УМР №1 Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Види аудіювання. Різновиди читання. Стилі типи мовлення. Жанри мовлення.
УМР №1 Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Види аудіювання. Різновиди читання. Стилі типи мовлення. Жанри мовлення.
УМР №1 Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Види аудіювання. Різновиди читання. Стилі типи мовлення. Жанри мовлення.07 вересня. Класна робота
Номер слайду 2
Види мовленнєвої діяльності {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Аудіювання Читання. Говоріння. Письмо. Уміння сприймати на слух висловлювання і розуміти його. Уміння читати тексти мовчки і вголос із достатньою швидкістю, розуміти зміст прочитаного. Уміння грамотно складати власні висловлювання на певні теми з дотриманням правил спілкування. Уміння грамотно передавати думки, певні висловлювання, дотримуючись правил написання слів і вживання розділових знаків
Номер слайду 3
Стиль+ конфесійний або церковний
Номер слайду 4
Прочитайте уривки з текстів. Визначте, до якого стилю мовлення належить кожен із них. Обґрунтуйте свою думку. Вправа 1
Номер слайду 5
1. Висне над селом із просторів неба місяць зеленорогий. Собор стоїть у задумі один серед тиші, серед білої акацієвої ночі. Уночі він молодіє. Зморщок часу не ньому не видно, він мовби повертається до козацької молодості. Коли вперше сяйнув у цих степах небесними півкулями бань (За О. Гончаром). 2. Стаття 54 (фрагмент). Культурна спадщина охороняється законом. Держава забезпечує збереження історичних пам’яток та інших об’єктів, що становлять культурну цінність, вживає заходів для повернення в Україну культурних цінностей народу, які знаходяться за її межами (З Конституції України).
Номер слайду 6
4. Наш народ нізвідки на свої землі не приходив, він був тут завжди. Історія українського народу велика, героїчна, хоч і не завжди його дорога була широка – часом звужувалася. а часом просторіла. Він падав і знову підіймався, він боровся, оборонявся, будував фортеці й міста, орав ниви. Він створив дивовижний світ пісень, казок, оповідань і легенд. Він тисячі років розказує собі й сусідам про своє минуле (За В. Шевчуком). 3. Фундаменти Андріївської церкви заглиблено на 14 м, що дало змогу двоповерховий будинок-стилобат оснастити допоміжними приміщеннями. У плані Андріївська церква – хрест із кінцями різної довжини: вісь на сході – заході – 13 м, на півночі – півдні – 15 м. Висота церкви – 47 м, стилобата – 15 м, діаметр бані – 10 м (З довідника).
Номер слайду 7
5. Готувалися ми до уроку історії утрьох. Довго розглядали малюнки. Особливо вразив нас малюнок, на якому був зображений князь Олег зі своєю дружиною. Так і було написано: «З дружиною». Ми довго шукали поміж вусатих, озброєних мечами і списами дядьків, що сиділи на конях, оту князеву дружину.- Вона десь, видно, позаду, - врешті вирішив Ванько. Сонька не була б Сонькою, коли б не заперечила: - І зовсім не позаду! Вона вдома залишилася: князеві борщ варить (Із журналу).
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Розповідь. Опис. Роздум. У висловлюванні говориться про дії особи, про події, що відбуваються з особою або предметом. У висловлюванні говориться про ознаки, властивості особи, предмета або явища. У висловлюванні говориться про причини та наслідки дій, порушується певна проблема, робляться відповідні висновки. Типи мовлення
Номер слайду 11
Домашнє завдання. Перекладіть текст українською мовою і запишіть. Визначте, до якого типу мовлення належить висловлювання. Сформулюйте тему й основну думку тексту. Воспитание любви к родному краю, к родной культуре, к родному селу или городу, к родному языку – задание первоочередного значения. И нет надобности это доказывать. А как воспитать эту любовь? Она начинается с малого: с любви к своей семье, к своему дому, к своей школе. Постепенно разветвляясь, эта любовь к родному переходит в любовь к своей стране, ее истории, ее прошлому и будущему, а потом ко всему человечеству, к общечеловеческой культуре.