Українська мова. Перевір себе. Урок 2

Про матеріал
Перевіряємо ступінь осмислення вивченого матеріалу, уміння використовувати теоретичні знання під час виконання практичних завдань різної складності. Робота з зошитом (2 частина) на с.22-24.Виконанння завдань. Тестова перевірка мовних знань (с.22-23). Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перевір себе Урок 2

Номер слайду 2

1. Слова, які називають дію предмета, це: А іменники. Б прикметники. В дієслово2. Дієслова відповідають на запитання: А що робити?, що робив?, що зробить? Б який? яка? яке? які? В хто? що?

Номер слайду 3

3. Протилежними за значенням є дієслова: А молодіє – росте; накрапає – моросить. Б говорить – мовчить; стоїть – їде. В летить – падає; пірнає – заглиблюється4. Близькими за значенням є дієслова: А блищить – сяє; ясніє – світліє;Б говорить – спить; будують – темніють. В починає – завершує; виходить – заходить5. У реченні «Сходить сонце над землею» дієсловом є: А сонце. Б сходить. В над землею

Номер слайду 4

Тестова перевірка мовних знань (с.22-23).

Номер слайду 5

Робота з ілюстративним матеріалом. Аналіз ситуацій 1; 2. Відповіді на запитання-завдання до описаних ситуацій. Складання діалогів з опорою на малюнкове зображення.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Підсумки уроку. Яку роль відіграють дієслова в мовленні? Що ви знаєте про дієслова? Наведіть приклади дієслів, які відповідають на запитання що робить?, що зробила?, що буде робити? Послухайте вірш М. Чумарної «Мої квіти в садочку». Чи містить вірш дієслова, відповісте після його прослуховування.

Номер слайду 9

Мої квіти в садочку – Як зірочки у віночку: Це ромашка біленька, Це волошка синенька, А це рожа червона – Як сестричка піона!Жовті в нас нагідки, А рожеві квітки. Мають мальви та айстри – Я їх сію на щастя!І не буду їх рвати Та носити до хати,Бо для квіточок хата – Лиш землиця багата!Які дієслова містить вірш? Поставте запитання до кожного дієслова. Чи виражають дієслова бажання авторки любити та оберігати природу?З чим авторка порівнює квіти? Які кольори квітів згадані у вірші? Пофантазуйте, про що би ви розповіли, якби вам довелося дати відповідь на запитання: «Квіти – окраса землі».

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку