План- конспект уроку для учнів 3 класу. Матеріал даного уроку можна використати дл узагальнення матеріалу з даної теми
Конспект відкритого уроку.
Урок- гра Овочі. Фрукти. Вживання артиклів a, an,some.
ТЕМА: Овочі. Фрукти. Вживання артиклів a, an,some. узагальнюючий урок.
Мета: - повторити і узагальнити знання учнів з теми «Food and drinks» ;
Обладнання: слайди до теми, роздатковий матеріал, підручник, робочий зошит, аудіозапис.
Організація класу і підготовка до сприйняття іноземного мовлення
1 Привітання ( greeting)
Good morning, teacher!
2. Бесіда в режимі Т-Р-Т-Р
How are you today?
T
This lesson in unusual for you and for me.
Look at each other please .Smile. Look at me. Smile. So, let’s start our lesson.
T. Today we have last lesson on the topics “Meals. Fruits. Vegetables”.
- Do you like traveling?
Imagine you are in the Food- train. It is going to the “Food Country”. Let’s look at the map. How does the train go?
Chun- chun-chun
Look at the map.
We can see many stations.
Take your places, please.
1.Warming up ( Station)
Fish is good, fish is very good
Fish is good, very, very good.
2. Фонетична зарядка
Наш килимок летить , вітер дме нам в обличчя і шумить –u -u -u .
Пролітає крізь хмаринки і ми легко їх відганяємо f-f-f- Літачок втомився і вирішив зупинитися
Station “ For the Hot ways”( По гарячих слідах)
You have some cards on your desks. You must write what have got for breakfast, dinner, lunch, using the list of meals.
I have ……. for breakfast.
I have……. for lunch.
I have…… for dinner.
( List of Meals : bread, carrot, fish, milk, meat, juice, water.)
Station “The Training of the Mind” ( Гімнастика розуму)
Grammar game “ Choose and say”
( повторити вживання артиклів a, an, some) Учні із чарівної коробочки дістають муляжі фруктів і овочів: називають їх, при цьому вказуть правильний артикль)
Station “
Учні повторюють рухи фізкультхвилинки
Station “The Making of the Menu”( Cкладання меню)
Клас поділено на три групи, кожна група отримала своє завдання:
1 група – fruit salad;
2 група – vegetables salad;
3 група –sandwich
4 група – soup
Учні міняються картками і перевіряють . Учням потрібно написати рецепт до відповідної назви
Station “Self- control”
Робота в парах
I like…….
I don’t like……..
( Один з учнів називає, що йому подобається, а інший- не подобається)
Station “Reading”
Учні читають текст, а потім виконують тестове завдання.( На даному етапі учні самостійно перевіряють свої роботи)
Station “ Interesting games”
-виконання завдань на мультимедійній дошці. ( прислівники частотності, вживання артиклів)
Station “ Finish”
-Підбиття підсумків.
- Оцінювання уроку( використання світлофора).
You worked hard today. I enjoyed your work at the lesson today.
Open you day-book and write down your hometask ( скласти кросворд)
Our lesson is over. Thank you very much.