УРМ.Складання розповіді. Подорож до осіннього лісу.

Про матеріал
Вчити спостерігати і бачити красу навколишньої природи,послідовно формувати думки і поєднувати їх у зв’язному мовленні,створювати свої висловлювання по темі, збагачувати словниковий запас, розвивати образне мислення,уяву,фантазію,виховувати любов і бережливе ставлення до природи, спостерігати , порівнювати , самостійно доходити висновків,працювати з цеглинками лего.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Білоруська Ірина Миколаївна вчитель початкових класів Новоодеський ліцей №1м. Нова Одеса

Номер слайду 2

2 клас. Українська мова. Тема: Складання розповідіМета: вчити спостерігати і бачити красу навколишньої природи,послідовно формувати думки і поєднувати їх у зв’язному мовленні,створювати свої висловлювання по темі, збагачувати словниковий запас, розвивати образне мислення,уяву,фантазію,виховувати любов і бережливе ставлення до природи, спостерігати , порівнювати , самостійно доходити висновків. Вправа. Подорож до осіннього лісу. Мета вправи: розвивати творче мислення,висловлювати власну думку,створювати асоціації відповідно до кольорів ( 6 цеглинок), утримувати інформацію в пам’яті,вчитись працювати в команді.

Номер слайду 3

Зміст вправи1. Підготовча робота до сприйняття матеріалу. У кожного з здобувачів освіти 6 цеглинок. Вибрати цеглинку,що відповідає настрою дитини. Покласти цеглинку на голову і утримати її як найдовше. Виконати з цеглинками вправу на увагу типу: очі,ротик,волосся, щічки, жовта цеглинка і т. д. Таким чином діти налаштовуються на сприйняття роботи.2. Уявна подорож до осіннього лісу. На дошці заздалегідь виставляються малюнки дітей « Сосновий ліс». Вчитель запитує дітей як давно вони відвідували ліс. Повторюємо правила поводження в лісі. На дошку поступово вчитель викладає малюнки сонечка,неба,лісу,мухоморів, білочки,озера. Кожне речення відповідає певному малюнку( Був теплий сонячний осінній день. Учні беруть до рук жовту цеглинку) і т.д. поки діти не складуть пірамідку з певних кольорів(жовтий,голубий,зелений,червоний,помаранчевий,синій).3. Відтворення розповіді за цеглинками. Можна запитати окремих учнів, а можна повторити колективно. Тренуємо пам’ять і встановлюємо послідовність дій.

Номер слайду 4

Вправа « Хто найуважніший». Робота в парі1 гр. Народжені взимку;2 гр. Народжені весною;3 гр. Народжені влітку;4 гр. Народжені восени. ( повторюються правила роботи в групі). Демонструю нескладний малюнок з геометричних фігур протягом хвилини. Діти відтворюють побачене на папері . Презентують. Даю завдання самостійно створити малюнок, з тих же геометричних фігур , але стосовно кожної пори року( за днями народження, по групах ,які створили). З’ясовуємо до якої природи належать зображення на малюнках .

Номер слайду 5

Рефлексія. Мої враження - Чи сподобалось вам в осінньому лісі? - Як часто треба ходити до лісу і чому? - В яку пору року ліс приваблює найбільше і чому? - Чи розкажуть учні про нашу « подорож» вдома , з ким поділяться в першу чергу? - Який настрій залишився після мандрівки?День корисний, тому що…Я буду використовувати здобуті знання…Вербальне оцінювання. Діти аплодують один одному.

Номер слайду 6

Місце проведення: класна кімната. Матеріали та обладнання

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку