Нове - завжди незвідане, насторожливе, захмарне, але, мабуть, тому і манить до відкриттів, досліджень і випробовувань. Якщо не відкривати світ нового, то можна втратити і набуте. Stem освіта і мовно - літературний аспект здобуття знань... Нібито надто віддалені простори. Від початку поняття " stem" вживалося для позначення напряму в освіті, що охоплює переважно природничі науки, математику та технічні дисципліни. Але майбутнє, засноване лише на науці, мало кого порадує. І саме поняття "технології" набуло значно глибшого значення. Різноманітні новітні технології стали широко використовуватись при вивченні творчих і мистецьких дисциплін. Тому то саме поєднання науки і мистецтва спроможне дати гарні результати, розвинути юну особистість різнобічно. В інакшому випадку молоде покоління позбудеться навичок творчості та креативності. Мабуть, тому то до модерного stem доєднався звук "а". А це значить, що і ми, вчителі гуманітарних та мистецьких дисциплін, можемо разом з нашими здобувачами освіти долучитися до нового і захоплюючого, бо вже змінене звукосплетення steam означає поєднання креативності і творчості та технічних знань. Можливо, за інших життєвих обставин декого б і зацікавило питання: як то поєднати творчість з технікою.Та в умовах дистанційного навчання і вчителі, і здобувачі освіти переконалися, що в сучасному світі творчий процес неможливий без новітніх технологій. Робота на різних платформах, монтування відео, створення презентацій, використання різноманітних ґаджетів - невід'ємні елементи stem oсвіти. Отож урок - проєкт "У світ прекрасного - із словом і жагою" є підтвердженням досконалого поєднання творчих нахилів і технологічних надбань.Предметом проєктного дослідження є світ прекрасного і велич поетичного слова. Назва теми уроку, його ідея та провідний мотив - глибоко співзвучні: жага прекрасного! Під час підготовчого та практично - виконавчого етапу проєктного дослідження були використані авторські збірки "Дитячі очі", "Вірю в майбутнє твоє, Україно"( Л. Зінченко), поетичні твори М.Вороного, Лесі Українки; творчо - креативний потенціал здобувачів освіти, оточуючий світ прекрасного.Ми разом з моїми десятикласниками досліджували світ краси і поезії, проблеми гармонії людини і природи, високих поривів душі, невмирущої сили кохання.Любов до рідного краю та його неперевершеної краси, жага прекрасного навіть у буденних обставинах - ось вони вічні цінності людського буття!