Урок - казка з математики у 4 класі Тема. Геометричні фігури на площині

Про матеріал
Урок - казка з математики у 4 класі Тема. Геометричні фігури на площині . Мета: формувати поняття про геометричні фігури на площині. Актуалізувати знання про пряму лінію, промінь, відрізок, ламану лінію (замкнену та незамкнену ), кут. Формувати вміння визначати на кресленні прямі, тупі та гострі кути. уміння знаходити значення виразів на кілька дій; обчислювальні навички ; виховувати старанність. Інновація: STEM – технологія, елементи КМ : « Асоціативний кущ », робота в групах, вправа « Мікрофон » , вправа « Палиндром ».
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Комунальний заклад освіти Дніпровська гімназія № 132 Розробка уроку. « Казка старого Цвіркуна ». Урок - казка з математики у 4 класіза підручником С. О. Скворцової ( Урок з використанням STEM – технологій. ) Вельможко Людмила Петрівна учитель початкових класів, асистент вчителя, « старший учитель »

Номер слайду 2

МИ З УКРАЇНИ !

Номер слайду 3

Нумо дружно до роботи,що чекає знову нас. Будем разом працювати,Дуже дружний у нас клас. Добре думай, не спіши!Знай, що вчитись завждиважко, Легше буде у житті!

Номер слайду 4

Руки вчасно підіймайте. І щоб не було мороки. Всі готові до уроку?! Тож гаразд, часу не гаєм І урок розпочинаєм. А тепер девиз згадаймо: Видумуй, пробуй, твори!Розум, фантазію прояви!Активним і уважним будьІ про кмітливість не забудь

Номер слайду 5

Казок країна чарівна – У гості нас чека вона, Отож часу не гайте, У подорож рушайте

Номер слайду 6

МІЙ НАСТРІЙ“У казку вирушимо всі разом;Перешкоди всі пройдемо,Усміхнлися усі. Хто готовий до роботи?Хто бадьорий? Молодці!”

Номер слайду 7

Каліграфічно щоб писати. Треба рівну спинку мати. Зошит поклади навскоси. Гарнесенько пиши! 

Номер слайду 8

18 грудня 18 18 . . . Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

Вправа « Палиндром ». * За допомогою чого ми записали число ? Складіть і запишіть із числом 18 « палиндром » 18 , 81, 99 ( 18 + 81 = 99 )

Номер слайду 10

Вправа« Асоціативний кущ» « рух »

Номер слайду 11

* Яку тему ми вивчали протягом останніх уроків?* - Які асоціації виникають у вас зі словом « рух » ?

Номер слайду 12

Тема уроку« Геометричні фігури на площині »

Номер слайду 13

Готуючись до сьогоднішнього уроку, я раптом почула знайоме вже нам ; « Кри – кри, кри - кри. »

Номер слайду 14

Це був старий Цвіркун. Почувши про те, що ми будемо вивчати тему « Геометричні фігури на площині » , він розповів мені дуже цікаву казку. Вона про пригоди усім нам відомих геометричних фігур. Друзі, а які геометричні фігури ви знаєте ?

Номер слайду 15

Це було дуже давно. Біля країни Геометрії жили друзі: Олівець, Крапка, Лінія та дуже вередлива ґумка. Вона весь час завдавала друзям багато клопоту. От і цього разу. Олівець намалював дуже гарну картину, а вона її витерла. Навіть жодної крапки не лишила.

Номер слайду 16

Засумували друзі , а вона їм : - « Що тут такого. Олівчик, торкнись аркуша і буде вам точка ».

Номер слайду 17

І вирішили усі, що треба для крапки теж знайти друга. Вони згадали, що у країні Геометрії живе коректор Штрих. От і рушили у дорогу. Іде першим Олівчик: « топ - топ » , а усі крапки, які він залишав, перетворювались на лінію. І чим більше крапок, тим довше ставала лінія. Діти , а чому це так?

Номер слайду 18

( Лінії складаються з множини точок. ) Зайшли вони у ліс. Ой, що сталося із лінією? Діти , хто зможе пояснити?

Номер слайду 19

Пряму лінію та деякі криві лінії можна продовжити як вправо, так і вліво; і пряма, і деякі лінії не мають ні початку, ні кінця. ( Це крива лінія. І пряма і крива лінії складаються з множини точок. )

Номер слайду 20

А у кущах вони побачили родину гадюк . На що вони схожі? Злякалася Точка та стрибнула на пряму лінію. Що знову сталося?

Номер слайду 21

* На скільки частин розіб’є ця точка пряму лінію? ( На дві частини. ) * Як називають кожну таку частину?Промінь

Номер слайду 22

Промінь — це частина прямої, що складається з усіх її точок, які лежать по один бік від даної точки. Промінь має початок, але не має кінця .) * Якою точкою позначений початок променю?

Номер слайду 23

Промінь продовжив щлях за Олівцем. Ось і країна Геометрія, а сторожа не пропускає. Злякалися лінії , збилися парами у куточки . Подивіться! Нові геометричні фігури.

Номер слайду 24

Треба виконати завдання №1 та № 2. Це завдання від сторожі, та назвати нові геометричні фігури.

Номер слайду 25

Актуалізація уявлень про пряму, промінь , відрізок, ламану лінію. 1. Завдання № 1 , ( с. 128 ) * Назвати зображені геометричні фігури. * Згадай, що ти знаєш про кожну з них. 2. Секретне завдання №2. ( с. 128 )

Номер слайду 26

. Групове опрацювання геометричного матеріалу. Елементи SТEM – технологій. Молодці! Друзів і нас стало більше. А чи є трикутники з двома прямими кутами ? А з двома розгорнутими ? А тут і крапка просить слово:--- Спасибі, друзі, ви молодці! Тому вам мій секрет.

Номер слайду 27

Найцікавіше те, що були міри "лінія" і " крапка" : 1 лінія = 10 крапок = 2,54 мм; 1 крапка = 0,254 мм

Номер слайду 28

- Друзі, у вас на партах олівці , ланцюжки та фломастери. Кожен сам оберає собі групу для роботи. І група - викладає пряму лінію, промінь, ламану із 5 ланок, лінії: замкнену та незамкнену, криву. Використавши спосіб округлення , порахуй те скільки точок на вашій пряиій.

Номер слайду 29

ІІ група -- викладає прямий кут , гострий кут, тупий кут, розгорнутий. ІІІ група -- гра « Листоноша ». Розкласти геометричні фігури по домівках. Завдання № 3 ( 128 ).

Номер слайду 30

. Фізкультхвилинка « Черепаха Аха »

Номер слайду 31

* Самостійне виконання завдання № 1 ( с. 129 ) -- варіант 1. * Самостійне виконання завдання № 2 ( с. 129 ). -- варіант 2. * Закріплення поняття про периметр многокутника. ( с.129 № 3 )

Номер слайду 32

. Ми у замку Геометрії. До нас прийшов коректор Штрих і ґумка пообіцяла не чипати красу.

Номер слайду 33

Підсумок уроку. Вправа « Мікрофон ». Чи збулися ваші очікування? Що треба зробити,щоб вони виконувалися?— Що повторили на уроці? — Які цінні думки запам’ятали?

Номер слайду 34

* Як ви розумієте поняття « ламана лінія » ? * Чим відрізняється промінь від прямої лінії ? * Як відрізнити гострий (тупий) кут від інших? * Які завдання найбільше сподобалися? * Над чим би ви хотіли попрацювати на наступних уроках?

Номер слайду 35

Домашнє завдання. С. О. Скворцова. Підручник, ч. 1, с. 128 , завдання № 5. с. 129 , завдання № 4. 

Номер слайду 36

Урок - казка з математики у 4 класі Тема. Геометричні фігури на площині (с. 128–129 )Мета: формувати поняття про геометричні фігури на площині. Актуалізувати знання про пряму лінію, промінь, відрізок, ламану лінію (замкнену та незамкнену ), кут. Формувати вміння визначати на кресленні прямі, тупі та гострі кути. уміння знаходити значення виразів на кілька дій; обчислювальні навички ; виховувати старанність.Інновація: STEM – технологія, елементи КМ : « Асоціативний кущ »,робота в групах, вправа « Мікрофон » , вправа « Палиндром ».

Номер слайду 37

Джерела:1. Математика. 4 клас І семестр (за підручником С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко ). — Х. : Вид. « Ранок »2. О. Корчевська., Робота над завданнями підвищеної складності з математики в початкових класах.- Тернопіль. ,20013, П о м е т у н О. Інтерактивні методики та система навчання. – К.: Шкільний світ, 2007.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
2 серпня
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку