Урок - захист проєкту " Декоративна ваза"

Про матеріал
Розширити знання учнів з історії розвитку ваз; узагальнити та систематизувати знання про техніки та види виконання декоративних ваз, удосконалити вміння презентувати виготовлені вироби та здійснювати оцінку і сомооцінку виготовлених власних і виробів своїх однокласників, розвивати наочно - образне мислення та творчу уяву, креативність, розвивати бажання виготовляти вироби для інтер’єра помешкання; виховувати відповідальність, старанність, працьовитість, охайність, почуття прекрасного, формувати економне використання сировини, заохочувати та зміцнювати бажання відроджувати традиції народу декоративно - ужиткового мистецтва українського народу, повагу та бережливе ставлення до його культурної спадщини.
Перегляд файлу

Тема. Захист проєктів.

Мета.

Розширити знання учнів  з історії розвитку ваз;

узагальнити та систематизувати знання про техніки та види виконання декоративних ваз,

удосконалити вміння презентувати виготовлені вироби та здійснювати оцінку і сомооцінку виготовлених власних і виробів своїх однокласників,

розвивати наочно - образне мислення та творчу уяву, креативність,

мовленеву компетентність, формувати інформаційно – цифрову компетентність, розвивати бажання виготовляти вироби  для інтер’єра  помешкання;

виховувати відповідальність, старанність, працьовитість, охайність, почуття прекрасного,

формувати економне використання сировини, заохочувати та 

зміцнювати бажання відроджувати традиції народу декоративно - ужиткового мистецтва українського народу, повагу та бережливе ставлення до його культурної спадщини.

Очікувані результати:

Знаннєвий компонент - знають сучасні  можливості використання виробу,  мають поглибленні знання про виконання  техніки аплікації, учні вміють користуватися технологічними інструментами, знають правила техніки безпеки, економно використовують матеріали, вміло використовують знання на практиці

 

Діяльнісний компонент – вміють  виготовляти вироби. Виконують технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення, визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробів, аналізує за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені  врегіоні проживання.

 

Ціннісний компонент – висловлюють судження про добір конструкційних матеріалівна основі певних критеріїв, щодо вибору форми та оздобленнявиробу, оцінює виконання технологічних операцій та усуває недоліки.

Глибше пізнають цінності, культурні надбання нашого народу. Розвивають акуратність, уважність, естетичні смаки.

 

Наочність: зразки творчих проєктів робіт

Застосунки: jamboard.google.com, wordwall.net, wordаrt.com, Power Point,   docs.google.com/presentation

Міжпредметні зв’язки: історія, мистецтво, іноземна мова, математика, інформатика,

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань

Форма уроку: урок – презентація

 

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів.

Україна починається з батьківського порогу, а з родини формується народ. Батьки передають своїм дітям усе найкраще, найцінніше, успадковане предками з глибини віків, і тому в нас, українців, глибоке коріння, високе гілля. Ми ж переконані, що родина – це найкраща школа виховання. Адже саме з любові в родині постає любов до України, народу, його культурної спадщини.

    Сьогодні ми вкотре відкриємо двері у дивовижний світ декоративно- ужиткового мистецтва, яке знають і люблять мільйони людей не тільки в Україні, а й далеко за її межами.

-  Вправа «Подаруй усмішку».

 Поділиться в чаті своїм настроєм.

-Тема уроку: ВАЗА через ребус.

Наш епіграф: «Справжній скарб для людей — уміння трудитися», — справедливо писав Езоп.

А якщо працювати сумлінно та з любов’ю — результат не забариться, а з ним прийдуть душевна гармонія і задоволення. Бо ж найсолодший зі всіх плодів — плід людської праці.

Розкрийте суть думки….

Ваші очікування від уроку :

Вправа «Незакінчене речення»

 (Відповіді учнів)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

В наші дні велику популярність отримують прикраси ручної роботи. Всілякі стилі розширюють круг вибору виробів. Романтичний, лаконічний, етнічний, ретро, ампір, фьюжен - все це дивні доповнення для будь-якого вбрання  або інтер'єру.

Неможна говорити про сучасне декоративно- ужиткове  мистецтво, не пов’язуючи його з культурним надбанням українського народу, з життям та побутом людей.

Відео

Вправа «хмаринка слів» .З яким поняттям зв’язані і слова . ПРОЄКТ

Проєкт з латинської –це задум кинутий вперед, план для досягнення цілей.

 Етапи проєктування

  • Організаційно- підготовчий,
  • Конструкторський,
  • Технологічний,
  • Завершальний

 

Вправа Wordwall « Творчий проєкт»

ІV.  Організація навчальної діяльності.

Настав заключний етап – підведення підсумків і результатів вашої діяльності. Кожен з вас працював над творчим проектом. Завдання не із легких. Настав час звітувати про виконання вашої роботи. Бажаю вам якнайкраще захистити проект, довести значимість його виконання. Саме на цьому етапі кожен з вас може побачити і оцінити результати своєї праці. Усвідомити, чого ви навчились і яких знань і умінь вам бракує, а також поділитися своїми здобутками з однокласниками.

Демонстрація презентацій.

V. Закріплення вивченого матеріалу на Jamboard дошка.

1.Формула успіху при виготовленні проєктів

2.Записати назва інструментів, матеріалів ,які використовуємо для виготовлення виробів.

3.Заключний етап передбачає.

4. Вимоги до виробу.

 

VI Рефлексія

    Дякую всім учасникам. Незважаючи на різні вироби, хочу сказати, що учасники всіх проектів збагатилися новими знаннями , усвідомили необхідність збереження традицій українського мистецтва аби наша держава і надалі квітла не тільки в народних звичаях, піснях, легендах, а й виробах українських майстрів, якими можливо  станете і ви.

 

Вправа  «Мікрофон»

-  Чи сподобався вам урок?

-   Були досягнути поставлені цілі?

  • Які навички ви удосконалили?
  • Яка презентація була, на вашу думку, найвдалішою? Чому?
  • Над чим ще треба працювати ?

VIІ Самооцінювання та оцінювання діяльності учнів вчителем.

Згадайте епіграф нашого уроку. Я впевнена, що ви зрозуміли його суть. Адже кожна нація тримається на прадідівських традиціях, звичаях,  віруваннях. І тільки вивчаючи і знаючи їх, ми зможемо передавати культурну спадщину свого народу нащадкам. Тож не будемо зупинятись на досягнутому, а  продовжимо вивчати традиції нашого народу, одночасно долучаючись і до вивчення історії Батьківщини, щоб зберігати ці безцінні надбання.

VIІІ Домашнє завдання .

Скласти кросворд  чи ребус  на тему «Декоративна ваза»

docx
Додано
11 червня 2023
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку