Українська мова "Правильно записую дієслова на -ться,-шся",3 клас НУШ

Про матеріал
Дана тема вивчається у сьомому розділу "Розпізнаю числівники" за підручником Катерини Пономарьової і Любові Гайової " Українська мова та література",3 клас,частина1.
Перегляд файлу

Тема уроку.

Правильно записую   дієслова  на  -ться, -шся

Мета уроку:

познайомити з дієсловами  на -ться,-шся; вправляти у навичках  правильно вимовляти і записувати дієслова  на –ться,шся; формувати орфоепічні та орфографічні навички;розвивати дослідницьку діяльність на основі надбаних знань;виховувати наполегливість в отриманні кращого результату.

Формування предметних компетентностей:

поглибити знання учнів про частину мови-дієслово; вправляти у правильному вимовлянні та написанні дієслів на –ться,-шся, вмінні будувати текст на основі прочитаного.

Формування ключових компетентностей:

 вміння вчитися;громадянської;загальнокультурної; соціальної.

Елементи інтеграції: Я досліджую світ,Літературне читання.

Тип уроку: комбінований .

Обладнання: карта України, різнокольорові картки,інтерактивна дошка.

                                               Хід уроку.

І.Організація класу.

Встали ,дітки, всі  рівненько,

Посміхнулися гарненько,

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Робота з картою України

1.Проблемне запитання:

- Знайдіть на карті місто Дніпро.

- Центром якої області є це місто?

 (Відповіді учнів)

2. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні ми продовжимо подорож Дніпропетровщиною. Дізнаємося нове про це місто. Відкрийте підручник на сторінці 110 і прочитайте текст вправи1.

  • Прочитайте повідомлення Читалочки;
  • Випишіть  виділені слова в тексті,дотримуючись правила.
  • Прочитайте правило.

(Відповіді учнів)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1.Допоможіть Ґаджику виконати завдання вправа 4.

Робота в  групах.

Об’єднайтеся за обраними кольорами ваших карток. Спишіть речення,вставляючи пропущені букви:

1 група-перше речення;

2 група-друге речення;

3 група- третє речення.

(Презентація відповідей)

 2.Доповніть діалог запитаннями. Запишіть їх

Робота в парах.

(Презентація відповідей)

ІV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

  1. Робота на завданням вправи 6.

Творча робота в групах. Розгляньте малюнки.

- Що роблять діти?

- Який у них настрій?

- Складіть і запишіть текст(3-4 речення)

1 група - до першого малюнка;

2 група-до другого малюнка.

(Перевірка робіт)

V. Підсумок  уроку. Рефлексія.

1.Що нового ви дізналися на уроці?

2.Як вимовляються дієслова на -ться,-шся?

3.Як пишуться ці дієслова?

  VІ. Домашнє завдання.

Вправа 7,ст.111.

 

 

    

 

 

 

                                    

                                   

docx
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
1844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку