Міністерство освіти та науки, молоді та спорту України
Житомирська область
Розробка
Уроку – «квест»
На тему:
«ГОТИЧНЕ МИСТЕЦТВО.
ОБРАЗОТВОРЧЕ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО,
МУЗИКА, ТЕАТР, МОДА, КНИЖКОВА МІНІАТЮРА.»
Виконала вчитель
історії, правознавства, мистецтва
Купищенської СЗШ І-ІІст.
Задирака Ольга Вячеславівна
Купище 2018
ТЕМА: ГОТИЧНЕ МИСТЕЦТВО.
ОБРАЗОТВОРЧЕ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО, МУЗИКА, ТЕАТР, МОДА, КНИЖКОВА МІНІАТЮРА.
МЕТА КВЕСТУ:
ТИП КВЕСТУ: лінійний.
ОБЛАДНАННЯ: ілюстративний матеріал, картки з завданнями, дошка , презентація, відео матеріали, музичний супровід, повітряні кульки, маркери, роздатковий матеріал.
ЦІЛІ НА УРОК: учні ознайомлені з готичними видами мистецтв, визначають характерні риси кожного з них, ознайомлені з видатними пам`ятками періоду.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
Перевірка домашнього завдання (фото колаж (додаток 1), фронтальне опитування)
Фронтальне опитування.
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Оголошення теми уроку (дошка)
Діти формують цілі уроку вчитель записує їх на дошку.
Ознайомлення з методом роботи.
Вчитель пояснює правила квесту. Тільки при повній , змістовній вірній відповіді вони мають право лопнути кульку з підказкою про новий етап уроку.
ІV. СПРИЙНЯТТЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.
ПЛАН
Розповідь вчителя
Робота з термінами.
ВІТРАЖ
Творче завдання (розмалювати вітраж (додаток 2))
Діти працюють п`ятьма фломастерами.
Питання вчителя: навіщо чорний фломастер?
Що не співпадає з готичним стилем в нашім вітражі?
Випереджальне завдання. Доповідь учня.
Робота з ілюстративним матеріалом (додаток 3)
Діти обирають готичний інтер`єр. Мода готичного стилю.
Прегляд презентації.
Діти звертають увагу на форму , довжину, матеріал одягу.
Перегляд відео.
3. Книжкова мініатюра.
Рольова гра.
Літописець знайомить дітей з особливостями готичної книжкової мініатюри.
Учні дають відповіді на запитання літописця.
Перегляд відео презентації або розповідь вчителя.
Робота з термінами.
Трубадури –
Вокальна поліфонія –
Прослуховування твору з м`юзиклу Нотр-Дам де Парі «BELLE»
Питання вчителя:
6. Живопис.
Робота з візуальними джерелами.
Розгляньте ікони. Чим відрізняються ікони праворуч від ікон ліворуч?
Діти встановлюють характерні риси готичного живопису.
Перегляд відео
Фронтальне опитування.
7.Театр
Робота з підручником.
Запитання.
Учні повертаються до дошки.
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ
Вчитель звертає увагу учнів на дошку. Чи досягли ми з вами мети уроку? Всі поставлені цілі виконали?
Метод пустої дошки.
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
Чи сподобався вам наш урок?
Як ви оцінюєте свою роботу під час квесту?
Вчитель оцінює учнів.
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацювати §10. заповнити таблицю (додаток 4).