Урок з курсу " Дизайн і технології" .Тема:"Грибок-боровичок"

Про матеріал
Урок з курсу "Дизайн і технології" спрямований на закріплення послідовності дій під час виготовлення аплікації з ниток, на виховання любові до рідної природи.
Перегляд файлу

Дизайн і технології.2 клас.

IMG_20170210_140941.jpg

Тема:  Аплікація  «Грибок-боровичок»

Мета:формувати у дітей загальне поняття про види робіт з ниток, вчити виконувати аплікацію з ниток на задану тему,розкрити послідовність дій під час виготовлення аплікації з ниток; повторити правила техніки безпеки при роботі з різними інструментами та матеріалами на уроках трудового навчання; розвивати дрібні м,язи кисті рук, пізнавальний інтерес, творчість; виховувати працьовитість, самостійність, любов до рідної природи.

Обладнання:картон-основа, нитки для в’язання різних кольорів, клей, пензлик для клею, шаблон гриба, простий олівець, зразки аплікацій з ниток, загадки, кросворд.

                                   Хід уроку:

1.Організаційна частина.

         1.Перевірка готовності учнів до уроку.

- Які інструменти та матеріали потрібно було підготувати на урок?

         2.Упорядкування робочих місць.

2.Робота над новим матеріалом.

          1.Оголошення теми і мети уроку.

- Сьогодні  на наш урок завітав Лісовичок. Він запрошує нас відвідати лісову галявину. Але спочатку,щоб вирушити у подорож , необхідно відгадати загадку. Вона нам допоможе дізнатися на яку галявину ми вирушимо.

                     В теплий дощик народився,

                     Парасолькою накрився.

                     Може б, з лісу пострибав,

                     Якби другу ногу мав.( Гриб )

  • То на яку галявину ми вирушимо?( На грибну )

2.Вступна бесіда

- Хто з вас уже збирав гриби в лісі?

- Як ви знаєте, гриби є їстівні і отруйні. Але слід пам’ ятати  , що коли ми в лісі зустрічаємо отруйного гриба, то не слід його зривати чи збивати ногою,тому що для людей він отруйний, а для лісових звірів він – як ліки від хвороби.

- Які гриби ви знаєте?

- Які гриби називаються їстівними, а які – отруйними?

лисовик.bmp3.Розгадування кросворду.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Біля кущика сидять

І у кошик не хотять.

Жовті братики й сестрички

Називаються…(лисички).

  1. У зеленому гаю

Під березою стою,

Через те і маю

Назву я свою. ( Підберезник)

  1. Їх масляні голівки

Заховались в сосняки,

Руденькі,  симпатичні

Грибочки…( маслюки).

 

  1. Він товстенький,

Глянуть любо,

У траві росте

Під дубом. ( Боровик ).

 

  1. В нього шапочка така,

Як у друга маслюка.

До вологи й моху звик,

Має назву…(моховик).

                     6.Ми грибочки дрібненькі, ніжні і тоненькі.

                         Шиї,  мов цівки, круглі голівки.

                          Коли підростаємо – парасольки розкриваємо. ( Опеньки)

7.  І червоні, і зелені

    В кошик просяться до мене.

    Симпатичні білоніжки.

     Їх назвали…( сироїжки).

 

                                      

                

                                      

 

                            

                   

 

 

 

 

4.Повторення правил збирання грибів.

      1.Розгляд аплікації «Грибок-боровик»

- Що це за гриб? Подивимось як він виглядає.

Ніжка у нього міцна, товста, біла. Шапочка коричнева, схожа на половинку кулі. IMG_20170209_110703.jpg

      2.Обговорення кольору ниток, які потрібні для роботи.

      3.Фізкультхвилинка

5.Алгоритм виконання практичної роботи.

        1.На картон-основу нанести контури грибка.

        2.Підбери нитки відповідних кольорів та дрібно наріж їх.

        3.Нанеси клей на шапочку грибка, присип різаними нитками, притисни рукою.

        4.Так само виконай аплікацію ніжки грибка, травички.

        5.Готову аплікацію поклади під прес.

6.Правила техніки безпеки та гігієни праці:

        - На уроці ви будете користуватися клеєм.

Правила техніки безпеки ( робота з клеєм,  ножицями )

         -  Нанесіть клей тонким шаром від середини до країв.

         -  Під час попадання клею на шкіру або одяг негайно змийте його.

          -  Пригладжуйте деталі газетним папером,  а руки витирайте серветкою.

          -  Будьте обережними із ножицями.

          -  Після закінчення роботи закрийте клей,  приберіть ножиці.

7.Практична самостійна робота учнів.

IMG_20170209_110209.jpgIMG_20170209_110216.jpg

8.Виставка та аналіз робіт.

IMG_20170209_111123.jpg

9.Підсумок уроку. Гра «Мікрофон»

     - З якими інструментами та матеріалами ми сьогодні працювали?

     - Якому виду роботи був присвячений урок?

     - Розкажіть порядок виконання роботи?

     - Чи сподобалась вам ваша робота?

     - Чия робота вам здалась найохайнішою, найяскравішою?

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 червня 2023
Переглядів
306
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку