4 клас
ТЕМА: «Складання тексту – опису за
картиною К.Білокур «Соняшники»
Мета: вчити учнів складати твір – опис за картиною ; вдосконалювати вміння послідовно висловлювати власні думки ; розвивати усне и писемне мовлення , увагу ,відчуття краси природи ; виховувати естетичні смаки , любов до природи ,почуття гордості за славетну українку – К. Білокур.
Подивиться один на одного і подаруйте одне одному усмішку. «Не забувай , що ти – людина .
І хочеш того чи ні, усмішка твоя – єдина , мука твоя – єдина , очі твої – одні .» Такі неповторні ,
Як і ви - кожна особистість . Так і К.Білокур – оригінальна особистість . У вас в руках квітка ,яка
є символом України , яка схожа на сонечко ,яке нам дарує світло і тепло . Я бажаю вам щоб ваші посмішки частіше дарували людям тепло .(відео про життя і творчість К.Білокур )
-Що вам відомо про соняшник ?
-Складання «павутинки»
-Молодці !
Сьогодні у нас незвичайний урок , сьогодні ми зробимо ще один крок
В країну відому , в країну чудову,що нас так чекає й збагачує мову.
( цікавим,пізнавальним,навчальним,веселим,світлим,продуктивним)
(дисциплінованими,уважними,активними,вправними,наполегливими,
самостійними,творчими .)
1.Створення синонімічних рядів .
2.Добирання прикметників.
3.Створення словосполучень.
4.Складання плану твору.
1.Соняшник – квітка сонця.
2.Опис маленького соняха.
3.Опис великої квітки.
4.Соняшник вечірньої пори.
1.Добирання заголовка. «Квітка сонця».
2.Культура оформлення тексту.
Складання сенкану:
1.Іменник - Соняшник.
2.Прикметники - Високий,стрункий.
3.Порівняння - Хлопчик у золотому брилі.
4.Речення - Пригощає горобців.
5.Асоціація - Відважний лицар.