Українська мова. Використання дієслів у мовленні

Про матеріал
Розвиваємо навички точного вживання дієслів у мовленні, продовжуємо роботу по спостереженню за вживанням дієслів у прямому і переносному значенні, близьких і протилежних за змістом, формуємо мовне чуття, виховуємо поетичні смаки. Перевіряємо себе (усно). Колективна робота (вправа 7). Самостійна робота (вправа 6). Підсумок уроку. Домашнє завдання. Вправа 8, с.54.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання дієслів у мовленні Урок 2

Номер слайду 2

1. Слова, які називають дію предмета, це: А іменники. Б прикметники. В дієслово 2. Дієслова відповідають на запитання: А що робити?, що робив?, що зробить? Б який? яка? яке? які?В хто? що?

Номер слайду 3

3. Протилежними за значенням є дієслова: А молодіє – росте; накрапає – моросить;Б говорить – мовчить; стоїть – їде;В летить – падає; пірнає – заглиблюється;Близькими за значенням є дієслова: А блищить – сяє; ясніє – світліє;Б говорить – спить; будують – темніють. В починає – завершує; виходить – заходить

Номер слайду 4

Колективна робота (вправа 7).

Номер слайду 5

Самостійна робота (вправа 6).

Номер слайду 6

Підсумок уроку. Яку роль відіграють дієслова в мовленні? Складіть речення, щоб дієслово «сміється» було вжите як у прямому, так і в переносному значенні. Наведіть приклади дієслів з протилежним значенням. Доберіть близькі за значенням дієслова до слів: говорити, турбуватися, берегти, блищати.

Номер слайду 7

Домашнє завдання. Вправа 8, с.54.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку