Урок - експедиція «Знайомими стежками»

Про матеріал

Робота над вдосконаленням навичок додавання та віднімання двоцифрових з переходом через десяток. Формування навичок розв'язування задач на дві діі виразом, з питаннями та поясненнями. Розвивати вміння нестандартно мислити, правильно давати оцінку своім знанням. Виховання поваги до товаришів, любов до природи, поваги до хліба, зацікавленість до предмету математики.

Перегляд файлу

            Урок - експедиція «Знайомими стежками»

Тема Додавання та віднімання двозначних чисел з переходом через десяток. Розвязування задач у дві діі.

Мета. Продовжити роботу з вдосконалення навичок додавання та віднімання двоцифрових з переходом через десяток. Формувати навики розвязування задач на дві діі виразом, з питаннями та поясненнями. Розвивати вміння нестандартно мислити, правильно давати оцінку своім знанням. Виховувати повагу до товаришів, любов до природи, до хліба, до предмету математики.

Навчально-дидактичне забезпечення уроку: плакат: «Хліб - всьому голова», колоски, картки, картина «Пшеничне поле», 3 короваі, рушники, схема задач, літери ХЛІБ.

Тип уроку:  урок  закріплення знань, умінь і навичок.

 

  1. Організація учнів.
  2. Контроль, корекція та закріплення знань учнів.

Щоб дізнатися про що ми будемо говорити на уроці математики, я пропоную вгадати загадку. Відповдь ховається у цих числах.

Хата мною багата

Людям брат друг

І коли вже я в хаті

Буде й пісня навкруг.

 

 

 

 

X

Л

І

Б

14

28

42

56

 

За допомогою математичних вузликів ми відгадали загадку. Яке число лежить в основі відгадки:

  • А що ж таке хліб?
  • Давайте прочитаємо плакат: «Хліб - всьому голова!»
  • А які прислівя ви знаете про хліб?
  • Діти, хліб - наш основний продукт на столі. Сьогодні ми з вами вирушимо в фермерське господарство в експедицію , щоб дізнатися, як багато треба попрацювати, щоб виростити хліб. Сьогодні на уроці ми будемо розвязувати задачі, приклади. За кожну вірну відповідь ви будете одержувати колосок. Хто найбільше назбирає колосків, той одерже вищі бали.

Щоб посіяти зерно нам треба підготувати грунт.

  • Як на Украіні казали перед посвною?
  • Поможи, Боже, рано почати рано закінчити - хай легше почнеться і ще легше скінчиться.

1. Усний рахунок:

а) порахувати оберненим кількісним, парами починаючи від 20.

б) оберненим порядковим трійками починаючи від 9.

в) порахувати зустрічним порядковим четвіркам.

г) скільки треба додати (ЗО - 20) + ? = 100, (35 + 15) + ? = 90,

? - (70 + 20) = 0.

Грунт підготували.

Прийшов час сіяти зерно.

 

2.  Математичний диктант на картках:

 

а)

50 (25+23)=2

б)

36-(56-50)=30

в)

54+(63-61)=56

 

14+(81 -21 )=74

 

84+(66-50)=100

 

46+(91 -89)=48

 

48+(38-34)=52

 

39+(75-73)=41

 

33+(33+34)=100

 

Ми дружно працювали і посіяли зерно.

Що можна сказати про працю хлібороба. Де кожний вміло робить, там пшениця родить.

3.  Рішення задач по таблиц з питаннями.

Фізкультхвилинка.

Ми дуже жвав колоски

В нас тоненькі стебельки

Ми в стрункі голівки

Вмпрамляем голвки

Ледь зіпявшись з корінців

Дістаєм до промінців

Ми стискаєм іх в огонь

В золоті свої долонь

Хилять свіжі вітерці

Вправо, вліво стовбурці

Ще й голівки кожен ряд

Нахиляй вперед - назад

А зараз ми вирушаємо на поле, збирати колоски, розвязуючи задачі

 

Рішення задач с.154.

зад. 6.-з поясненням

зад. 7 – виразом.

за. 8 - з питанням

 

4. Рішення прикладів:

 

48+38-86

69-33=36

45-19=26

65-37=28

75-29=46

86+14=100

70-23=47

54+18=72

76+23=99

 

 

 

 

 

Б

Е

Р

Е

Ж

І

Т

Ь

 

X

Л

І

Б

47

36

100

36

99

86

72

28

 

46

26

86

47

 

Підсумок.

Вам сподобалась експедиція? З подорожі ми привезли подарунки . Вручення караваю.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 березня 2018
Переглядів
785
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку