Мої очікування від уроку…0103 Я дізнаюся про…Я хочу вміти…Я буду старатися…
Номер слайду 4
Сьогодні на уроці ми…ознайомимося із деякими біографічними відомостями про Максима Рильського;будемо вдосконалювати навички виразного читання ліричних творів;обговоримо художні особливості поезій М. Рильського;будемо покращувати вміння визначати тему та ідею віршів;висловлюватимемо своє ставлення до почутого.
Номер слайду 5
Максим Рильський(1985 – 1964)
Номер слайду 6
Опрацювання статті підручника на с. 21201
Номер слайду 7
На основі прочитаної статті запишіть 5 ключових словосполучень чи слів
Номер слайду 8
Дощ. Благодатний, довгожданий,Дивним сяйвом осіянний,Золотий вечірній гість. Впав бадьоро, свіжо, дзвінко. На закурені будинки. Зголоднілих передмість. Відкривай гарячі груди,Мати земле! Дощ остудить,Оживить і запліднить,—І пшеницею, й ячменем,Буйним повівом зеленим. Білі села звеселить. Виразне читання поезії М. Рильського «Дощ»
Літературний диктант1. На чию честь поета Рильського названо Максимом? 2. Ким був батько Максима Рильського? 3. З якою відомою родиною товаришувала сім’я Рильських? 4. Чим цікавився М. Рильський у юності?5. У скільки років видав 1 збірку? 6. Окрім поета, Рильський відомий як …
Осінь-маляр із палітрою пишноютихо в небі кружляє,осипає красою розкішною. Там розсипа вона роси сріблисті,Там тумани розливає,Ліс одягає у шати барвисті. Ліс обливає кольорами дивними,Ніжно сміється до вітру,Грає цілунками з ним переливними. Фарби рожеві, злотисті, червоні,Срібно-блакитне повітря…Ніжні осінні пісні тиходзвонні!. М. Рильський. «Осінь-маляр з палітрою пишною»
Номер слайду 14
Уявіть себе письменником і опишіть Осінь як живу істоту, що несподівано завітала у ваш сад. У тексті використайте епітети: жовтогрячий, краплистий, смарагдовий, живописний, мальвничий,вогненний, золотистий«Я – письменник»
Номер слайду 15
Продовжте речення. Я знаю…Я вмію…Мені було цікаво…
Номер слайду 16
Домашнє завдання. Вивчіть напам’ять «Дощ»Пройдіть тест за покликанням