Українські фольклорні типи, новітнє переосмислення їх. « Українське альфреско»

Про матеріал
Вид креолізованого тексту, який створюватимуть учні : кардмейкінг (за НУШ_)
Перегляд файлу

ПІП учасника квесту   Жук Олена Миколаївна

Тема уроку. Українські фольклорні типи, новітнє переосмислення їх. « Українське альфреско»

Вид креолізованого тексту, який створюватимуть учні : кардмейкінг

Інструкція для школярів

  1. Ознаоймитися зі значенням слова кардмейкінг за посиланням https://uk.wikipedia.org/wiki
  2. Опрацювати техніку виготовлення листівок  для початківців  http://www.zrobysama.com.ua/
  3. Прослухати поезію Ліни Костенко « Українське альфреско» у виконанні Павла Тютюнника https://www.youtube.com/
  4. Зробити карту ключових образів вірша « Українське альфреско»
  5. Визначтесь зі стилем виготовлення кардмейкінгу.
  6. Підготуйте необхідні матеріали та інструменти.
  7. Заготуйте деталі  (за шаблонами, самостійно)
  8. Створіть кардмейкінг
  9. Підготуйте презентацію своєї роботи.

 

Критерії оцінювання роботи

 

1-3- учень   (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; за допомогою вчителя виконує елементарні завдання

4-6 - учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає зміст поезії, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, підготували деталі для створення кардмейкінгу, але не зовсім  доречно розмістили. 

7-9- учень (учениця) добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє  аналізувати й систематизувати інформацію, використовує  загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією, підготували кардмейкінг, але не всі образи- архетипи відтворені  на листівці. 

10-12 учень (учениця) має системні, міцні знання   в межах теми.   Уміє відтворити зміст поезії за допомогою досконало створеного кардмейкінгу , самостійно презентують свій виріб

docx
Додано
13 квітня 2019
Переглядів
672
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку