Українська мова. Розвиток мовлення. Вчимося описувати

Про матеріал
Удосконалюємо мовленнєву діяльність з огляду на розгорнуті ознаки предметів, збагачуємо словниковий запас, формуємо вміння використовувати засоби мови відповідно до завдань висловлювання, виховуємо любов до природи і бережне ставлення до неї. Робота над загадками. Робота із зошитом. Читання тексту «Гарбуз». Опис капусти за малюнком і вказаними ознаками-орієнтирами (завдання 2, с.44; усно). Самостійна робота (завдання 3; усно). Гра «Впізнай мене». (Виконання завдань 4, 5, с.45; письмово). Колективне складання опису лелеки за схемою-опорою. Підсумки уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯВчимося описувати

Номер слайду 2

Робота над загадками. Чия голова не має носа? Хто голівку свою влітку накриває І по двадцять хустин на голівці має? (Капуста) Біг через пліт, зачепився і висить, а не вмирає. Жовтопузий карапуз Йшов городом та й загруз, Бо насіння стільки має, Що аж боки розпирає. (Гарбуз)

Номер слайду 3

 Відгадайте, діти, хто Має носик – долото?Ним комах з кори виймає,Про здоров’я лісу дбає. (Дятел) Навесні пташки носаті Оселились в нас на хаті, Довгоногі, довгошиї,Жабенят ловити вміють. (Лелеки).- Що допомогло вам відгадати загадки?Які ознаки гарбуза (капусти, дятла, лелеки) вказані в загадці?

Номер слайду 4

Робота із зошитом. С44. Читання тексту «Гарбуз».- Назвіть ознаки овоча, на які вказано в тексті. Які з цих ознак відображені в загадках про гарбуз?

Номер слайду 5

- На які ознаки ви орієнтувалися, коли відгадували загадки про капусту? Складіть опис капусти за малюнком і вказаними ознаками-орієнтирами (завдання 2, с.44; усно).

Номер слайду 6

Самостійна робота (завдання 3; усно).

Номер слайду 7

Гра «Впізнай мене».(Виконання завдань 4, 5, с.45; письмово).

Номер слайду 8

Колективне складання опису лелеки за схемою-опорою.

Номер слайду 9

Колективне складання опису лелеки. Аналіз структури тексту. Усвідомлення учнями логіки викладу думки. Усне складання тексту-опису лелеки за схемою-опорою. Самостійний запис тексту-опису лелеки учнями. Зачитування учнями тексту-опису.

Номер слайду 10

Підсумки уроку.- Чого ми навчалися на уроці? Чи потрібно орієнтуватися на ознаки того чи іншого предмета, щоб точно описати його? На який предмет вказують такі ознаки:«Білі груди, чорні крила, над вікном гніздо зліпила». (Ластівка); «Уночі гуляє, а вдень спочиває. Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова); «На городі нога стоїть, на нозі голова висить, Куди сонце повертається, туди голова нахиляється». (Соняшник).- Складіть опис помідора, зозулі (усно).

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку