Урок - квест для 3 класу " Діти єднають Україну"

Про матеріал

Урок - квест поєднав у собі різні види станцій, де діти говоритимуть про свою країну - Україну, про дружбу, про історію рідного краю, про правила дорожнього руху.

Перегляд файлу

 

 

                                                                                         УЧАСНИКИ ГРИ

  ПІДГОТОВЧА РОБОТА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      Форма проведення

      квест-гра

 

 

ЗУПИНКИ КВЕСТУ-ГРИ

 

І. Вступна частина

ІІІ. Заключна частина

 

1.1. Вступне слово вчителя

1.2. Гра «Клубочок компліментів» 

1.3. Тема і мета КВЕСТУ-ГРИ

1.4. Очікування

 

1 станція « Бюро знахідок»

 

2 станція Дружби

 

 

 

3 станція « Смаколики»

 

4 станція « Пізнавайка»

5 станцыя « Бабусина скриня»

6 станція « English with fun»

_Заочна подорож вулицями міста Кам’янського

 

1. Рефлексія

2. Метод «Мікрофон»

3. Завершення квесту-гри. Флешмоб « Діти єднають Україну!»

Домашнє завдання. Розповісти батькам про своє місто, про Україну.

 

Гра Правила безпеки памятай»


Технологія підготовки та проведення квесту-гри

Тема: Діти єднають Україну

Мета:

формувати  ключові компетентності:

  • уміння вчитися – викликати інтерес до навчання; формувати почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати , мати власну думку, обґрунтовувати її, навички самоконтролю та самооцінки;
  • соціальна – вчити налагоджувати взаємодію з іншими дітьми, працювати за правилами у команді, ціннісно ставитися до довкілля та своєї особистості;
  • громадянська – розвивати критичне мислення, навички приймати правильне рішення, виявляти громадянську позицію у ставленні до людей та самого себе;
  • загальнокультурна – вчити толерантності, мовленнєвій культурі;
  • *нформаційно-комунікативна – вдосконалювати вміння добувати, осмислювати, аналізувати та використовувати інформацію з різних джерел, здійснювати комунікацію у групі та колективі;

 

  • формувати предметні компетентності:
  • навчальна - поглибити знання дітей про Україну, вчити правильно висловлюватись, аналізувати, узагальнювати, робити висновки;
  • розвивальна -розвивати творчі задатки школярів, мовлення, мислення, увагу, спостережливість,бажання стати гордістю своєї Батьківщини;
  • виховна -виховувати патріотичні почуття, любов до рідного краю.

Обладнання: карта квесту-гри, завдання кожної станції квесту-гри, малюнки: береза, калина, портрет Т.Г.Шевченка, верба, орел, піца, рушник, мак, футбольний м’яч; слова – перевертні; набір букв; карта України; український одяг; віночок; наочний матеріал, мікрофон, музичне оформлення.

Форма проведення: квест-гра

 

 

Перебіг заходу

І. Вступна частина

1.1. Вступне слово вчителя

1.2. Гра «Клубочок компліментів»                                    

-Швидко літо промайнуло, перейшли ми в 3 клас,

Зараз кожен промовляє, хто і як змінився в нас.

(Діти говорять один одному гарні компліменти).

-Як же хлопці підросли! А дівчатка розцвіли!

Всі засмаглі та здорові! До роботи вже готові?

П. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація діяльності учнів.

2.Привітання вчителя:

Є багато країн на землі, в них – озера, річки і долини.

Є країни великі й малі, та найкраща завжди Батьківщина.

Звучить пісня «Діти України» Світлани Весни

-Дорогі діти, вітаю вас з початком нового навчального року! Бажаю міцного здоровя, успіхів у навчанні, справжніх друзів і високих досягнень!

IIІ.Актуалізація опорних знань учнів

1. «Мозкова атака»

-Як відпочили?  Чим віддячите за чудовий літній відпочинок батькам та Батьківщині?

(Міцними знаннями, старанною працею, бажанням добре вчитися, успіхами та гідними вчинками).

-Що таке Батьківщина? (Гра «Магніт»)

 

   Калина            Хліб               Київ               Дніпро                       Школа

Родина             Батьківщина              Соловейко          Мій дім         Україна

   Сухий Єланець      Степ      Верба      Рідна стежка     Поле     Батьки

 

-Що означає любити Батьківщину?

(Радіти її успіхам, дбати про неї,намагатися примножити її славу та добробут своєю працею).

-А ще любити означає знати. Чи добре ви знаєте нашу Україну?

-А хочете ще більше знати? Тоді я вас запрошую на урок-квест.

III.Колективне визначення теми і мети уроку

-Квест, як відомо, - це командна гра-пригода. 

 - Що очікуєте від такого  уроку?

-Якими будете сьогодні на уроці?

(К – кмітливими,

 В – веселими,

 Е – енергійними,

 С – старанними,

 Т – творчими).

-Тему уроку вам допоможе відгадати загадка.

*На землі великій є одна країна, гарна, неповторна, красна, як калина.

І живуть тут люди добрі, працьовиті і скажу, до речі, ще й талановиті.

Землю засівають і пісні співають, на бандурі грають і вірші складають

Про ліси і гори, і про синє море, про людей і квіти.

То скажіть же, діти, що це за країна? Славна незалежна наша… (Україна).

Тема нашого першого уроку  - Діти єднають Україну!

-Я підготувала вам сюрприз, але він дивним чином зник. Хочете відшукати його? Тоді за роботу!

IV.Сприймання та осмислення навчального матеріалу

1.Ознайомлення з правилами квесту

*Квест – це командна гра. Усі повинні сприяти досягненню спільної мети під час виконання завдань.

*Для квесту відводиться певний час (35 хвилин).

*Капітан відповідає за роботу команди.

*Правило піднятої руки (якщо хтось підняв руку, то всі повинні припинити розмови і уважно послухати).

*Під час гри потрібно поважати усіх членів команди.

*Завдання легко можна пройти за допомогою кмітливості  та спостережливості.

2.Вручення маршрутного  листа

Вчитель. Зараз ви отримаєте маршрутні листи і вирушите по станціях. Якщо на станції ви правильно виконаєте завдання, отримаєте частинку карти України. В кінці квесту зберете всю карту.

Переходячи із кабінету в кабінет, діти грають в гру «Потяг дружби» (Діти стають один за одним тримаючи за плечі сусіда і рухаються вперед. По команді «Зупинка» - всі зупиняються і присідають, не розриваючи потяг)

1 станція « Бюро знахідок»

Вчитель.  Діти, скажіть , а чи знаєте ви предмети, які відносяться до символіки України? (метод «Мікрофон»)

Зараз ми перевіримо. Знайдіть серед картинок ті, які відповідають нашій темі.

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки береза"Результат пошуку зображень за запитом "картинки тарас шевченко" 

вирощування калини в саду 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки орел" 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки верба"      

Результат пошуку зображень за запитом "український піца" 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "український рушник картинки"Результат пошуку зображень за запитом "український мяч футбольний"Результат пошуку зображень за запитом "картинки мак" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2 станція Дружби

Характерно, що справжніх друзів у людини звичайно мало. Багато друзів тільки у того, хто користується друзями з міркувань власної вигоди: чим більше друзів, тим більше вигоди. Такі «друзі» здебільшого тимчасові. Справжніх друзів пов’язує велика повага один до одного, розуміння , взаємодопомога. 

Вчитель підводить підсумки і дає визначення поняття «дружба».

Дружба – це близькі стосунки, засновані на взаємній допомозі, спільності інтересів, смаків, поглядів. 

Вчитель.  Вам дані букви – початок ознак дружби. Спробуйте їх дописати або назвати.


Д -                            

Р –

У –

Ж –

Б –

А –

Д – добро

Р – радість

У – увага

Ж – життя

Б – багатство

А – активність


  • А ще ми зараз з вами разом заспіваємо пісню Наталії Май « Щастя» і  потанцюємо під неї.

3 станція « Смаколики»

Завдання: прочитати слова-анаграми, пояснити, що обєднує усі ці слова.

Ваникре,  лоса,  щбор,  лубціго,  пушпамки, нисирки.

(Вареники, сало, борщ, голубці, пампушки, сирники – українські страви).

 

4 станція « Пізнавайка»

-Любі діти, зараз ви прослухаєте повідомлення про те, коли святкують День Знань в інших країнах. Спочатку я послухаю, чи добре ви вмієте читати. Я даю повідомлення учням. Ви по черзі читаєте. Слухайте уважно, бо в кінці вам треба буде відповісти на питання вікторини. І тільки тоді ви отримаєте частину карти.

 

 - В Канаді навчальний рік починається в перший понеділок вересня, після святкування Дня Праці.

 

В США навчання починається у серпні або у перший вівторок вересня. Ніяких лінійок, ніякого параду, ніяких пісень і святкового одягу. Все дуже буденно і про початок навчання нагадує тільки скорочений учбовий день.

 

Навчальний рік в Ірландії ніколи не починається в понеділок. Можливо, це тому, що понеділок вважається днем духів.

В Італії навчальний рік починається 1 жовтня.

 

В Японії — 1 квітня так як тут вважають, що весна - це початок нового життя, тому саме час починати вчитися.

 

В Австралії, на протилежному боці земної кулі, починають учитися в лютому, тобто, за їхнім календарем,— у кінці літа.

 

Навчальний рік в Індії починається в квітні а в перший клас ідуть в чотири роки. Урочистостей в перший навчальний день нема.

ВІКТОРИНА

  1. Чому в Канаді святкують День Знань в перший понеділок вересня?

(після святкування Дня Праці)

  1. Як святкують День Знань в США?

(Ніяких лінійок, ніякого параду, ніяких пісень і святкового одягу. Все дуже буденно і про початок навчання нагадує тільки скорочений учбовий день.)

  1. Чому в Ірландії свято ніколи не починається в понеділок?

(Можливо, це тому, що понеділок вважається днем духів.)

  1. Коли розпочинаються заняття в Італії?

Італії навчальний рік починається 1 жовтня.)

  1. З чим повязують початок навчання  Японії?

(1 квітня так як тут вважають, що весна - це початок нового життя, тому саме час починати вчитися.)

  1. Коли розпочинаються заняття в Австралії і чому?

(В Австралії, на протилежному боці земної кулі, починають учитися в лютому, тобто, за їхнім календарем,— у кінці літа.)

  1. Скільки років першокласникам Індії? Коли вони ідуть до школи?

(Навчальний рік в Індії починається в квітні а в перший клас ідуть в чотири роки. Урочистостей в перший навчальний день нема.)

 

5 станція «Бабусина скриня»

  • Як ви думаєте, що зберігали наші прабабусі в своїх скринях?
  • Так, там був одяг. Я пропоную заглянути у нашу скриню. Дістати одяг.

Завдання: Швидко одягнути все те, що знаходиться у скриньці і представити Україну на Міжнародному конкурсі  «Рідний край, де ми живемо».

6 станція «Englis wish fun»( проводять вчителі іноземної мови)

Завдання: Англійською мовою спробувати розповісти веселу історію зі своїх літніх канікул.

7 станція  - Флешмоб « Квітуча Україна» 

( беруть участь всі команди)

8 станція «Заочна подорож вулицями міста Камянського»

  • Незабаром день нашого міста. І з цієї нагоди я хочу дізнатися, як ви знаєте своє місто.

Вчитель пропонує таку вікторину:

  1. Яка була назва нашого міста з початку заснування? (Дніпродзержинськ)
  2. На місці яких сіл було утворено місто?

(на базі козацьких поселень Кам'янського, Романкового, Тритузного, Карнаухівки.)

  1. Скільки років нашому місту?(268)
  2. Чиє ім’я носить наш театр і яка правильна його назва?

(Музично-драматичний театр ім. Л. Українки)

  1. Яка річка з’єднує два береги нашого міста? ( Дніпро)
  2. Які заводи є у нашому місті?

(Дніпровський металургійний комбінат, «ДКХЗ», «ДніпроАЗОТ», «Баглійкокс», «Дніпровагонмаш», цементний завод, «Завод Метиз», «ЗІП» та інші)

  1. Скільки шкіл у нашому місті? (41)

9 станція « Я – учасник дорожнього руху»

  • А зараз ми дізнаємося, як ви знаєте правила дорожнього руху.

Запитання

1. Як називається «зебра» на дорозі? (Пішохідний перехід)

2. З  якого віку дозволено пересуватися на велосипеді дорогами загального користування? (З 14 років)

3. Кого ми називаємо учасниками дорожнього руху? (Пішоходів, водіїв, пасажирів)

4. Який дорожній знак установлюють поблизу шкіл? («Діти»)

5. Яке перехрестя називають регульованим? (Те, де є світлофор або регулювальник)

6. Якої сторони слід дотримуватися, крокуючи тротуаром? (Правої)

7. Зі скількох років дітям дозволено їздити на передньому сидінні автомобіля? (3 12 років)

8. Чи можна переходити дорогу навскоси? (Ні, тому що, по-перше, шлях стає довшим, а по-друге, складніше побачити транспорт, що рухається з боку спини)

9. Чому на заміських дорогах пішоходи повинні рухатися назустріч руху? (Рухаючись узбіччям назустріч руху, пішоходи завжди бачать транспорт, що наближається)

11. Чи завжди пасажирам потрібно пристібатися ременями безпеки? (Так, завжди)

12. 3 якого віку можна навчатися управлінню автомобілем? (316 років)

13. Чи є у велосипедиста шлях гальмування? (Так)

15. 3 якою максимальною швидкістю повинен рухатися транспорт у населеному пункті? (Не більш ніж 60 км/год)

V. Підсумок уроку. Рефлексія

-Чи сподобався вам наш квест? Чим саме?

-Чим корисний наш урок?

-Як вам працювалося?

-Дайте поради собі, товаришам.

-Про яку Україну ви мрієте?

-Що можете зробити для цього уже зараз?

-Хочете ще більше знати про рідну державу?

-У цьому вам допоможуть наші уроки та подарунок-скарб, який ви знайшли на уроці. Це карта України. З якою ми будемо разом з вами працювати на уроках.

-На світі багато чудових країн, та нам наймиліша країна,

Де ми народились, живемо, вчимось, - найкраща з усіх Україна!

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки діти україни" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 – А

І група

1 станція « Бюро знахідок»( кабінет №41, 3 – А клас)

2 станція Дружби ( кабінет № 40, 3 – І клас)

3 станція « Смаколики»( медпункт)

4 станція « Пізнавайка» ( бібліотека)

5 станція «Бабусина скриня» (кабінет № 65, 3 –Б клас)

6 станція «Englis hwish fun» (кабінет № 63, англ. мова)

7 станція  - Флешмоб( подвіря школи)

_____________________________________________

3 – А

ІІ група

1 станція Дружби ( кабінет № 40, 3 – І клас)

2 станція « Смаколики»( медпункт)

3 станція « Пізнавайка» ( бібліотека)

4 станція «Бабусина скриня» (кабінет № 65, 3 –Б клас)

5 станція «Englis hwish fun» (кабінет № 63, англ. мова)

6 станція « Бюро знахідок»( кабінет №41, 3 – А клас)

7 станція  - Флешмоб( подвіря школи)

 

 

 

 

3 – Б

І група

1 станція « Смаколики»( медпункт)

2 станція « Пізнавайка» ( бібліотека)

3 станція «Бабусина скриня» (кабінет № 65, 3 –Б клас)

4 станція «Englis hwish fun» (кабінет № 63, англ. мова)

5 станція « Бюро знахідок»( кабінет №41, 3 – А клас)

6 станція Дружби ( кабінет № 40, 3 – І клас)

7 станція  - Флешмоб( подвіря школи)

_____________________________________________

3 – Б

ІІ група

 

1 станція « Пізнавайка» ( бібліотека)

2 станція «Бабусина скриня» (кабінет № 65, 3 –Б клас)

3 станція «Englis hwish fun» (кабінет № 63, англ. мова)

4 станція « Бюро знахідок»( кабінет №41, 3 – А клас)

5 станція Дружби ( кабінет № 40, 3 – І клас)

6 станція « Смаколики»( медпункт)

7 станція  - Флешмоб( подвіря школи)

 

 

 

 

3 – І

І група

1 станція «Бабусина скриня» (кабінет № 65, 3 –Б клас)

2 станція «Englis hwish fun» (кабінет № 63, англ. мова)

3 станція « Бюро знахідок»( кабінет №41, 3 – А клас)

4 станція Дружби ( кабінет № 40, 3 – І клас)

5 станція « Смаколики»( медпункт)

6 станція « Пізнавайка» ( бібліотека)

7 станція  - Флешмоб( подвіря школи)

_____________________________________________

3 – І

ІІ група

 

1 станція «Englis hwish fun» (кабінет № 63, англ. мова)

2 станція « Бюро знахідок»( кабінет №41, 3 – А клас)

3 станція Дружби ( кабінет № 40, 3 – І клас)

4 станція « Смаколики»( медпункт)

5 станція « Пізнавайка» ( бібліотека)

6 станція «Бабусина скриня» (кабінет № 65, 3 –Б клас)

7 станція  - Флешмоб( подвір’я школи)

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 вересня 2018
Переглядів
8289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку