Урок- презентація в логопедичній групі "Звук буква Е".

Про матеріал
Мета: розвивати вміння здійснювати звуковий та звуко-буквений аналіз слів; розширювати словниковий запас; розвивати зв’язне мовлення; логічне мислення: виховувати любов до української мови. Використовувати нетрадиційні методи і прийоми , а саме біоенергопластику яка впливає на активізацію інтелектуальної діяльності дітей, розвиває координацію рухів і дрібну моторику.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Звук буква [Е]абоподорож з кенгуру

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Веселі кенгурята пропонують вам зробитианаліз будови букви Е На що схожа? Що за буква- три жердинки,Це ж для кого перетинки?Га-га-га та ге-ге-ге. Ми обійдем букву Е.

Номер слайду 5

Читаємо чистомовки. Ец- ец- ец, ец- ец – ец. Кругле кільце. Етки – етки- етки, етки – етки –етки. Яскраві шкарпетки. Ель- ель – ель, ель – ель- ель. Прилетів журавель. Ет- ет- ет-, ет – ет- ет-Новий жилет. Еж – еж – еж , еж- еж- еж. Біга біле ведмежа

Номер слайду 6

Сторінки СЛОВОГРАЮ від ескімоса. Зроби звуко-буквенний аналіз і синтез слова.1. Назви предмет словом.2. Вкажи скільки в слові голосних.3. Визнач кількість складів у слові.

Номер слайду 7

Будьте уважними!Завдання від кенгуру Послухайте слова. Скажіть на якому місці стоїть звук[е]. Хлопніть в долоні стільки раз. З розрізної азбуки складіть по два слова з кожного стовпчика.ера екран перо ясне ехо гектар весна день голубе жовтекенгуружовте

Номер слайду 8

Читаємо віршик. Ескiмос нам принесе. Щось смачне на букву "Е". О, спасибi! Ми з'їмо. Це чудове ескiмо.

Номер слайду 9

SBYKO-EYKBEHHfi AHAJIIS I CI4 HTES CJIOBAКенгуру дуже любить ескімо. Але не впіймав його, Пострибало ескімо,Та сховало букви. Пишемо уважно, вставляючи пропущену букву. Л_в , м_д , к_кс, ясн_,р_в , т_мп, н_рв, б_р_г,_кран, б_р_т, _тик_тка т_р_н,_стаф_та, _н_ргія.

Номер слайду 10

Ігри з малюнками. Запишіть назви предметів, зображених на малюнках. Підкресліть букву [е].

Номер слайду 11

Вправи з біоенергопластики. Динамічні вправи нормалізують м'язовий тонус, переключення рухів, роблять їх точними, легкими, ритмічними: Вправа “Годинник” супроводжує стисла і опущена вниз долоня, яка рухається під рахунок вліво - вправо.“Гойдалки” - рух долоні з зімкнутими пальцями вгору вниз."Горизонтальна вісімка«Витягнутою перед собою рукою зі стиснутим кулаком і виставленими вказівним і середнім пальцями малювати знак нескінченності.

Номер слайду 12

Кенгуру запрошує домагазину іграшок. Купуємо тільки ті іграшки, в назві яких є звук [Е]

Номер слайду 13

Розвиток фонематичного аналізу та синтезу. Гра в кубик. Діти кидають кубик і придумують слово, що складається з такої ж кількості звуків, скільки випало на кубику.

Номер слайду 14

Фізкультхвилинка «Кенгу-кенгу-кенгуру,Кенгу-кенгу-кенгуру, Кенгу-кенгу-кенгуру, Гуру.

Номер слайду 15

Гра “Який сік можна зробити з цих овочів та фруктів?”Кенгуру пригощає соком ескімоса, але той п’е сік в назві якого є звук [Е]. Який сік зайвий?

Номер слайду 16

ЕМУЕЕлегантний страус – Ему. Причепив собі емблему. Енергійний та етичний. Дуже Ему симпатичний. Прочитай виразно вірш, виділяючи звук [Е]

Номер слайду 17

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
2165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку