Українська мова. Слова, які позначають кількість предметів

Про матеріал
Знайомимося із загальним поняттям про числівники, прослідковуємо на прикладах роль числівників у реченні, мовленні. Активізація мисленнєвої діяльності. Повідомлення теми уроку. Робота над засвоєнням поняття «числівник». Розгадування ребусів (вправа 1, с.64). Опрацювання змісту правила. Словотворча робота. Розвиток мовлення учнів. Розкриття ролічислівників у реченні. Робота з підручником. Самостійна робота (вправа 2, с.64). Робота в парах (вправа 3, с.64). Заучування напам’ять слів руханки (вправа 4, с.65). Письмо із пам’яті слів руханки.Домашнє завдання.С.64, вивчити правило. Виконати вправу 5.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Слова, які позначають кількість предметів

Номер слайду 2

Активізація мисленнєвої діяльності Пригадайте, що ви знаєте про іменник? Які слова відповідають на питання який? яка? яке? які? На які питання відповідають дієслова? Наведіть приклади іменників, прикметників, дієслів. Послухайте віршик: Раз, два, три, чотири – кицю грамоти учили:не читати, не писати, а за мишками ганяти.(З народного)Як називається такий віршик? Які слова допомогли визначити, що це вірш- лічилка? Чи можете ви поставити питання до слів: «раз, два, три, чотири»?

Номер слайду 3

Повідомлення теми уроку

Номер слайду 4

Робота над засвоєнням поняття «числівник». Розгадування ребусів (вправа 1, с.64).

Номер слайду 5

Опрацювання змісту правила.

Номер слайду 6

Словотворча робота- Від числівників, що відповідають на запитання скільки?, утворіть і запи- шіть числівники, що відповідають на запитання котрий?Один – …, три – …, шість – …, сорок – …, сто – ….- Від числівників, що відповідають на запитання котрий?, утворіть і запишіть числівники, що відповідають на запитання скільки?Другий – …, четвертий – …, сьомий – …, двадцятий – …, шістдесятий – …, тисячний – … .

Номер слайду 7

Розвиток мовлення учнів. Розкриття ролі числівників у реченні. Складіть прислів’я. Поясніть, як ви розумієте їхній зміст. Одна бджола і обидва на ліву ногу. Два чоботи – пара лінивий два рази робить. Скупий два рази платить, мало меду наносить. Влітку один тиждень рік годує.

Номер слайду 8

Робота з підручником. Самостійна робота (вправа 2, с.64).

Номер слайду 9

Робота в парах (вправа 3, с.64).

Номер слайду 10

Заучування напам’ять слів руханки (вправа 4, с.65). Письмо із пам’яті слів руханки.

Номер слайду 11

Домашнє завдання. С.64, вивчити правило. Виконати вправу 5.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку