Урок - змагання "Great Britain"

Про матеріал
Дана розробка уроку дає можливість учителю узагальнити та перевірити знання учнів з теми: "Великобританія", підвищувати пізнавальний інтерес учнів до мови через використання ігрових моментів; закріпити уміння використовувати мову під час висловлювання, розвивати увагу та пам'ять, вміння працювати в команді, виховувати вміння працювати в співпраці з іншими учасниками; ввічливе ставлення до культури країни, мову якої вивчаємо.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку.

  1. Оргмомент.

а) Привітання.

Good morning!

Nice to meet you!

Are you O.K. today? в) Бесіда з черговим учнем:

Who is on duty?

Who is absent? What is the matter?

What day and date is it today?

  1.   Повідомлення теми, мети уроку.

Today we shall have a kind of competition. During the lesson we shall do some interesting tasks, speak English, answer question. We shall have a game «The Smartest».

Сьогодні урок-змагання. Під час гри ми будемо виконувати різні завдання, говорити англійською мовою, відповідати на запитання. Граємо в гру «Найрозумніший»

З.Отже урок-змагання

«The Smartest».

Урок проходить на зразок телепередачі «Найрозумніший». Беруть участь ті учні, які мають хороші та відмінні завдання.

Вступ до гри.

«А Visiting-card». - «Візитка»

Tell about yourselves. Use the unexpected way of speaking.

(Who are you? What are you? How old are you? Where do уou live? Where do you study? What are your favourite subjects? What are yourparents? Have you hobbies? What are they ? etc.)

 

І- раунд.

«То be or not to be» - відбір до півфіналу: потрапляють ті учні, які набрали найбільшу кількість балів.

а) вправа «Name the sport».

Вчитель читає короткі тексти, а учасники визначають улюблений вид спорту кожного вчителя і відмічають у картках із завданням (картки готує і видає вчитель):

  1. The history teacher likes outdoor game with a ball.
  2.   The math’s teacher can not swim, but runs very fast.
  3. The English teacher trains in the swimming pool every day.
  4. The geography teacher likes to sit and to think during a match.

 

historУ

maths

Еnglish

geography

physics

athletics

 

 

 

 

 

Swimming

 

 

 

 

 

Football

 

 

 

 

 

Skiing

 

 

 

 

 

chess

 

 

 

 

 

 


  1. The physics teacher likes going down snowy mountains.

 


в) вправа «Favorite Subjeets»

На дошці написано імена анг. школярів та назви предметів. Вони з'єднані стрілочками. Завдання: за допомогою стрілок визначити улюблені предмети дітей.

Luke               John          Peter   Sally Bob

History         Arts      Music       English Literature   P.T.


 

 

 

 

 


II раунд

  1. a) «Code game» - «Розшифровка»
  1.    5, 14,7, 12, 1, 14, 4-England
  2.    19, 14, 15, 23, 4, 15, 14 - Showdown
  3.    12, 15, 14, 4, 15, 14 - London
  4.    20, 8, 1, 13, 5, 19 - Thames
  5.    19, 3, 15, 20, 12, 1, 14, 4 -Scotland 6.20, 15, 23, 5, 18 - Tower

Учні повинні розшифрувати слово (на картці) відповідно до порядкового номера букви алфавіту. Хто перший розшифрує своє слово, той далі відповідає перший. Картка із одним словом дається кожному учневі окремо.

в) «What is it - «що це?» кожен учасник пояснює, до якого розряду належать написані на картці слова (5 для кожного учасника), e.g.: the Tames > a river

Great Britain > an island Halloween > a holiday Oxford —► a university city Elisabeth II >a queen

  1. «Welcome to Great Britain! » - «Ласкаво просимо до Британії!»

Учень вибирає будь-який малюнок із зображенням визначного місця Великої Британії. Малюнки розміщено зображенням від учня. Учень повинен описати зображене визначне місце, (непідготовлене монологічне мовлення)

  1.   «Holidays» - «Свята».

На картках: назви свят у Великій Британії; кожен учасник обирає собі картинку, без підготовки розповідає про свято все, що відомо.

Свята: Christmas, St. Valentines Day, Halloween. Boxing Day, Easter, Mothers Day.

По закінченню II раунду підбиваються підсумки півфіналу. До фіналу проходять лише 2 учні, у яких найбільша кількість балів.

III раунд

  1. «Lexical Game» - «Лексична гра»




Лексика по темі «Великобританія». Конкурс проходить у швидкому темпі. Час - 1хв. Чим швидше відповідає учень, тим більше назве слів і набере більше балів.

The seat of Houses of Parliament

British Government

A very old Westminster Abbey

beautiful church

  1.   «А Fight» - «Дуель»

Учасники повинні відповісти на питання з теми. Хто перший дасть правильну відповідь, той перемагає. Час дуелі встановлює вчитель.

e.g.: 1. Where are the British Isles?

  1.   What is the capital of Great Britain?
  2.   Where is London situated?
  3.   What is the climate in Great Britain?
  4.   What industrial cities do you know?
  5.   What is the longest river?
  6.   Where is Ben Nevis situated?
  7.   What is Great Britain washed by?
  8.   What are the parts of London?
  9. Who wrote «Romeo and Juliet»?
  10. Where were the Kings and Queens of Great Britain crowned?
  11. What is the City? etc.

Заключна частина.

За кількістю набраних учасниками балів визначається переможець (126.)

Решта учасників отримують оцінки відповідно до набраних балів.

doc
Додано
25 березня 2018
Переглядів
538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку