Урок- презентація в логопедичній групі "Диференціація шиплячих ДЖ -Ч".

Про матеріал
Удосконалити вміння учнів розрізняти звуки мовлення, та позначення їх на письмі;поглибити знання учнів про знаки письма, домогтися усвідомлення співвідношення звуків і букв у слові; розвивати, увагу, пам’ять, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати логічне мислення, навики самостійної творчої роботи,; виховувати любов до краси рідного слова.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Сьогодні ми подорожуємо Веселою Країною Граматики. Ми продовжимо знайомство з правилами української мови. І в цьому нам допоможуть Веселі чоловічки. Тому до нас потраплять. Сміх і Дива. Ось чому наша граматика стала. Веселою. Учити правила стало одне задоволення. Тож рушаємо у подорож…

Номер слайду 3

Мій любий друже ти знаєш,що звуки ми чуємо і вимовляємо. А букви? Око бачить- рука пише. Звуки бувають:голосні та приголосні. Голосні звуки можна проспівати. А-О- У- И- І- ЕПриголосні вони створюються за допомогою голоса та шуму, але їх не можна проспівати.

Номер слайду 4

А приголосні можуть бутидзвінкими і глухими, твердими та м’якими. Приведи приклади…Дзвінкі : к, р, д, б, з Глухі : г, л, т, п, с. Тверді та м’які. Голосні А, О, У, И,Е завжди роблять приголосний твердим. Ю, Я, І,Є, Ь знак – пом’якшують приголосний

Номер слайду 5

Запам’ятай ДЖ- дзвінкий звук, твердий. Ч – глухий звук, твердий. Буквосполучення [дж] вимовляйте як один звук у словах:ходжу, джерело, бджоли, піджак, джаз.

Номер слайду 6

Звук [ч] вимовляйте твердо, не допускаючи його пом'якшення:читати, чипси, чизбургер, часто, ключ, ключик, м’яч, м’ячик, чашка, чай, чисто, калач, квочка, дочка , чемодан.

Номер слайду 7

Водичка із джерела - ... (джерельна водичка). Рій бджіл - ... (бджолиний рій). Джемпер із чорних ниток - ... (чорний джемпер). Джем із черешні — ... (черешневий джем). УТВОРЕННЯ СЛОВОСПОЛУЧЕНЬ

Номер слайду 8

Сонце весело пече, на квіточках засмагають. ДЖ і Ч Пісеньки співають. Проспівайте пісеньку. Проспівайте пісеньку

Номер слайду 9

Записування слів у дві колонки ч - дж. Квіточка, бджілка, джем, чайка, джигіт, чабан, джунглі, тече, раджу, ходжу, чубчик.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Додати слово, щоб вийшло сполучення. Сиджу... на стільчику. Саджу...квіточки.їджу...до школи.

Номер слайду 12

Робота з деформованими реченнями.·Відновити речення. Недалечко, джерельця, від, невеличка, тече, річка. Діти, чистої, з, набрали, водички, джерела. Вірочки, сьогодні, народження, У, день. Дочко, з, водички, начерпай, чистої, джерела. ·

Номер слайду 13

Перевір себе. Недалечко від джерельця тече річка. Діти набрали із джерельця чистої водички. У Вірочки сьогодні день народження. Дочко, начерпай чистої водички з джерельця. Молодці, всі виконали вірно завдання!

Номер слайду 14

·Зоровий диктант. Джерельце. У низині було джерело. У джерелі купала зелені гілочки вербичка. Вони жили дружно. Джерело напувало вербичку. А вербичка ховала джерельце від пекучого сонечка.

Номер слайду 15

Підбиття підсумків заняття. Згадати декілька слів зі звуком [ч] і зі звуком [дж]. Дати їм характеристику. Скласти речення усно.

Номер слайду 16

Підготувала вчитель логопедвищої категоріїФілоненко Світлана Борисівна. Володимирівська ЗОШ І-ІІІ степенів №1

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Додано
31 березня 2020
Переглядів
2309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку