малюнків та опорними словами.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Підсумки уроку. Чи сподобався вам урок? Що ви повторили? Що довелось пригадати? Чого навчалися? Чи важко складати загадки? Чи можна «старі» казки перетворити на сучасні? Які сучасні казки ви знаєте? Розкажіть одну з них однокласникам.