Про матеріал
Вчимося узагальнювати слова за певною ознакою, розвиваємо зв’язне мовлення, формуємо взаємоповагу і любов до праці. Робота з предметними зображеннями, узагальнення, каліграфічна хвилинка, об’єднання назв предметів за двома ознаками (істота, неістота), узагальнення-висновок учителя за участю дітей.
- Слова-назви істот відповідають на питання ХТО? Слова-назви неістот відповідають на питання ЩО? Граматична гра «Хто? чи Що?» Робота з підручником (письмово вправи 1,2, вправа 3 самостійно). Закріплення правила ,наведення прикладів, підсумок. Домашнєзавдання : с.124., вивчити правило, виконати вправу 5 (усно дати відповіді на запитання, скласти розповідь за малюнком, записати за зразком слова, які відповідають на питання хто? що? З одним зі слів скласти та записати речення).