Вправа 63. Прочитайте текст.• Де відбуваються події, відображені в тексті? Що могло бути далі? Склади про це два речення. Запиши.• Як називаємо підкреслені слова? Чому?• Як називаємо виділені слова? Чому?• Хто зображений на першому малюнку? На другому? Що їх об'єднує? Як називаємо слова, які звучать і пишуться однаково, а значення мають різне?
Випиши з тексту антоніми, синоніми, багатозначні слова за зразком. Сумно, журливо та невтішно, занехаяні й занедбані - синоніми. Маленька, велика - антоніми. Морська зірка - небесна зірка. Морський коник - швидкий коник. Морська корова - дойна корова. Риба-голка - шити голкою. Квіти півники - голосистий півник.
Урок української мови з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Синоніми, антоніми та багатозначні слова в текстах». Мета: вчити учнів виявляти в тексті багатозначні слова, вживати їх у мовленні; збагачувати словниковий запас школярів; розвивати вміння аналізувати, узагаль-нювати; виховувати любов до природи.