Урок - квест, «ГОТИЧНЕ МИСТЕЦТВО. ОБРАЗОТВОРЧЕ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО, МУЗИКА, ТЕАТР, МОДА, КНИЖКОВА МІНІАТЮРА.»

Про матеріал
УРОК - КВЕСТ. розробка уроку з мистецтва для 8 класу з використанням мультимедійних технологій
Перегляд файлу

Міністерство освіти та науки, молоді та спорту України

Житомирська область

 

 

 

 

 

 

 

Розробка

Уроку – «квест»

На тему:

«ГОТИЧНЕ МИСТЕЦТВО.

 

ОБРАЗОТВОРЧЕ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО,

МУЗИКА, ТЕАТР, МОДА, КНИЖКОВА МІНІАТЮРА.»

 

 

 

 

Виконала вчитель

 історії, правознавства, мистецтва

Купищенської СЗШ І-ІІст.

Задирака Ольга Вячеславівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Купище 2018

ТЕМА: ГОТИЧНЕ МИСТЕЦТВО.

ОБРАЗОТВОРЧЕ ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО, МУЗИКА, ТЕАТР, МОДА, КНИЖКОВА МІНІАТЮРА.

МЕТА КВЕСТУ:

  • Поглибити знання учнів про готичний стиль.
  • Розвивати дослідницькі вміння, уміння аналізувати візуальні джерела, аргументовано висловлювати власну думку, використовувати набуті знання на практиці, співпрацювати з однокласниками.
  • Виховувати зацікавленість учнів до розвитку мистецтва та спостерігати за змінами різних стилів культури.

ТИП КВЕСТУ: лінійний.

ОБЛАДНАННЯ: ілюстративний матеріал, картки з завданнями, дошка , презентація, відео матеріали, музичний супровід, повітряні кульки, маркери, роздатковий матеріал.

ЦІЛІ НА УРОК: учні ознайомлені з готичними видами мистецтв, визначають характерні риси кожного з них, ознайомлені з видатними пам`ятками періоду.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

Перевірка домашнього завдання (фото колаж (додаток 1), фронтальне опитування)

Фронтальне опитування.

  1. Які предмети окрім мистецтва ви вивчаєте по періодах?
  2. Який період ви саме вивчаєте з зарубіжної літературі? Історії? Мистецтві?
  3. Назвіть характерні риси готичного стилю
  4. Які ознаки допоможуть відрізнити романський собор від готичного храму?
  5. Розкажіть про особливості готичної скульптури.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Оголошення теми уроку (дошка)

Діти формують цілі уроку вчитель записує їх на дошку.

Ознайомлення з методом роботи.

Вчитель пояснює правила квесту. Тільки при повній , змістовній вірній відповіді вони мають право лопнути кульку з підказкою про новий етап уроку.

ІV. СПРИЙНЯТТЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.

ПЛАН

  1. Вітраж (розповідь вчителя, творче завдання.)
  2. Інтер`єр (випереджальне завдання, «навчаючи вчуся»)
  3. Мода (презентація, пошукова робота)
  4. Книжкова мініатюра (рольова гра)
  5. Музика (перегляд відео-роліка, пошукова робота.)
  6. Живопис (робота з візуальними джерелами.)
  7. Театр (робота з підручником, індивідуальна робота, фронтальне опитування.)
  1.    Вітраж.

Розповідь вчителя

Робота з термінами.

ВІТРАЖ

Творче завдання (розмалювати вітраж (додаток 2))

Діти працюють п`ятьма фломастерами.

Питання вчителя: навіщо чорний фломастер?

Що не співпадає з готичним стилем в нашім вітражі?

  1.                Інтер`єр.

Випереджальне завдання. Доповідь учня.

Робота з ілюстративним матеріалом (додаток 3)

Діти обирають готичний інтер`єр. Мода готичного стилю.

Прегляд презентації.

Діти звертають увагу на форму , довжину, матеріал одягу.

Перегляд відео.

3. Книжкова мініатюра.

Рольова гра.

Літописець знайомить дітей з особливостями готичної книжкової мініатюри.

 

Учні дають відповіді на запитання літописця.

  1.                Музика.

Перегляд відео презентації  або розповідь вчителя.

Робота з термінами.

Трубадури –

Вокальна поліфонія –

Прослуховування твору з м`юзиклу Нотр-Дам де Парі  «BELLE»

Питання вчителя:

  1. хто такі трубадури.
  2. де знаходилася співоча школа?
  3. що таке вокальна поліфонія?

6. Живопис.

Робота з візуальними джерелами.

Розгляньте ікони. Чим відрізняються ікони праворуч від ікон ліворуч?

Діти встановлюють характерні риси готичного живопису.

Перегляд відео

Фронтальне опитування.

  1. що нового з`являється в готичному живописі?
  2. якими є характерні риси живопису тієї епохи?
  3. назвіть відомих художників готичного періоду!

7.Театр

Робота з підручником.

Запитання.

  1. що таке церковний театр?
  2. що таке містерія?
  3. на які цикли поділяли містерію?
  4. що таке мораліте?
  5. що таке фарс?

Учні повертаються до дошки.

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ

Вчитель звертає увагу учнів на дошку. Чи досягли ми з вами мети уроку? Всі поставлені цілі виконали?

Метод пустої дошки.

  1. які функції в готичних храмах виконували вітражі?
  2. що ви дізнались про книжкову мініатюру?
  3. які риси були притаманні готичній моді?
  4. охарактеризуйте музику та театр готики.

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

Чи сподобався вам наш урок?

Як ви оцінюєте свою роботу під час квесту?

  1. активність
  2. повнота відповіді
  3. допомога однокласникам.

Вчитель оцінює учнів.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати §10. заповнити таблицю (додаток 4).

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
1115
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку