Урок - проект " Пташина їдальня"

Про матеріал

Конспект бінарного уроку для 2 класу. Урок - проект, на якому учні проявляють свої творчі здібності та мають змогу допомагати нашим пернатим друзям.

Перегляд файлу

Тема. Урок-проект «Пташина їдальня»

Мета: Розширити і поглибити знання про птахів, що до нас прилітають на зиму і тих, що зимують у нашій місцевості; визначити їх роль у природі. Формувати вміння визначати клас птахів. Розвивати вміння дбайливо ставитися до птахів, виховувати  інтерес до життя птахів.

Колективно змайструвати та розвісити пташині їдальні.

Обладнання: мультимедійні засоби навчання, фотоматеріал із

зображенням зимуючих птахів, аудіозаписи  пташиних голосів, плакат «Птахи, що зимують в Україні», виготовлені годівниці.

Тип уроку: нетрадиційний урок ( урок-проект)

Хід уроку

l. Організація учнів до уроку

1. Емоційне налаштування.

Встали, дітки, всі рівненько

Посміхнулися гарненько

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.

А за девіз візьмемо такі слова:

Посміхніться всім навколо

Сонцю, небу, людям

І тоді обов’язково

День для тебе добрим буде

І на такій веселій нотці, я пропоную розпочати наш урок.

У кожного на парті є смайлики , покажіть мені свій настрій.

Я бачу у вас хороший настрій.

ll. Актуалізація знань учнів.

 1.Хвилинка спостережень

- Погляньте у вікно.

- Який зараз стан неба?

- Яка приблизно температура?

- Як знаходиться сонце над горизонтом?

- Є опади?

2. Гра «Інтерв’ю про зиму».

- На які групи поділяються птахи?

- Яких птахів називають осілими?

- А яких перелітними?

- Які птахи зимують у нас?

- А які прилітають до нас взимку?

- Чим живляться птахи?

- Як може найпростіша годівничка врятувати життя пташкам взимку?

lll. Повідомлення теми і мети уроку.

На сьогоднішньому  уроці ми навчимося допомагати пташкам взимку.

Тема нашого уроку-проекту  «Пташина їдальня»

  1. Метод « Дерево очікувань»

У вас на партах є листочки, на яких ви повинні написати свої очікування від сьогоднішнього уроку, та приклеїти їх до нашого «дерева очікувань»

 IV. Вивчення нового матеріалу

1.Робота у групах.

Сьогодні ми працюєми в 4 групах:

Дослідники

Науковці

Літературознавці

Охоронці природи

1.1 Цікавинки про птахів.

Кожна пташка особлива. А чим славляться зимуючі пташки нам розкажуть наші « науковці». *

 Синиці зимують у нашій місцевості. Коли морозна зима, то із десяти

синиць лише одна перезимовує. За добу вона з’їдає стільки, скільки важить сама. Не страшний мороз, коли є годівниця.

 * Біля людських осель часто можна побачити дятла. Його називають

санітаром лісу. Він відшукує комах-короїдів. У цьому допомагає язик завдовжки 12 см.

 * Цікавий птах шишкар. Дзьоб у нього хрестоподібний. Він має чіпкі лапки

і велику голівку.

 На шишку він підвішується униз головою. Цей птах виводить пташенят у

будь-яку пору року. Їх

 їжа – насіння ялини та сосни. Гнізда будують у лютому і березні.

- Молодці! Ви гарно попрацювали.

1.2.Народні прикмети

З давніх – давен люди за поведінкою птахів , звірів прогнозували майбутнє.

Наші дослідники підшукали та перевірили прикмети про птахів.

Снігурі туляться до оселі – на снігопад.

Голуби туркочуть – тепло віщують.

Горобці сидять з розпущеним пір’ям – на дощ.

Молодці!

1.3. Ми – майбутні письменники.

Групи наших літератутознавців підготували розповіді з елементими опису наших пернатих друзів.

1.4 Допомагаємо правильно

Наші охоронці природи дізналися багато цікавого та поділяться інформацією з усіма: чим можна підгодовівапти птахів.

 V. Фізкультхвилинка

VI. Закріплення та систематизація знань учнів

2. Робота з анаграмами.

 . На екрані зашифровані назви птахів. Ви повинні розшифрувати анаграму, поряд з’являється слово – назва птаха.

Ш А Ш К И Р

М О Е Л Х Ю

С І Н Р У Г

К А Р О С О

3. Робота із загадками.

 Подивіться уважно на екран. Там зображено загадки.

Я вам зачитую, а ви відгадуєте та розповідаєте , що ви знаєте про дану пташку.

5. Гра «Я – пташка»

 Ви повинні уявити себе пташкою, та розповісти як ви виживаєте взимку та шо полюбляєте їсти.

6.Перегляд відеосюжету « Зимування птахів»

VII. Підсумок уроку

1. Рефлексія

- Що ми сьогодні на уроці робили?

- Як допомогти пташкам взимку?

- Що можна покласти у годівнички?

2. Вивішування змайстрованих годівничок на подвір’ї школи.

docx
Додав(-ла)
Sasdumen Ruslana
Додано
14 червня 2019
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку