Упровадження Steam-освіти на уроці української літератури. Леся Українка "Лісова пісня"

Про матеріал
Нове - завжди незвідане, насторожливе, захмарне, але, мабуть, тому і манить до відкриттів, досліджень і випробовувань. Якщо не відкривати світ нового, то можна втратити і набуте. Stem освіта і мовно - літературний аспект здобуття знань... Нібито надто віддалені простори. Від початку поняття " stem" вживалося для позначення напряму в освіті, що охоплює переважно природничі науки, математику та технічні дисципліни. Але майбутнє, засноване лише на науці, мало кого порадує. І саме поняття "технології" набуло значно глибшого значення. Різноманітні новітні технології стали широко використовуватись при вивченні творчих і мистецьких дисциплін. Тому то саме поєднання науки і мистецтва спроможне дати гарні результати, розвинути юну особистість різнобічно. В інакшому випадку молоде покоління позбудеться навичок творчості та креативності. Мабуть, тому то до модерного stem доєднався звук "а". А це значить, що і ми, вчителі гуманітарних та мистецьких дисциплін, можемо разом з нашими здобувачами освіти долучитися до нового і захоплюючого, бо вже змінене звукосплетення steam означає поєднання креативності і творчості та технічних знань. Можливо, за інших життєвих обставин декого б і зацікавило питання: як то поєднати творчість з технікою.Та в умовах дистанційного навчання і вчителі, і здобувачі освіти переконалися, що в сучасному світі творчий процес неможливий без новітніх технологій. Робота на різних платформах, монтування відео, створення презентацій, використання різноманітних ґаджетів - невід'ємні елементи stem oсвіти. Отож урок - проєкт "У світ прекрасного - із словом і жагою" є підтвердженням досконалого поєднання творчих нахилів і технологічних надбань.Предметом проєктного дослідження є світ прекрасного і велич поетичного слова. Назва теми уроку, його ідея та провідний мотив - глибоко співзвучні: жага прекрасного! Під час підготовчого та практично - виконавчого етапу проєктного дослідження були використані авторські збірки "Дитячі очі", "Вірю в майбутнє твоє, Україно"( Л. Зінченко), поетичні твори М.Вороного, Лесі Українки; творчо - креативний потенціал здобувачів освіти, оточуючий світ прекрасного.Ми разом з моїми десятикласниками досліджували світ краси і поезії, проблеми гармонії людини і природи, високих поривів душі, невмирущої сили кохання.Любов до рідного краю та його неперевершеної краси, жага прекрасного навіть у буденних обставинах - ось вони вічні цінності людського буття!
Перегляд файлу

Нове - завжди незвідане, насторожливе, захмарне, але, мабуть, тому і манить до відкриттів, досліджень і випробовувань. Якщо не відкривати світ нового, то можна втратити і набуте. Stem освіта і мовно - літературний аспект здобуття знань... Нібито надто віддалені простори. Від початку поняття " stem" вживалося для позначення напряму в освіті, що охоплює переважно природничі науки, математику та технічні дисципліни. Але майбутнє, засноване лише на науці, мало кого порадує. І саме поняття "технології" набуло значно глибшого значення. Різноманітні новітні технології стали широко використовуватись при вивченні творчих і мистецьких дисциплін. Тому то саме поєднання науки і мистецтва спроможне дати гарні результати, розвинути юну особистість різнобічно. В інакшому випадку молоде покоління позбудеться навичок творчості та креативності. Мабуть, тому то до модерного stem доєднався звук "а". А це значить, що і ми, вчителі гуманітарних та мистецьких дисциплін, можемо разом з нашими здобувачами освіти долучитися до нового і захоплюючого, бо вже змінене звукосплетення steam  означає поєднання креативності і творчості та технічних знань. Можливо, за інших життєвих обставин декого б і зацікавило питання: як то поєднати творчість з технікою.Та в умовах дистанційного навчання і вчителі, і здобувачі освіти переконалися, що в сучасному світі творчий процес неможливий без новітніх технологій. Робота на різних платформах, монтування відео, створення презентацій, використання різноманітних ґаджетів - невід'ємні елементи stem oсвіти. Отож урок - проєкт "У світ прекрасного - із словом і жагою" є підтвердженням досконалого поєднання творчих нахилів і технологічних надбань.Предметом проєктного дослідження є світ прекрасного і велич поетичного слова. Назва теми уроку, його ідея та провідний мотив - глибоко співзвучні: жага прекрасного! Під час підготовчого та практично - виконавчого етапу проєктного дослідження були використані  авторські збірки "Дитячі очі", "Вірю в майбутнє твоє, Україно"( Л. Зінченко), поетичні твори М.Вороного, Лесі Українки; творчо - креативний потенціал здобувачів освіти, оточуючий світ прекрасного.Ми разом з моїми десятикласниками досліджували світ краси і поезії, проблеми гармонії людини і природи, високих поривів душі, невмирущої сили кохання.Любов до рідного краю та його неперевершеної краси, жага прекрасного навіть у буденних обставинах - ось вони вічні цінності людського буття!

 

docx
Додав(-ла)
Зінченко Любов
До підручника
Українська література 10 клас (Міщенко О.І.)
Додано
21 червня 2021
Переглядів
695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку