Комунальний заклад освіти Дніпровська гімназія № 132 Розробка уроку. « Казка старого Цвіркуна ». Урок - казка з математики у 4 класіза підручником С. О. Скворцової ( Урок з використанням STEM – технологій. ) Вельможко Людмила Петрівна учитель початкових класів, асистент вчителя, « старший учитель »
І вирішили усі, що треба для крапки теж знайти друга. Вони згадали, що у країні Геометрії живе коректор Штрих. От і рушили у дорогу. Іде першим Олівчик: « топ - топ » , а усі крапки, які він залишав, перетворювались на лінію. І чим більше крапок, тим довше ставала лінія. Діти , а чому це так?
Урок - казка з математики у 4 класі Тема. Геометричні фігури на площині (с. 128–129 )Мета: формувати поняття про геометричні фігури на площині. Актуалізувати знання про пряму лінію, промінь, відрізок, ламану лінію (замкнену та незамкнену ), кут. Формувати вміння визначати на кресленні прямі, тупі та гострі кути. уміння знаходити значення виразів на кілька дій; обчислювальні навички ; виховувати старанність.Інновація: STEM – технологія, елементи КМ : « Асоціативний кущ »,робота в групах, вправа « Мікрофон » , вправа « Палиндром ».
Джерела:1. Математика. 4 клас І семестр (за підручником С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко ). — Х. : Вид. « Ранок »2. О. Корчевська., Робота над завданнями підвищеної складності з математики в початкових класах.- Тернопіль. ,20013, П о м е т у н О. Інтерактивні методики та система навчання. – К.: Шкільний світ, 2007.