Українська мова. Тема: " Пригадую числівник".

Про матеріал
Розробка уроку до вивчення розділу 6. "Розпізнаю числівники" за підручником Катерини Пономарьової та Любові Гайової "Українська мова та читання" 3 клас
Перегляд файлу

Тема уроку.

 Розпізнаю числівники. Пригадую числівники.

Мета уроку:

познайомити учнів з частиною мови, яка називає числа; вправляти у навичках  знаходити числівники; формувати орфоепічні та орфографічні навички;розвивати дослідницьку діяльність на основі надбаних знань;виховувати наполегливість в отриманні кращого результату.

Формування предметних компетентностей:

поглибити знання учнів про частину мови-числівник; вправляти у складанні  розповіді  за поданими запитаннями, вмінні знаходити потрібну інформацію з наданого у підручнику «квитка».

Формування ключових компетентностей:

 вміння вчитися;громадянської;загальнокультурної; соціальної.

Елементи інтеграції: Математика, Я досліджую світ,Літературне читання.

Тип уроку: комбінований .

Обладнання: карта України, Етимологічний словник,різнокольорові картки,інтерактивна дошка.

                                               Хід уроку.

І.Організація класу.

Лагідний дзвіночок   до уроку кличе,

Ми всміхнемось йому і швиденько в клас.

Нашу рідну мову будемо вивчати,

Бо без мови людство не може існувати.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Метод « Асоціативний кущ».

Відгадайте загадку:

Число і кількість означає,

А ще - порядок при лічбі.

Усе на світі дозволяє

Порахувати він тобі.(Числівник)

1.Проблемне запитання:

- Пригадайте,як називається частина мови,яка називає числа?

- Що ви знаєте про нього?

(Відповіді учнів)

2.Робота за підручником ст.103 впр.1

3.Проведення дослідження.

4.Перевірка своїх знань за правилом.

5. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні ми навчимося знаходити числівники у тексті та правильно їх записувати .

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1.Робота з картою України впр.2

2.Робота з Етимологічним словником.

«Значення слова Кропивницький» .

3.Презентація «Історія походження назви міста Кропивницький».

4.Каліграфічний диктант.

Випишіть  числівники з впр.3 ст.104

5.Робота в групах

Об’єднайтеся у групи за обраними кольорами.

Розгляньте квиток Читалочки впр.5 та дайте письмово відповіді на запитання Щебетунчика впр.6 ст .104

1 група –Якого числа відбулася вистава?;

2 група –Коли був початок дійства?;

3 група –На якому місці сиділа Читалочка?;

4 група –Скільки коштує квиток?

(Презентація відповідей).

ІV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

Проблемні питання:

1.Чи доводилося вам відвідувати театр?

2. Чи хотілося б побути актором/акторкою?

3.Яку роль мрієте зіграти?

Скласти та записати про це текст

( Презентація відповідей).

4.Творча робота в парах

Порахувати і записати відповіді на запитання:

Скільки  в класній кімнаті :

-ламп;

-дверей;

-парт;

-вікон;

-дівчат;

-хлопців.

(Презентація відповідей).

V. Підсумок   уроку. Рефлексія.

1.Що нового ви дізналися на уроці?

2.Що таке числівник?

3.Яке запитання можна до нього поставити?

  VІ.Домашнє завдання.

Вправа 9,ст.104 

 

 

    

 

 

 

                                    

                                   

docx
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
1725
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку