Хід уроку.
а) Привітання.
Good morning!
Nice to meet you!
Are you O.K. today? в) Бесіда з черговим учнем:
Who is on duty?
Who is absent? What is the matter?
What day and date is it today?
Today we shall have a kind of competition. During the lesson we shall do some interesting tasks, speak English, answer question. We shall have a game «The Smartest».
Сьогодні урок-змагання. Під час гри ми будемо виконувати різні завдання, говорити англійською мовою, відповідати на запитання. Граємо в гру «Найрозумніший»
З.Отже урок-змагання
«The Smartest».
Урок проходить на зразок телепередачі «Найрозумніший». Беруть участь ті учні, які мають хороші та відмінні завдання.
Вступ до гри.
«А Visiting-card». - «Візитка»
Tell about yourselves. Use the unexpected way of speaking.
(Who are you? What are you? How old are you? Where do уou live? Where do you study? What are your favourite subjects? What are yourparents? Have you hobbies? What are they ? etc.)
І- раунд.
«То be or not to be» - відбір до півфіналу: потрапляють ті учні, які набрали найбільшу кількість балів.
а) вправа «Name the sport».
Вчитель читає короткі тексти, а учасники визначають улюблений вид спорту кожного вчителя і відмічають у картках із завданням (картки готує і видає вчитель):
|
historУ |
math’s |
Еnglish |
geography |
physics |
||
athletics |
|
|
|
|
|
||
Swimming |
|
|
|
|
|
||
Football |
|
|
|
|
|
||
Skiing |
|
|
|
|
|
||
chess |
|
|
|
|
|
||
в) вправа «Favorite Subjeets»
На дошці написано імена анг. школярів та назви предметів. Вони з'єднані стрілочками. Завдання: за допомогою стрілок визначити улюблені предмети дітей.
Luke John Peter Sally Bob
History Arts Music English Literature P.T.
II раунд
Учні повинні розшифрувати слово (на картці) відповідно до порядкового номера букви алфавіту. Хто перший розшифрує своє слово, той далі відповідає перший. Картка із одним словом дається кожному учневі окремо.
в) «What is it?» - «що це?» кожен учасник пояснює, до якого розряду належать написані на картці слова (5 для кожного учасника), e.g.: the Tames —> a river
Great Britain —> an island Halloween —> a holiday Oxford —► a university city Elisabeth II —>a queen
Учень вибирає будь-який малюнок із зображенням визначного місця Великої Британії. Малюнки розміщено зображенням від учня. Учень повинен описати зображене визначне місце, (непідготовлене монологічне мовлення)
На картках: назви свят у Великій Британії; кожен учасник обирає собі картинку, без підготовки розповідає про свято все, що відомо.
Свята: Christmas, St. Valentines Day, Halloween. Boxing Day, Easter, Mothers Day.
По закінченню II раунду підбиваються підсумки півфіналу. До фіналу проходять лише 2 учні, у яких найбільша кількість балів.
III раунд
Лексика по темі «Великобританія». Конкурс проходить у швидкому темпі. Час - 1хв. Чим швидше відповідає учень, тим більше назве слів і набере більше балів.
The seat of Houses of Parliament
British Government
A very old Westminster Abbey
beautiful church
Учасники повинні відповісти на питання з теми. Хто перший дасть правильну відповідь, той перемагає. Час дуелі встановлює вчитель.
e.g.: 1. Where are the British Isles?
Заключна частина.
За кількістю набраних учасниками балів визначається переможець (126.)
Решта учасників отримують оцінки відповідно до набраних балів.