Українська мова : Слова, які означають назви предметів (іменники). Складання усної розповіді за малюнком.

Про матеріал
Вчимося узагальнювати слова за певною ознакою, розвиваємо зв’язне мовлення, формуємо взаємоповагу і любов до праці. Робота з предметними зображеннями, узагальнення, каліграфічна хвилинка, об’єднання назв предметів за двома ознаками (істота, неістота), узагальнення-висновок учителя за участю дітей. - Слова-назви істот відповідають на питання ХТО? Слова-назви неістот відповідають на питання ЩО? Граматична гра «Хто? чи Що?» Робота з підручником (письмово вправи 1,2, вправа 3 самостійно). Закріплення правила ,наведення прикладів, підсумок. Домашнєзавдання : с.124., вивчити правило, виконати вправу 5 (усно дати відповіді на запитання, скласти розповідь за малюнком, записати за зразком слова, які відповідають на питання хто? що? З одним зі слів скласти та записати речення).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок 1 Слова, які означають назви предметів (іменники). Складання усної розповіді за малюнком

Номер слайду 2

Розгляньте малюнки. Назвіть предмети, зображені на них. Гра « Назви предмети»Що це?

Номер слайду 3

Хто це?Ви називали всі предмети відповідними словами, тобто кожний предмет має свою назву (ім’я). Сьогодні ми дізнаємося , які питання можна ставити до слів-назв усіх предметів, що оточують нас.

Номер слайду 4

Каліграфічна хвилинка28 листопада. Класна робота. Оо Хх Ж ж

Номер слайду 5

Діти, згрупуйте предметні малюнки за ознаками: істота, неістота. Які питання ви поставите до кожного слова?

Номер слайду 6

Узагальнення-висновок Слова-назви істот відповідають на питання ХТО? Слова-назви неістот відповідають на питання ЩО?

Номер слайду 7

Граматична гра «Хто? чи Що?» Я називатиму слово, а ви, діти, піднімайте картку з тим питанням, на яке відповідає це слово. Комп’ютер, лікар, телефон, автомобіль, вантажівка, двірник, яблуня, садівник, бабуся, дівчинка, пташка, будинок. Слова-назви неістот на яке питання відповідають? А до яких слів-назв ви ставитимете питання ХТО? Наведіть приклади слів-назв неістот, істот.

Номер слайду 8

С.123-124. Робота з підручником. Виконання вправ 1, 2 (с. 123, 124) (Що?)Зошит, ручка, лінійка, підручник, смартфон, альбом, гумка, олівець.

Номер слайду 9

Вправа 2 (Хто?) Учителька, учитель, учениця, учень, синиця, риба, їжак, кіт.

Номер слайду 10

Колективне опрацювання змісту правила (с. 124). Наведення прикладів.

Номер слайду 11

С.124. Самостійна робота учнів (вправа 3). Вправа 3 (Хто?) Бібліотекар, селянка, пекар, кухар, банкір, школярка.(Що?) Бібліотека, село, пекарня, кухня, банк , школа.

Номер слайду 12

Підсумок уроку. Поставте запитання до слів: перерва, школа, школярка, учень, клас, дошка. Наведіть приклади слів-назв істот. Поставте запитання до слів: вікно, двері,крейда, парта. Зробіть висновок: питання ЩО? ставимо до слів-назв…, а питання ХТО? – до слів-назв…

Номер слайду 13

Домашнє завдання : с.125, вправа 5. Зразок. (Хто ?) Дідусь, (Що?) Кухня,

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
13 серпня
Переглядів
10
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку