Урок російської мови у 8 класі.
Урок-гра « Пізнаємо, граючи»
Тема уроку: Виконання творчого завдання на уроці російської мови.
Монофон. Зразок.
Мета: розвивати творчий потенціал учнів, пізнавальний інтерес, уяву, пам’ять, створити позитивний настрій, розвивати почуття колективізму, активність, підвищувати впевненість у собі.
Обладнання: атрибути і матеріали для проведення ігор, зразки творчих робіт, виконаних учнями і вчителем, жетони для контролю за кількістю переможців.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
Розподіл учнів на групи, вибір спікерів, оформлення робочих місць.
Ознайомлення учнів зі змістом та порядком проведення ігор та конкурсів.
ІІ. Гра.
Учитель читає питання, які націлені на перевірку швидкості мислення, уваги, кмітливості.
Учням пропонуються наступні ігри:
Орієнтований зразок «Монофону»:
Пламенный привет потомкам Пиноккио, Пьеро, Петушка, Почемучек, приятелям Покемонов, Пяточка, Почтальона Печкина, Пуха, Поросёнка Пеппы.
Пришлите послание планета Первоцветов, переименованной после поворота!
Помогите понять происходящие перемены!
Природа преподнесла потрясающий первоапрельский подарок. Планету полутьмы практически подменили!
Представляете? После привычных последних похолоданий поразительно потеплело, проснулись пролески, подснежники. Причудливо появились прикольные прекрасные пчёлки. Потянулись, переглянулись, поправили причёски, платьица, поднялись, поулыбались, полетели.
Прилетели, посмотрели, принюхались, попробовали пыльцу подснежника. Понравилось! Порезвились, подзарядились, пожужжали, покружили, попрощались, покинули планету!
Понимаете? Печально! Предполагалось построить первое поселение пчёл – переселенцев планеты – партнёра; полакомиться признанным полезным прелестным питьём, полечиться популярным прополисом…
Планы перепутались! Просим посильной помощи! По началу предлагаем поменяться планетами. Подходит предложение?
ІІІ. Підведення підсумків.
Переможці визначаються рішенням груп учасників і затверджуються вчителем.
ІV. Домашнє завдання: придумати свій варіант Монофону.