Урок- мандрівка « У гості до Скруджа Макдака»

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з прийомами утворення чисел другої сотні, з назвами круглих сотень; формувати вміння порівнювати, додавати і віднімати розрядні числа; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, виховувати інтерес до професій банківських службовців.
Перегляд файлу

Урок- мандрівка « У гості до Скруджа Макдака»

Тема: Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Складання задачі за коротким записом.

Мета: ознайомити учнів з прийомами утворення чисел другої сотні, з

назвами круглих сотень; формувати вміння порівнювати, додавати і

віднімати розрядні числа; вдосконалювати обчислювальні навички;

розвивати логічне мислення, виховувати інтерес до професій банківських

службовців.

Обладнання: картки для роботі в парі і групі, картки для інтерактивної гри

«Дешифрувальники», предметні малюнки (каченята: Діллі, Біллі, Віллі,

Скрудж Макдак), презентація до уроку,

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Завдання No182 с30

-Прочитайте записані числа.

-Назвіть найменше, найбільше число.

Задача No183 с.30

Пояснення розв’язання задачі « Метод прес»

Картки на партах

1.Позиція «Я вважаю, що..»

2. Обґрунтування: «...тому, що..»

3.Приклад: ,..наприклад»

4.Висновки:« Отже ( тому) я вважаю...»

-Як можна скласти вираз до задачі?

-Зачитайте свій вираз.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

1.Усний рахунок

Гра «Мікрофон»

Продовжте рахунок 100,..., 169..., 178..., 144..., 150,...,129...

-До суми чисел 50 і 50 додати 1;

-До суми чисел 100 і 11 додати 1.

ІV.Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

-Сьогодні ми ознайомимося з утворенням чисел другої сотні, з назвами

круглих сотень; будемо порівнювати, додавати і віднімати сотні,

обчислювати приклади на дії різного ступеня. Уявно побуваємо в гостях у

Скруджа і каченят Біллі, Віллі, Діллі. Разом з ними будемо розв’язувати

завдання нашого уроку.

Вправа «Очікування»

-Що ви очікуєте від нашого уроку?

2.Робота в групі

-Жили собі Діллі, Біллі, Віллі. Вони жили в різних будиночках. Ми сьогодні

потрапили в гості до качат. А щоб узнати в якому будиночку ми заселилися

візьміть кожен по картці.(На звороті картки малюнок одного з каченят і

підписане його ім’я). За допомогою них ми ділимося на групи і заселяємо

будиночки, де будемо гостювати. слайд 2

1 група допомагає Діллі.

2 група допомагає Біллі.

3 група допомагає Віллі.

-Хто такий Скрудж Макдак? (Дядько каченят, банкір.) Кого називають

банкіром? ( Банкі́ри — менеджери і власники грошового капіталу, які

спеціалізуються на веденні банківських операцій.) Що таке банк? ( Ба́нк (від

італ. banco — лавка або стіл) — кредитно-фінансова установа, яка здійснює

грошові розрахунки, акумулює грошові кошти та інші цінності, надає

кредити та здійснює інші послуги за фінансовими операціями.)

- Люди яких професій працюють в банку?

-Які послуги надає банк?

- А хто хоче працювати у банку?

ПОСЛУГИ БАНКУ: (Картки лежать на партах)

 

 Споживче кредитування та кредит готівкою;

 Кредитні картки;

 Страхування;

 Обмін валют;

 Розміщення депозитів;

 Зарплатні та особисті картки;

 Оплата комунальних та інших послуг;

 Грошові перекази.

Робота в групах.

-В банках гроші, коштовності лежать в ящичках –сейфах. Розгадайте сусідів

(ящичків- сейфів) і допоможете Макдаку.

Назвіть і запишіть сусідів чисел

І група Діллі : 115,120, 139, 198,127

ІІ група Біллі : 118,149, 180, 163,177

ІІІ група Віллі: 119,150, 159, 164, 153

ІV.Повідомлення теми і мети уроку

1.Робота в групах

Інтерактивна гра «Дешифрувальники» слайд 3

1.Обчислити приклади Записати в порядку зменшення.

Розшифруйте слово, яке найчастіше зустрінеться на уроці і є основою

теми нашого уроку.

18:3+23= 30+42:7=

54:9+18= 90-7∙2=

58-4∙8=

29 76 26 24 36

Т С Н Я О

Відповідь

76 36 29 26 24

С О Т Н Я

 

-Ми сьогодні з вами познайомимось з поняттям сотня, будемо вчитись

рахувати сотнями, додавати і віднімати сотнями, розв’язувати задачі і

приклади, вивчені на попередніх уроках.

V. Вивчення нового матеріалу

1 Знайомство з сотнею ЗавданняNo186 с30 слайд 4

Скрудж Макдак багато жив.

Жив собі і не тужив.

Бо грошей багато мав.

День і ніч їх рахував.

Племіннички Діллі, Біллі, Віллі

Рахівники дуже вмілі.

Гроші вміють рахувати

І мерщій в мішки складати.

-Скільки монет у Діллі, Біллі, Віллі?

Знайдіть зручний спосіб порахувати гроші в мішках.

-Скільки монет в мішку? (100-це сотня )

2. Рахунок сотнями No187с.31

-Що робить Скрудж? (рахує гроші)

-Скільки у кожному мішку?(100монет-це сотня, 2 сотні двісті 3 сотні –

триста...)

-Тепер треба сотню взяти і сотнями рахувати.

3.Полічіть десятками « ланцюжком» No188с.31

VІ. Закріплення вивченого.

1.Робота в групах слайд 5

Порівняти вирази No189 с31

Більше, менше. порівняй.

Знаки став , відпочивай.

VІІ. Фізкультхвилинка

Діллі, Біллі, Віллі

Руки в боки, ноги шире.

Раз, два, три, чотири, п’ять

Будемо швидко присідать.

Присідаймо десять раз,

Зупиняймось всі ми враз.

Ми дихання відновимо,

Роботу в банку відродимо.

2.Самостійне розв’язання прикладів No190 с31

-Банк призупинив свою роботу. Скрудж в паніці. Щоб відродити роботу

банка необхідно розв’язати приклади і узнаємо скільки вкладників поклали

гроші до банку Скруджа Макдака кожного дня.

3.Складіть і розв’яжіть задачу за коротким записомNo191 с.31 слайд 6

-Діллі, Біллі, Віллі

добре будуть і міркувати.

Задачу треба розв’язати.

1) Діти високого рівня складають і розв’язують обернену задачу.

2) Діти достатнього рівня розв’язують задачу з поясненням

3) Діти середнього рівня розв’язують за допомогою алгоритму рішення.

Алгоритм рішення задачі No191c31

1) • =

2) • =

3) + =

Перевірка розв’язання задачі

4.Цікаві завдання

Скрудж Макдак запитує каченят:

-Яке двоцифрове число у 6 разів більше від цифри його одиниць?

Назвати 4 таких числа.

VІІІ. Підсумок уроку

Вправа «Незакінчене речення» слайд 7

Що цікавого було на уроці? ( «Мені було цікаво..)

Чому навчилися?( «Я навчилася...,)

Чи справдилися ваші очікування?(Я очікувала...)

Діллі, Біллі, Віллі

Рахівники дуже вмілі.

Добре з нами рахували.

Сотню всі запам’ятали.

ІХ.Домашнє завдання слайд 8

Повторити лічбу чисел сотнями.

Обчислити No192 с.31

Обчислити No192с.31 Розв’язати задачуNo193с.31

виразом. Скласти обернену задачу до задачі No193 розв’язати її.

-Дякую всіх за плідну роботу на уроці !

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку