Тема уроку.
Правильно читаю числові вирази
Мета уроку:
продовжити знайомство учнів з числівником; вправляти у навичках правильно читати і записувати числові вирази; формувати орфоепічні та орфографічні навички;розвивати дослідницьку діяльність на основі надбаних знань;виховувати наполегливість в отриманні кращого результату.
Формування предметних компетентностей:
поглибити знання учнів про частину мови-числівник; вправляти у складанні розповіді за поданими запитаннями, вмінні правильно читати й обчислювати числові вирази.
Формування ключових компетентностей:
вміння вчитися;громадянської;загальнокультурної; соціальної.
Елементи інтеграції: Математика, Я досліджую світ,Літературне читання.
Тип уроку: комбінований .
Обладнання: відео «Екскурсія до Дніпрогесу», презентація «Перший флот запорозьких козаків»,різнокольорові картки,інтерактивна дошка.
Хід уроку.
І.Організація класу.
Встали ,дітки, всі рівненько,
Посміхнулися гарненько,
Настрій на урок взяли
Й працювати почали.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1.Метод « Асоціативний кущ».
Відгадайте загадку:
Що шумить без вітру?
(річка,водоспад,море)
Що тече і не зупиняється?
(вода,річка)
Чого в руках не втримаєш?
(воду)
1.Проблемне запитання:
- Що спільного в цих загадках?
- Пропоную вам дізнатися нові цікаві факти про воду.
Розповідь вчителя.
Вода є не лише джерелом життя, а ще потужним джерелом енергії. Енергія води є привабливою,оскільки вона є дешевою. Людина давно навчилася використовувати енергію річок.
2.Віртуальна подорож на Дніпровську ГЕС.
Перегляд відео «Екскурсія до Дніпрогесу».
3. Повідомлення теми уроку.
Сьогодні ми продовжимо знайомство з числівником. Навчимося правильно читати числові вирази.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
1.Прочитайте ,що найбільш вразило Родзинку в Запоріжжі.
Робота над завданням вправи 1.
2.Виконайте письмово завдання вправи 2.
Самостійна робота.
- Спишіть текст про Дніпрогес.
- Числа запишіть словами.
- Поставте наголос у числівниках.
(Взаємоперевірка).
3.Робота в групах.
Об’єднайтеся у групи за обраними кольорами та виконайте завдання вправи 3:
1 група – пригадати назви зимових місяців і поєднати їх із поданими числами;
2 група - пригадати назви весняних місяців і поєднати їх із поданими числами.
(Презентація робіт)
4.Робота в парах.
Допоможіть Ґаджикові правильно прочитати й обчислити числові вирази.
3.Презентація «Перший флот запорозьких козаків».
4.Творча робота в парах вправа 6.
- Обчисліть,скільки одиниць вогнепальної зброї було на одному козацькому човні.
- Число запишіть словами.
ІV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.
1.Творча робота в парах.
Ґаджикові цікаво:
(Презентація відповідей)
V. Підсумок уроку. Рефлексія.
1.Що нового ви дізналися на уроці?
2.Яка довжина та висота греблі Дніпровської ГЕС?
3.Як називалися військові човни запорозьких козаків ?
VІ. Домашнє завдання.
Вправа 8,ст.107.