Урок - подорож з математики " Космічна подорож."

Про матеріал
Тема. Розв'язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач. Мета. Вчити учнів розв’язувати рівняння, у яких один із компонентів поданий виразом зі зміною, формувати вміння розв’язувати задачі вивчених дій, розвивати математичне мовлення, увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до математики.
Перегляд файлу

Космічна подорож.

Урок з математики в 3 класі.

Тема. Розв'язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач.

Мета. Вчити учнів розв’язувати рівняння, у яких один із компонентів поданий виразом зі зміною, формувати вміння розв’язувати задачі вивчених дій, розвивати математичне мовлення, увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

1. Привітання.(у формі діалогу)

- Ранок! Сонце в небі піднімається!

- Наш клас із гостями вітається!

- « Доброго ранку» я зичу тому, хто прийшов працювати до класу.

- Чому?

- Бо люблю я людей і свій клас!

- Чому?

- Бо чекаю любові і плідної праці!

- Ми любимо працю і будемо старатися!

- Сідайте тихенько і починаємо урок.

2. Аутотренінг.

- Сидимо – рівно!

- Міркуємо – швидко!

- Відповідаємо – правильно!

- Лічимо – точно!

- Пишемо – гарно!

- Обіцяємо бути: уважними, старанними, активними і дисциплінованими.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні урок наш буде незвичайним. Ми зробимо подорож. А куди? Ви дізнаєтесь виконавши це завдання. Вам потрібно розташувати числа в порядку зростання.

102

200

12

210

201

120

о

м

к

с

о

с

- Що таке космос?

- Що знаходиться в космосі?

- А як називається явище, коли з неба падають зірки? (Зорепад)

- Що роблять люди,коли бачать зірку що падає?(Загадують бажання)

- Кожному з вас на парту впала зірка. Загадайте бажання. Сподіваюсь, що воно здійсниться.

- Подорож далека, цікава, але небезпечна, тому беремо із собою дружних і кмітливих. Під час подорожі ми повторимо вивчені випадки поза табличного множення і ділення ; вдосконалимо навички розв’язування задач та рівнянь; вдосконалимо наші обчислювальні навички.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

- Перш ніж вирушити в подорож, потрібно вибрати транспорт.

- На якому транспорті ми будемо подорожувати? (Малюнок ракети).

 

 

 

 

 

 

- Розкажіть, з яких геометричних фігур складена ракета?

- Ракета готова до подорожі, а чи готові наші космонавти.

Математична розминка. Усний рахунок.

- Молодці. Наш космічний корабель і екіпаж готові до подорожі.

Хвилинка каліграфії.

- Попереду у нас багато пригод, які фіксуватимемо у наших бортових журналах. Розгорніть їх і запишіть сьогоднішню дату. З яких цифр вона складається? Напишіть каліграфічно число 21.

- Наш космічний корабель стартував. Ми в космосі. І опинилися на першій планеті. « Інформаційна».

Математичний диктант.

- 300 зменшити на 292. (8 – планет у Сонячній системі)

- 165 збільшити на 2 сотні ( 365 діб – триває звичайний рік на планеті Земля)

- різниця чисел 35 і 24 збільшити у 8 разів ( 88 діб – триває рік на планеті Меркурій)

- 45 збільшити у 5 разів (225 діб – стільки триває рік на планеті Венера)

- добуток чисел 6 і 100 збільшити на 87 (687 діб – триває рік на планеті Марс)

- 72 зменшити у 6 разів (12 земних років триває рік на планеті Юпітер)

(Перевіряємо і повідомлення роблять діти).

ІV. Розвиток математичних знань учнів.

Робота за підручником (с.151-152).

1. Робота над рівняннями (с.151, №999).

- Політ продовжується. Наша ракета потрапила у зону якоїсь незвичайної планети. «Планета рівнянь». Жителі цієї планети хочуть дізнатись, чи вмієте ви розв’язати рівняння.

2. Наша ракета потрапила в зону метеоритного дощу. Щоб вибратися з нього виконаємо завдання в підручнику на с. 151,№ 1000.

3. Фізкультхвилинка.

- Ось ми з вами зупинилися на планеті «Оздоровча».

Ми в ракету дружно сіли

І у космос полетіли.     (махи руками)

Повз малі планети й зорі,

Летимо як метеори.          (біг на місці)

Обігнали ми комету -       ( стрибки на місці)

Повернулись на планету. (повернення на місце)

4. Планета «Задачна».

- Тепер ми долітаємо до планети, на якій живуть чоловічки, які увась час говорять : «Скільки?», «Чому?», « На скільки?». Ці чоловічки пропонують нам розв’язати задачі.

а) №1001, с. 151. Самостійне розв’язування задачі.

б) №1002, с. 151. Колективна робота над задачею.

5. Планета «Логічна».

- Політ підходить до завершення. Що це? наш космічний корабель захопили пірати. Поки не виконаємо їхнє завдання,вони нас не відпустять.

- Назвіть планету, супутник якої можна детально роздивитися у телескоп і на якому вже побувала людина.

(Земля і її супутник Місяць).

- Як поділити на 6 частин зображення місячного серпа, провівши лише дві прямі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Політ завершено. Ми повернулися додому.

- На нас чекає журналіст, він хоче взяти у вас інтерв’ю .

Інтерв’ю.

- На яких планетах побували?

- Які завдання виконували?

- Яке завдання було найлегшим?

- Що викликало труднощі?

- Чи сподобалася вам подорож?

- Що найбільш сподобалось?

 

- Якщо сьогоднішній урок вам сподобався, то намалюйте посмішку зірочці.

- А зараз приклеїмо свої зірочки на дошку, таким чином, створимо сузір’я нашого класу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 травня
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку