Українська мова. Розвиток мовлення. Весняні квіти

Про матеріал
Розвиваємо зв’язне , навчаємося їх складати розповідь за вказаними ознаками, виховуємо любов до природи, розвиваємо естетичні почуття. Бесіда. Робота із зошитом. Читання вчителем вірша Олени Пчілки «Весняна пісенька». Аналіз змісту за запитаннями, вміщеними наприкінці тексту (завдання 1, с.47). Самостійне опрацювання вірша Н. Красоткіної «Квіти» (завдання 2, с.47) .Роздуми над значенням у житті людини квітів (завдання 3, 4, с.48). Співвідношення малюнка з назвою квітки (завдання 5). Запис назв квітів. Робота з розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді про нарциса (завдання 6). Робота над прислів’ями. Підсумки уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯВесняні квіти

Номер слайду 2

Бесіда. Яка пора року настала? Чим приваблює весна кожного з нас? Що навесні викликає захоплення? Які зміни в природі найбільше вам до вподоби?Що ви бачите на картині? Які суттєві ознаки весни художникові вдалось відтворити? Пригадайте, хто з авторів прочитаних вами творів писав про весну? Які їхні твори ви пам’ятаєте? Хто з авторок написав вірш «Весняні квіти?» Красу яких весняних квітів описала Олена Пчілка у вірші?

Номер слайду 3

Робота із зошитом. Читання вчителем вірша Олени Пчілки «Весняна пісенька». Аналіз змісту за запитаннями, вміщеними наприкінці тексту (завдання 1, с.47). (Запитання читають учні).

Номер слайду 4

Самостійна опрацювання вірша Н. Красоткіної «Квіти» (завдання 2, с.47)

Номер слайду 5

Роздуми над значенням у житті людини квітів (завдання 3, 4, с.48). Співвідношення малюнка з назвою квітки (завдання 5). Запис назв квітів.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Робота з розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді про нарциса(завдання 6).

Номер слайду 8

Складання розповіді про нарциса(завдання 6). Розгляд світлин квітки. Відповіді на запитання. Колективне складання розповіді про нарциса. Самостійний запис розповіді учнями. Самоперевірка написаного. Зачитування окремих розповідей учнями.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Нарциси. Нарциси – одні з моїх найулюбленіших весняних квіток. Ці рослини зацвітають ранньою весною. Тримаються квіти на високому, стрункому та прямому стеблі. Листки видовжені та тонкі. Квітка розміщується поодиноко на кінці стебла. Вона має жовто-біле забарвлення. В одних видів пелюстки білі, в інших можуть бути жовтими. Ранньою весною нарциси милують наш погляд.

Номер слайду 11

Робота над прислів’ями. Послухайте вислови. Поясніть, як ви розумієте їхній зміст. У весняну погоду і смутний веселим буває. Весна ледачого не любить. Весна красна квітами, а осінь – снопами. Весна іде – красу несе. Яке з висловлювань може доповнити тему уроку? Чому?

Номер слайду 12

Підсумки уроку. Про що сьогодні йшлося на уроці? Які весняні квіти вам до вподоби? Про яку квітку ви склали розповідь? Чия розповідь вам сподобалося? Чи можна стверджувати, що квіти є окрасою землі? А хто з авторів стверджує, що квіти є душею землі? Об’єднайте в одне речення слова «краса» і «душа», квіти, земля.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
13
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку