Урок -свято "100 днів у школі".

Про матеріал
Цікаве святкове заняття з першокласниками, де можна побачити досягнення учнів за 100 днів у школі. введені елементи ранкової зустрічі, робота зі щоденниками вражень, 6 цеглинок LEGO. Діти співають, танцюють, декламують вірші.
Перегляд файлу

УРОК – СВЯТО

100 ДНІВ У ШКОЛІ

(НУШ)

Святково прибрана класна кімната. На класній дошці, стінах, стендах – дитячі малюнки, поробки, фотографії. Парти стоять півколом, на партах знаходиться все необхідне для роботи (гра «Читайлик», цеглинки LEGO, математичні пазли, чарівні мішечки, кубики, математичні килимки, щоденники вражень). У першокласників святковий настрій та емблеми «100 днів у школі».

Ще буде свят у нас багато –

І серйозних, і смішних.

А сьогодні – перше свято,

Найважливіше з усіх.

І називається воно: 100 ДНІВ У ШКОЛІ.

100 днів – неабияке свято,

100 днів – немало й небагато.

За 100 днів у школі в дружнім колі

Нового взнали ми доволі.

Хочем, щоб ви подивились,

Чого за 100 днів ми навчились.

 З чистого листка починалася історія нашого класу. 1 вересня, взявши їх маленьких за руку, уже 100 днів ми разом крокуємо і робимо перші несміливі кроки. Разом плачемо і сміємося, сумуємо і радіємо. А малюнки, аплікації, дитячі роботи – це все наші здобутки. З кожним уроком вони стають кращими та охайнішими. Роблю все для того, щоб життя ваших малюків було змістовним і захоплюючим. А це щоденна наполеглива виснажлива праця і дітей, і вчителя.

А ще:

Вчились букви ми складати,

Трохи вміємо читать.

І без пальців рахувати –

1, 2, 3, 4, 5.

Я уже казки читаю,

Віршика напам’ять вчу.

Розв’язок задач шукаю,

І читаю, і пишу!

Я навчилася сидіти,

Гарно руку піднімать.

Вмію вже уроки вчити

Й хочу все на світі знать.

У їдальні вмію їсти

І веду себе, як слід.

У моїй тарілці чисто,

Я з’їдаю весь обід.

На перерві не гасаю,

Не кричу і не пищу.

У цікаві ігри граю,

Правила шкільні учу.

Ми навчаємось учитись

І одержувать знання.

Треба добре потрудитись,

В світ іти не навмання.

Я навчився малювати,

Хоч це й важко для руки.

Свій малюнок показати

Можу всім вам залюбки.

(Учень показує малюнок і продовжує)

Настя каже: «Це гав-гав!»,

Мама каже: «Лошачок!»,

Тато каже: «Віслючок!».

Ой, не можу, сміхота

Не впізнав ніхто кота.

 Одним із нововведень НУШ є ранкові зустрічі. Це спокійна розмова на килимку, яка має створити позитивну атмосферу в класі. Пропонуємо вам фрагмент ранкової зустрічі.

  • Уявіть, що ми не вміємо говорити, а тільки співати. Тому кожен проспіває своє ім’я.

(За ним його ім’я проспівають усі діти).

Сидячи на килимку, діти проговорюють слова і показують рухи.

Маю два очка, ними світ бачу,

Маю дві ніжки, ними я скачу.

В голівці розум, щоб мудро жити,

В грудях серденько людей любити.

  • Для чого людині руки? (Відповіді дітей).

Пограємо у гру «Живі руки».

  • привітайтеся руками;
  • посваріться руками;
  • поборіться руками;
  • помиріться руками;
  • передайте поцілунок руками;
  • попрощайтеся руками.

 

  • Для чого діти ходять в школу?

Навчитися співати, читати, мислити, дружити, радіти, фантазувати, спілкуватися, рахувати, писати.

Пісня «Вчать у школі».

Сл. М. Пляцковського, муз. А. Шаїнського

 Щоденник вражень – завершальний елемент ранкової зустрічі. Тут першокласники малюнками передають свої думки, захоплення чи роздратування.

  • Запишіть у щоденник великими цифрами 100 і розфарбуйте різними кольорами, а внизу намалюйте смайлик, який відображає ваш сьогоднішній настрій.

 

На сьогодні конструктори LEGO 6 цеглинок є незамінним матеріалом для занять з дітьми початкової школи. Кожен педагог у цеглинках знаходить щось цікаве для себе – на музиці вивчаємо ноти, на фізкультурі використовую цеглинки як нестандартне обладнання. За допомогою цеглинок діти вивчають математику, мову, читають і переказують, досліджують світ. Бо така робота розвиває творче мислення, формує вміння співпрацювати, розвиває дрібну моторику.

Розпочнемо з інтегрованого курсу «українська мова».

  • Що у нас на дошці? (Намистинки).
  • Що на них зображено? (Букви).
  • Давайте пригадаємо вірш про намисинки.

Намистинки на ниточку нанизуєм щодня.

На них яскраві літери виблискують, манять.

Із літер цих ми зробимо намисто дітворі.

Веселкою горітиме воно у Букварі.

  • Яку першу літеру ми вивчили?

З Букви А ми почали вчити Букваря.

Буква У до неї радісно прийшла.

Потім О И І Е – звуки голосні

Все цікаво розвивалось, мов в чарівнім сні.

 

«Пісня про букви»

Сл. М. Підгірянки, муз. А. Басової

Радісно складали ми склади МО МІ МИ

МАМО, МАМІ, МАМИ – всі раділи разом з нами.

Потім ЕН і знов склади:

НА НО ОН НІ НЕ НИ…

Завітало до нас ВЕ

Потім ЕЛ, за ним ЕС КА ПЕ ЕР ТЕ…

Скільки радості було у хаті,

Коли вдома прочитав я ТАТО.

Пограємо у гру з Читайликом.

(Вибираємо картинки тварин і викладаємо звукові схеми слів).

Вправа з LEGO.

(Показую малюнки сніжинки, ялинки, Миколая, діти складають речення і цеглинками зображують схему цього речення).

Відгадайте загадку.

Хто з хвостиком і вушками,

В кого лапки з подушками?

Як ступа, ніхто не чує,

Тихо, крадучись, полює.

І маленькі сірі мишки

Утікають геть від …кішки.

  • Кішка любить полювати. І ми вирушаємо разом з нею на полювання звука к.
  • Потрібна відповідь така: скажіть ім’я на букву «К».

(Костик, Катруся, Клава,Кузьма)

 

  • Мчать по рейках поїзди. Люди їдуть. А куди?

(У Київ, у Карпати, на Кіпр).

  • Що, скажіть, на букву «К» за рослина це така?

(Картопля, капуста, кавун, каштан).

  • Чим на букву «К» смачненьким вас частує ваша ненька?

(Кашею, карасями, картоплею, кукурудзою).

  • Потрібна відповідь така: а що ти пив на букву «К»?

(Компот, квас, каву, капучіно).

  • Потрібна відповідь така: тварини є на букву «К»?

(Корова, коза, кінь, кріт).

  • Потрібна відповідь така: чи є професії на «К»?

(Кухар, кондитер, клоун, контролер, кіноактор).

 

На черзі - слуховий диктант.

(За допомогою цеглинок LEGO учні сигналізують, яку букву писати – велику чи малу. Велика буква – цеглинка жовтого кольору, мала буква – цеглинка зеленого кольору).

 Віталій, мандрувати, верба, один, Катруся, Світланка, вечір, крокодил, Володя, трактор, Тамара, квіти, ранок, Руслан, Ніна, море, ворона.

У кожного з вас чарівні мішечки. Викладаємо першу літеру свого імені, маминого. Називаю літери, а діти викладають.

(Мішечки наповнені копійками, зернятками кави, морськими камінцями, ґудзиками та ін.)

А письмо – це справжні муки

Від напруги терпнуть руки.

 

Такі муки ми терпіли,

Доки букв писать не вміли.

 

Мов бублик, кругле «о»

Мені аж серед ночі ввижалося воно.

В зошиті пишу старанно

І на парту не хилюсь.

А тому виходить гарно

Ось я зараз похвалюсь.

(Учениця показує свій зошит для письма)

 Кілька слів про оцінювання. Діти швидко звикають до того, що вчитель хвалить їх всіх однаково. Тому похвала з часом втрачає стимулююче значення. Я весь час у творчому пошуку. Допомагають написи «Зразковий зошит», «Пишу тільки на відмінно», оцінювання смішариками. Зараз усі прикрашають свою новорічну ялинку.

 

А зараз настав час для відпочинку. Фізкультхвилинка з LEGO.

На небі світить сонечко

Травичка хай росте.

Пливе хмаринка в небі

І річка хай тече.

Любов’ю все зігріємо

У дружбі краще жить.

Ми до вершин крокуємо

Хай нам усім щастить.

На кожен рядок вірша підносимо відповідний колір).

У кожного є шість цеглинок, перетворіть їх на телефон, зателефонуйте мамі і скажіть їй щось приємне. А зараз складіть фотоапарат. Зробіть селфі з мамою.

Математика – наука найточніша

Її треба наполегливо учить.

 В ігровій формі краще запам’ятовується матеріал. Пропонуємо цікаві види роботи, які часто використовували на математиці.

(Одні діти кидають кубики і записують приклади на додавання, інші – працюють з математичними годівничками, прикрашають ялинку математичними іграшками, складають математичні пазли чи диски).

Пісня «Вісім яблучок»

А зараз цікава математична фізкультхвилинка.

  • Цифру 1 «пишемо носом»;
  • Цифру 2 – підборіддям;
  • Цифру 3 – правим плечем;
  • Цифру 4 – лівим плечем;
  • Цифру 5 – «пишемо» правим ліктем;
  • Цифру 6 – лівим ліктем;
  • Цифру 7 – правим коліном;
  • Цифру 8 – лівим коліном;
  • Цифру 9 – правою ногою;
  • А десяточку – «хвостиком».

Перші кроки ми зробили,

Підросли і помудріли.

Час іде, а ми за ним

До незвіданих вершин.

Однокласниками стали,

В класі першому вчимось.

Всіх нас учнями назвали.

Ми тепер – великі! Ось!

Ми всі будем старанно вчитись,

Писати в зошитах, читати Букварі.

Ми тепер не просто діти,

А учні школи – школярі.

 

Пісня «Ми – першокласники».

Я задоволена. А ви? Мені сподобалось. А вам?

Думаю, кожен з вас побачив прогрес у розвитку своєї дитини, адже вони, направду, суттєво змінилися.

  • стали більш дисциплінованими і організованими;
  • вміють дружити, разом гратися, завжди прийдуть на допомогу другові;
  • стали допитливими;
  • уже чують вчительку і розуміють, чого від них хочуть;
  • засвоїли ази деяких наук.

Шановні батьки! Терпіння й оптимізму вам у навчанні вашої дитини, яка робить перші кроки на дорозі пізнання. Міцно й бережно тримайте за руку свого маленького учня, щоб він не ослаб і не відстав у дорозі.

  • Нехай ваші руки будуть сильними, а душі – гарячими.
  • Хай кожна дитина має люблячих і мудрих батьків.
  • Хай поруч з мамою завжди буде тато.

Хай веселі будуть діти.

Хай щасливим буде люд.

Хай живе у нашім класі

Мир і злагода! Салют!

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іваненко Ольга Сергіївна
    Дякую за актуальний, цікавий, доступний матеріал для першокласників
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 грудня 2021
Переглядів
7748
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку