Мета: формувати комунікативну компетентність через вільне спілкування та самовираження; показати рівень сформованості навичок, умінь учнів; розвивати бажання вчитися, здобувати нові знання; сприяти становленню дитячого колективу; виховувати дисциплінованість, доброту, товариськість.
Мета: формувати комунікативну компетентність через вільне спілкування та самовираження; показати рівень сформованості навичок, умінь учнів; розвивати бажання вчитися, здобувати нові знання; сприяти становленню дитячого колективу; виховувати дисциплінованість, доброту, товариськість.
Хід свята
Вчитель
Доброго дня, любі першокласники! Пройшло вже більше трьох місяців, а точніше, 100 днів як ви завітали до школи вперше. Вам було важко, цікаво, а ваші батьки хвилювалися, задаючи собі питання – які успіхи чекають мою дитину. Але все це вже позаду. Минули хвилювання батьків, ви трішки подорослішали, порозумнішали, знайшли собі багато нових друзів.
Школа для вас стала другою домівкою. І сьогодні у нашій домівці свято. А свято називається «Сто днів у школі!»
Давайте перевіримо наші маленькі досягнення і здобутки за ці 100 днів навчання у школі.
Завдання «Відгадай»
Чистенькі віконця
Сміються до сонця.
Діточки довкола.
Наша люба …
(Школа)
Я беру в свою правицю
Із пенала помічницю
Я писати тільки вчуся.
Зосереджуся, зберуся:
Крапка… рисочка… карлючка…
Наче пишем, – я і …
(ручка)
У портфелі є хатинка —
ручки там живуть, резинка,
клей, лінійка, кутники́ —
школярів помічники.
(Пенал)
Коли хочеш ти читати,
То повинен мене знати,
А коли мене не знаєш,
То нічого не вчитаєш.
(Абетка)
Дуже я потрібна всім:
І великим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу.
(Книга)
Я негарно написала,
А вона усе злизала.
Олівців моїх сусідка,
Ця вертлява-буквоїдка.
(Гумка)
Настрибаюсь вволю
По чистому полю.
Правда, трішки ніс стешу,
Як малюю чи пишу.
(Олівець)
Він нам, як мама, дорогий,
Він хоче нас навчити.
Любити край чудовий свій
Це мудрий наш …
(Учитель)
Разом стіл я і стілець.
Хто вгадає – молодець.
(парта)
Завдання «Порахуй»
Сім горобчиків стрибали,
На городі щось шукали.
Кіт з’явився з-за кущів
І найменшого схопив.
Інші з жаху розлетілись.
Скільки їх тепер лишилось?
Сім ведмедиків гуляли
Дружно ягоди збирали.
Та один з них загубився,
Мабуть трохи заблудився.
Скільки ще лишилось ягоди збирати?
Треба нам швиденько їх порахувати.
Зайчик із городу в ліс
Моркву свіжую приніс,
Зручно всівся коло хати
І узявся рахувати:
Дві й одна. Одна та дві
Виклав моркву на траві.
А сорока із гори загукала:
Буде …(3)
Кожний день виводить в сад
Наша Мурка кошенят:
Двох рябих, біленьке й сіре.
Скільки ж всіх малих?
(чотири)
Кіт Матвій від річки йшов,
чималенький ніс улов.
Щоб хвилинку відпочити,
На пеньок край стежки сів,
Взявся рибку полічити:
Три лини, сім карасів.
Три плюс сім – додать не може.
Хто Матвію допоможе?
Десять стиглих зерен з поля
Хом’ячок приніс у нору.
За щоками їх носив,
ненароком троє з’їв.
Лишок потім каже з’їм.
Там у нього (сім) зернин.
В чепурненькій годівниці
горобці сидять й синиці.
Шість горобчиків завзято
Узялись зерно клювати.
На мотузці куснем сала
Дві синички ласували.
Полічіть на рахівниці
Скільки пташок в годівниці.
Гляньте, в небі зорі сяють:
Дві, аж ген над небокраєм,
П’ять в тумані голубім,
Скільки світить їх? Аж (7)
Завдання «Хто я?»
Золоті у нього руки:
Робить зачіски й перуки,
Підстриже і пофарбує,
Гарний настрій подарує.
(Перукар)
Інструмен бере у руки-
Линуть чисті,ніжні звуки.
Люди кажуть: “Це талант!”
Добре грає …
(Музикант)
Біга пензлик по тканині,
Підкоряючись людині,
А людина творить свій.
Не повторний світ живий.
(Художник)
Хто одежу шиє всім:
І дорослим, і малим,
Дружить з голкою й тканиною,
Строчить швейною машиною.
(Швачка)
Там де він,чудові пахощі,
На дітей чекають ласощі:
Шоколадки і цукерки із начинками,
Тістечка із кремом і родзинками.
(Кондитер)
Прокидається він рано
І пече нам хліб духмяний.
Бублики і періжки
Пряники й медівники.
(Пекар)
Він для кожної людини
Ліки має й вітаміни,
Прочита рецепт уважно,
Що і як робить підкаже.
(Аптекар)
Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує-
Призначає процедури
І таблетки і мікстури?
(Лікар)
У нас цю професію знають усі:
Сидить за кермом вантажівки й таксі,
Вантаж і людей він по місту розвозить
У літню спекоту й зимові морози.
(Шофер)
У театрі грає ролі:
Нині- вчителя у школі,
Завтра буде інша роль-
То бідняк він, то король.
(Актор)
Хто як квочка із курчатами,
В дитсадку щодня з малятами?
Хто їх пильно доглядає,
Няньчить, пестить, розважає?
(Вихователь)
Як приходимо у клас,
Там чекає він на нас.
Вчить писати і читати,
І невтомно працювати.
(Вчитель)
Завдання «Назви мене»
Діти поділяються на групи. Для кожної групи на столі лежать пазли. Завдання: зібрати пазли, назвати казку та головних її героїв.
Завдання « Пригадай»
Вчитель заздалегідь готує фотокартки із шкільного життя учнів за ці 100 днів.
Завдання: назвати друзів, подію, яка відбувалася. Можна це зробити у вигляді презентації.
Вчитель
І ось вже час підбивати підсумки. Сьогодні ви проявили кмітливість, винахідливість та наполегливість. Працювали всі старанно, тому можна сказати, що ви , як зірочки, засяяли своїми знаннями.