Урок -подорож Українськими Карпатами "«Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь» "

Про матеріал
Матеріали до уроку взяті з власних досліджень , а також з Інтернету. в розробці уроку використано задачі з підручника О.С. Істер, Математика, 5 клас.Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання, уміння та навички учнів з теми; формувати вміння працювати самостійно, спілкуватись, допомагати іншим, аналізувати ситуацію. Розвивати увагу, обчислювальні здібності, логічне мислення, цікавість, уяву, кмітливість, оперативність при виконанні вправ. Виховувати любов до математики, до праці; прищеплювати бажання до вивчення математики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок-подорож Українськими Карпатамиз математики у 5 класі на тему«Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь»

Номер слайду 2

Мета уроку: Узагальнити та систематизувати знання, уміння та навички учнів з теми; формувати вміння працювати самостійно, спілкуватись, допомагати іншим, аналізувати ситуацію. Розвивати увагу, обчислювальні здібності, логічне мислення, цікавість, уяву, кмітливість, оперативність при виконанні вправ. Виховувати любов до математики, до праці; прищеплювати бажання до вивчення математики.

Номер слайду 3

Очікувані результати: - вміти розв’язувати рівняння різного рівня складності без помилок, розв’язувати задачі за допомогою рівнянь, працювати самостійно, в парах, в групах, спілкуватись, допомагати один одному, аналізувати ситуацію;- розвивати увагу, обчислювальні здібності, логічне мислення, цікавість, уяву, кмітливість;- виховувати любов до математики, повагу один до одного

Номер слайду 4

Епіграф«Життя прекрасне тим, що можна подорожувати і досягнути вершин успіху»

Номер слайду 5

Горішні Шерівці – Чернівці (15 км)

Номер слайду 6

Чернівці – Кваси Закарпатської області

Номер слайду 7

Аукціон знань1) Як знайти невідомий доданок?2) Щоб знайти невідоме зменшуване, треба…3) Як знайти невідомий дільник?4) Якщо я від зменшуваного відніму різницю, що я знайду?5) Що треба зробити, щоб знайти невідомий множник?6) Як знайти невідомий дільник?7) Якщо до різниці додати від`ємник, що знайдемо?8) Що ти знайдеш, коли добуток поділиш на відомий множник?9) Який елемент отримаємо, якщо від суми віднімемо доданок? 10) Учень ділене поділив на дільник, що він знайшов?11) А інший учень добуток поділив на множник, що він знайшов?12) А що знайду я , коли поділю ділене на частку?

Номер слайду 8

Інтерактивна гра «Подайте у відповідності»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1s(відстань)А( а+b)· 22 Р(прямокутника)Ба·b3 S(прямокутника)Вs:t4t (час руху)Гv۰t5а(довжина)Дs:v6v(швидкість)ЕS: b

Номер слайду 9

1 – Г, 2 – А, 3 – Б, 4 – Д, 5 – Е, 6 - В По найвищих вершинах Українських Карпат

Номер слайду 10

Складіть рівняння до задач за рисунками і розв'яжіть рівняння. Стрілка спрямована у бік більшого числа

Номер слайду 11

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКАСаме час відпочити!Ми мандруєм, ми мандруєм,Україною крокуєм. Ось побачили Карпати: Як вершини нам дістатись?Заглядаємо в озерця —Не торкнутися нам дна!Так ми довго, довго йшли,Поки квіти не знайшли.

Номер слайду 12

Розв'язання рівнянь (робота в групах)

Номер слайду 13

Говерла Говерла — найвища вершина України. Її висота складає 2061 м над рівнем моря. Назва у перекладі з угорської мови означає «снігова гора». На вершині встановлений кам'яний монумент у формі тризуба та закладено капсули із землею з усіх областей України.

Номер слайду 14

Бребенескул. Бребенескул — друга за висотою вершина Карпат. Висота — 2032 м. Схили гори круті та кам’янисті. Часто сніг на них лежить аж до літа. В котловині між г. Бребенескул та г. Гутин Томнатик розташоване високогірне озеро Бребенескул.

Номер слайду 15

Піп Іван Чорногірський (Чорна Гора) Піп Іван — Чорногорський, гору заввишки 2028 м також нерідко називають Чорною Горою."Білим Слоном" вершину звуть через величезну кам'яну обсерваторію, розташовану на ній. Особливо мальовничим Піп Іван стає взимку, коли сніги огортають обсерваторію.

Номер слайду 16

Задача №458 с. 101 (про Мухомори)

Номер слайду 17

Задача №458 с. 101 (про Мухомори)Розв’язання. Нехай х мухоморів зібрав Чахлик Невмирущий, тоді Баба Яга – (х+3)мухомори. Разом вони зібрали 75 мухоморів, тох+х+3=75; 2х+3=75; 2х=75-3; 2х=72; х=72:2; х=36(м.) – зібрав Чахлик.36+3=39(м.) – зібрала Баба Яга. Відповідь: 36 мухоморів, 39 мухоморів.

Номер слайду 18

Задача 2. Гора Петрос на 4 м вища за гору Гутин Томнатик , і на 19 м вища за гору Ребра. Разом три гори мають висоту 6037 м . Яка висота кожної з гір? Петрос Гутин Томнатик Ребра

Номер слайду 19

Розв'язання задачіНехай х м висота гори Петрос, тоді Гутин Томнатик - (х-4) м , а висота гори Ребра – (х-19)м. Разом три гори мають висоту 6037 м, то х+х-4+ х-19= 6037;3х-4-19=6037;3х- (4+19) =6037;3х- 23 =6037;3х=6037+23;3х=6060;х=6060:3;х=2020 (м)- висота гори Петрос.2020-4=2016 (м)- висота гори Гутин Томнатик.2020-19=2001 висота гори Ребра.

Номер слайду 20

Інтерактивна вправа «Знайди помилку» (Робота в парах)

Номер слайду 21

Виправлені помилки

Номер слайду 22

Гра “Математичне лото”

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Рефлексія Продовж речення. Мені допомагало досягти успіху…Усе людське життя – це не що інше, як постійне визначення мети та бажання досягти успіху під час розв’язування все нових завдань і проблем. Тож учіть свій розум та душу бачити добро, і тоді дорогу до успіху буде для вас відкрито!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
1066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку