Урок - конкурс "Господар та господарочка"

Про матеріал
В даному матеріалі опубліковано сценарій конкурсу "Господар та господарочка" для шостого класу .
Перегляд файлу

Конкурс господар та господарочка


Ведуча 1. Добрий день, шановні гості!

Ведуча 2. Ми раді бачити ваші усміхнені обличчя у цьому прекрасному залі!

Ведуча 1.Зараз надворі весна. Вона асоціюється у нас з такими хорошими поняттями, як кохання, чарівність, життя, вічність, краса.

Ведуча 1. Юні учасники нашого конкурсу, як весняні квіти: такі ж прекрасні, тендітні, чутливі.

Ведуча 2. Їхня краса чарує очі. А хто не любить красу? Її люблять усі. Краса врятує світ!

Ведуча 1. Краса красою, але ти знаєш, останнім часом мені не дає спокою думка про те , що найкрасивіші дівчата живуть у Франції, а най темпераментні хлопці – в Італії.

Ведуча 2. Тоді дай мені відповідь на таке запитання: чому ж ці темпераментні італійці так обожнюють наших дівчат? Не знаєш? А я тобі скажу. Та тому, що українські дівчата – найдобріші, найвеселіші, найпрекрасніші. Невже цього замало?

Ведуча1. Ти знаєш, після таких теплих слів я не можу не сказати, що українські хлопці набагато люб`язніші, симпатичніші, сильніші, ніж будь-які інші. Справжні козаки! І нехай італійці зі своїм темпераментом заховаються!

Ведуча 2. Ну що? Я тебе переконала?

Ведуча 1.  Переконала.

Ведуча 2. То, може, повернемося до того, з чого починали?

Ведуча 1. Що, знову до дівчат з Франції?

Ведуча 2. Та ні! До нашого конкурсу.
1. Конкурс-представлення

Ведуча 1. Тож зустрічайте! Наші команди!

Ведуча 2. Свято розпочалося, учасниці на сцені, залишається тільки познайомити всіх з нашим вельмишановним журі.

(Знайомлять з журі).
Ведуча 1. А що далі?

Ведуча 2. А далі оголошуй перший конкурс.

Ведуча 1. Наш перший конкурс так і називається – «Представлення»! Кожна команда повинна коротко і лаконічно розповісти про себе у довільній формі. Що ж, починайте! (Команди представляються).
 

Ведуча 2. Першою командою, яка нам покаже свою візитну картку буде команда

Ведуча 1. Команда вам слово.

Команда
Ведуча 2. Дякуємо нашим командам за представлення, а журі попоросимо приступити до своїх обов`язків.

2. Конкурс «В мене голочка слухняна»
 

Ведуча 1. Я впевнена, що наші господарочки та господарі можуть дуже швидко і якісно шити.

 

Ведуча 2. Не кажи наперед ми зараз це з’ясуємо…. На цей конкурс потрібно по одному з команди, які вміють гарно шити. Зараз ми переконаємось, чи це справді так.


3. Конкурс «Господарочка».

Ведуча 1. Вельмишановні судді, приступайте до роботи. А ми продовжуємо наше свято. Гадаю, що після цього конкурсу вже ні в кого й на думку не спаде засумніватись у тому, що найкрасивіші дівчата – в Україні!

Ведуча 2. Найкрасивіші, найкрасивіші, а їсти хочеться завжди! Адже шлях до серця чоловіка лежить через його шлунок. Ех! Заговорив про шлунок, згадав про їжу, аж розігрався апетит. А може наші учасники наліпили б нам вареничків?

Ведуча 1. Про вареники не знаю, а от щодо смачного бутерброду – запросто! Оголошую конкурс «Господарочка»! Умови конкурсу: кожній команді ми запропонували самостійно придумати.

Ведуча 2. Що ж, господарочки, до роботи! (Поки готують бутерброд, звучить швидка музична заставка).

Ведуча 1. Команди, ваш час закінчився. Прошу віднести готові бутерброди журі – для того, щоб вони оцінили вашу майстерність. (Ведучі по черзі називають учасниць і ті несуть страви до журі, а потім йдуть за куліси готуватись до наступного конкурсу).
 

Ведуча 2. Ох, як я зараз заздрю нашим суддям! Але мені нічого не залишається, як побажати їм смачного.

4. Конкурс «Естрадна зірка».

Ведуча 1. А чи відомо тобі, що в дитинстві я мріяла стати співачкою?

Ведуча 2. А хто ж про це не мріяв? Мені здається, що кожна людина хоч раз в своєму житті мріяла стати естрадною зіркою. І оскільки сьогодні у наших юних красунь таке чудове свято, ми запропонували їм перевтілитися у відомих артистів і відчути себе справжніми зірками. Наш наступний конкурс так і називається «Естрадна зірка».

Ведуча 1. Підтримайте учасницю з команди………!

Ведуча 2. Який сюрприз підготувала нам команда…………?

Ведуча 1. Дякуємо всім. Дякуємо залу за підтримку. І звертаємось до нашого журі: «Шановні судді, приступайте до оцінювання».

5. Конкурс «Весняна зачіска».

Ведуча 2. А ми продовжуємо свято.

Ведуча 1. Є така відома фраза, що жінка може з нічого зробити три речі. Ти знаєш які?

Ведуча 2. Одну знаю точно. Це – сварка. А ще дві?

Ведуча 1. А ще дві – це салат і зачіска.

Ведуча 2. Сварку влаштовувала, салат готувала, а от на рахунок зачіски... треба подумати.

Ведуча 1. Що тут думати? Зараз ти в цьому переконаєшся, бо я оголошую конкурс зачісок. Умови конкурсу такі: зараз на ваших очах наші учасниці робитимуть зачіски своїм подругам. Ми ж будемо за цим спостерігати. Я запрошую дівчат на сцену.

Ведуча 2. Поки дівчата роблять зачіски, ми просимо журі оголосити оцінки попереднього конкурсу. (Журі оголошують оцінки).

Ведуча 1. Ти подивись, яка майстерність.

Ведуча 2. І як це їм вдається: так швидко і вдало? Я гадала, що потрібно набагато більше часу та ще й спеціальна освіта.

Ведуча 1. Зовсім ні. Це ж так просто. Раз, раз - і готово.

Ведуча 2. І все ж таки, якби в мене були такі перукарі, то, напевно я щодня ходила би в перукарню.

Ведуча 1. Цікаво, де б ти на це брала гроші?

Ведуча 2. Не знаю. Ну тоді я б краще зробила з нічого сварку. Мені здається - це простіше.

Ведуча 1.Оце так ти завжди шукатимешь там, де легше. Але не будемо сьогодні про сумне. Подивіться, які чудові зачіски зробили наші учасниці. Можливо, ви поділитесь з нами, як вам це вдалося.(Кожна учасниця виходить на середину сцени і захищає свою роботу).


Ведуча 2. Оце так! Вразили ви мене, дівчата. Молодці!

Ведуча 1. Дякуємо нашим конкурсанткам, а суддів знову просимо приступити до виконання своїх обов`язків.

Музична пауза.

Ведуча 2. А ми просимо журі підняти таблички з оцінками за конкурс зачісок. І підбити підсумок всіх проведених конкурсів. (Журі піднімають таблички з оцінками, які вони виставили за цей конкурс).

6. «Загадка – до мудрості кладка»

 

Ведуча 1.  Ваше завдання: уважнослухатизмістзапитання, а хтознаєвідповідь, той піднімаєсигнальнукартку. Зрозуміли? За правильнувідповідьмоїасистентивручатимутьпризовімедалі. А болільникитежмають право відповідати, але тількитоді, коли жодна з учасниць не дастьправильноївідповіді. Умови конкурсу: не підказувати, бопитаннязніматиметься. Увага!

1. Як називаютьжінку-матір? (Берегиня)

2. Що сирим не їдять, а вареним викидають? (Лавровий лист)

3. В землі робився, на кружелі  вертівся, на вогні пікся, на ярмарку бував, людей годував, а як упав, то й пропав і ніхто не поховав. (Глинянийглечик, горнятко)

4. Зв’язаний, скручений, а щоранку по хаті танцює. (Віник)

5. Хто всім нам хліб ділить? (Ніж)

6. Що за курочка, щопід землею несеться? (Картопля)

7. Що то за голова, щолишзуби й голова? (Часник)

8. Який єдиний камінь вживають в їжу? (Сіль)

9. Ліз через перелазик та в воду – плюсь! (Кухоль)

10. Корінецьпекучийдуже, та усімпотрібенвін. Ти здогадуєшся, друже? Ця рослина зветься… (Хрін)

11. Як найкращевисушитимокревзуття? (Наповнитийого сухою газетою)

 

7. «Танцюрист диско»

 

Ведуча 2. Напевно нашим учасницям немає нічого, що їм не по силі?

 

Ведуча 1. А ми зараз подивимось, як вони справляться з наступним завданням, бо наступний конкурс потребує не абиякого вміння. Год ірозмовляти. Бо наші учасники вже готові….

 

8. «Дегустатори»

 

Ведуча 2. Я впевнена, щосправжнягосподиня повинна мати хороший смак, бути прекрасним дегустатором. А, до речі, що таке дегустація?

 

Ведуча 1. Так, правильно, це – проба. Вашезавдання: із зав’язаними очима визначити на смак,  які перед вами овочі.

морква, картопля, капуста.

Цибуля, яблуко, горіх.

Буряк, часник, цибуля.

Команди по черзі визначають на смак

 

9. «Забий цвяха»

 

Ведуча.2 Наші господарі та господарочки повинні все вміти. Зараз ми в цьому переконаємося.

 

10.«Картопляний»

 

Ведуча 2. Участь в останньомуконкурсі – вирішальна. Нашим господарочкам та господарям пропонується назвати страви, інгредієнтом яких є картопля. Назви страв ви пишете на аркушах – ігрових картках протягом однієї хвилини, розбірливо, грамотно. (Можливі варіанти відповідей – рагу, печена картопля, вареники з картоплею, фрі, вінегрет, олів’є, деруни, тощо).

 

Ведуча 1. Я б напевно ніколи б не відгадала? Щасти вам наші дорогі…..

 

Ведуча 2.Вельмишановне жюрі не баріться з висновками, адже вирішальне слово за Вами.

 

Нагородження дипломами та подарунками всіх учасниць.

 

Ведуча 1. Отож, ми разом з вами визначили переможців сьогоднішньої конкурсноїпрограми. Вони гідна наших оплесків!

 

Ведуча 2.Бажаємо всім бути добрими господинями та господарями, знати цікаве й оригінальне, вміти творити. Кожен може бути переможцем, а тому – до наступних зустрічей!

 

docx
Пов’язані теми
Технології, 6 клас, Сценарії
Додано
1 березня 2023
Переглядів
323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку