Робота над вдосконаленням навичок додавання та віднімання двоцифрових з переходом через десяток. Формування навичок розв'язування задач на дві діі виразом, з питаннями та поясненнями. Розвивати вміння нестандартно мислити, правильно давати оцінку своім знанням. Виховання поваги до товаришів, любов до природи, поваги до хліба, зацікавленість до предмету математики.
Урок - експедиція «Знайомими стежками»
Тема Додавання та віднімання двозначних чисел з переходом через десяток. Розвязування задач у дві діі.
Мета. Продовжити роботу з вдосконалення навичок додавання та віднімання двоцифрових з переходом через десяток. Формувати навики розвязування задач на дві діі виразом, з питаннями та поясненнями. Розвивати вміння нестандартно мислити, правильно давати оцінку своім знанням. Виховувати повагу до товаришів, любов до природи, до хліба, до предмету математики.
Навчально-дидактичне забезпечення уроку: плакат: «Хліб - всьому голова», колоски, картки, картина «Пшеничне поле», 3 короваі, рушники, схема задач, літери ХЛІБ.
Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.
Щоб дізнатися про що ми будемо говорити на уроці математики, я пропоную вгадати загадку. Відповдь ховається у цих числах.
Хата мною багата Людям брат друг І коли вже я в хаті Буде й пісня навкруг. |
X |
Л |
І |
Б |
14 |
28 |
42 |
56 |
За допомогою математичних вузликів ми відгадали загадку. Яке число лежить в основі відгадки:
Щоб посіяти зерно нам треба підготувати грунт.
1. Усний рахунок:
а) порахувати оберненим кількісним, парами починаючи від 20.
б) оберненим порядковим трійками починаючи від 9.
в) порахувати зустрічним порядковим четвіркам.
г) скільки треба додати (ЗО - 20) + ? = 100, (35 + 15) + ? = 90,
? - (70 + 20) = 0.
Грунт підготували.
Прийшов час сіяти зерно.
2. Математичний диктант на картках:
а) |
50 (25+23)=2 |
б) |
36-(56-50)=30 |
в) |
54+(63-61)=56 |
|
14+(81 -21 )=74 |
|
84+(66-50)=100 |
|
46+(91 -89)=48 |
|
48+(38-34)=52 |
|
39+(75-73)=41 |
|
33+(33+34)=100 |
Ми дружно працювали і посіяли зерно.
Що можна сказати про працю хлібороба. Де кожний вміло робить, там пшениця родить.
3. Рішення задач по таблиц з питаннями.
Фізкультхвилинка.
Ми дуже жвав колоски
В нас тоненькі стебельки
Ми в стрункі голівки
Вмпрамляем голвки
Ледь зіпявшись з корінців
Дістаєм до промінців
Ми стискаєм іх в огонь
В золоті свої долонь
Хилять свіжі вітерці
Вправо, вліво стовбурці
Ще й голівки кожен ряд
Нахиляй вперед - назад
А зараз ми вирушаємо на поле, збирати колоски, розвязуючи задачі
Рішення задач с.154.
зад. 6.-з поясненням
зад. 7 – виразом.
за. 8 - з питанням
4. Рішення прикладів:
48+38-86 |
69-33=36 |
45-19=26 |
65-37=28 |
75-29=46 |
86+14=100 |
70-23=47 |
54+18=72 |
76+23=99
|
Б |
Е |
Р |
Е |
Ж |
І |
Т |
Ь |
|
X |
Л |
І |
Б |
47 |
36 |
100 |
36 |
99 |
86 |
72 |
28 |
|
46 |
26 |
86 |
47 |
Підсумок.
Вам сподобалась експедиція? З подорожі ми привезли подарунки . Вручення караваю.