19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Урок "100 днів у школі"

Про матеріал

Мета: формувати комунікативну компетентність через вільне спілкування та самовираження; показати рівень сформованості навичок, умінь учнів; розвивати бажання вчитися, здобувати нові знання; сприяти становленню дитячого колективу; виховувати дисциплінованість, доброту, товариськість.

Перегляд файлу

 

Мета: формувати комунікативну компетентність через вільне спілкування та самовираження; показати рівень сформованості навичок, умінь учнів; розвивати бажання вчитися, здобувати нові знання; сприяти становленню дитячого колективу; виховувати дисциплінованість, доброту, товариськість.

Хід свята

  •              Вступна бесіда

Вчитель

Доброго дня, любі першокласники! Пройшло вже більше трьох місяців, а точніше, 100 днів як ви завітали до школи вперше. Вам було важко, цікаво, а ваші батьки хвилювалися, задаючи собі питання – які успіхи чекають мою дитину. Але все це вже позаду. Минули хвилювання батьків, ви трішки подорослішали, порозумнішали, знайшли собі багато нових друзів.

Школа для вас стала другою домівкою. І сьогодні у нашій домівці свято. А свято називається «Сто днів у школі!»

Давайте перевіримо наші маленькі досягнення і здобутки за ці 100 днів навчання у школі.

 

  •              Виконання завдань

Завдання «Відгадай»

Чистенькі віконця

Сміються до сонця.

Діточки довкола.

Наша люба …

                     (Школа)

Я беру в свою правицю

Із пенала помічницю

Я писати тільки вчуся.

Зосереджуся, зберуся:

Крапка… рисочка… карлючка…

Наче пишем, – я і … 

(ручка)

У портфелі є хатинка —

ручки там живуть, резинка,

клей, лінійка, кутники́ —

школярів помічники.

                           (Пенал)

Коли хочеш ти читати,

То повинен мене знати,

А коли мене не знаєш,

То нічого не вчитаєш.

                           (Абетка)

Дуже я потрібна всім:

І великим, і малим.

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу.

                             (Книга)

Я негарно написала,

А вона усе злизала.

Олівців моїх сусідка,

Ця вертлява-буквоїдка.

                             (Гумка)

Настрибаюсь вволю

По чистому полю.

Правда, трішки ніс стешу,

Як малюю чи пишу.

                               (Олівець)

Він нам, як мама, дорогий,

Він хоче нас навчити.

Любити край чудовий свій

Це мудрий наш …

                            (Учитель)

Разом стіл я і стілець.

Хто вгадає – молодець.

                                   (парта)

 

Завдання «Порахуй»

Сім горобчиків стрибали,

На городі щось шукали.

Кіт з’явився з-за кущів

І найменшого схопив.

Інші з жаху розлетілись.

Скільки їх тепер лишилось?

 

Сім ведмедиків гуляли

Дружно ягоди збирали.

Та один з них загубився,

Мабуть трохи заблудився.

Скільки ще лишилось ягоди збирати?

Треба нам швиденько їх порахувати.

 

Зайчик із городу в ліс

 Моркву свіжую приніс,

Зручно всівся коло хати

І узявся рахувати:

Дві й одна. Одна та дві

Виклав моркву на траві.

А сорока із гори загукала:

Буде …(3)

 

Кожний день виводить в сад

Наша Мурка кошенят:

Двох рябих, біленьке й сіре.

Скільки ж всіх малих?

(чотири)

 

Кіт Матвій від річки йшов,

чималенький ніс улов.

Щоб хвилинку відпочити,

На пеньок край стежки сів,

Взявся рибку полічити:

Три лини, сім карасів.

Три плюс сім – додать не може.

Хто Матвію допоможе?

 

Десять стиглих зерен з поля

Хом’ячок приніс у нору.

За щоками їх носив,

ненароком троє з’їв.

Лишок потім каже з’їм.

Там у нього (сім) зернин.

 

В чепурненькій годівниці

горобці сидять й синиці.

Шість горобчиків завзято

Узялись зерно клювати.

На мотузці куснем сала

Дві синички ласували.

Полічіть на рахівниці

Скільки пташок в годівниці.

 

Гляньте, в небі зорі сяють:

Дві, аж ген над небокраєм,

П’ять в тумані голубім,

Скільки світить їх? Аж (7)

 

Завдання «Хто я?»

Золоті у нього руки:
Робить зачіски й перуки,
Підстриже і пофарбує,
Гарний настрій подарує.

(Перукар)

 Інструмен бере у руки-
Линуть чисті,ніжні звуки.
Люди кажуть: “Це талант!”
Добре грає …

 (Музикант)

Біга пензлик по тканині,
Підкоряючись людині,
А людина творить свій.
Не повторний світ живий.

(Художник)

Хто одежу шиє всім:
І дорослим, і малим,
Дружить з голкою й тканиною,
Строчить швейною машиною.

     (Швачка)

Там де він,чудові пахощі,
На дітей чекають ласощі:
Шоколадки і цукерки із начинками,
Тістечка із кремом і родзинками.

 (Кондитер)

Прокидається він рано
І пече нам хліб духмяний.
Бублики і періжки
Пряники й медівники.

 (Пекар)

Він для кожної людини
Ліки має й вітаміни,
Прочита рецепт уважно,
Що і як робить підкаже.

(Аптекар) 

Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує-
Призначає процедури
І таблетки і мікстури?

    (Лікар)

У нас цю професію знають усі:
Сидить за кермом вантажівки й таксі,
Вантаж і людей він по місту розвозить
У літню спекоту й зимові морози.

 (Шофер)

У театрі грає ролі:
Нині- вчителя у школі,
Завтра буде інша роль-
То бідняк він, то король.

 (Актор)

Хто як квочка із курчатами,
В дитсадку щодня з малятами?
Хто їх пильно доглядає,
Няньчить, пестить, розважає?

 (Вихователь)

Як приходимо у клас,
Там чекає він на нас.
Вчить писати і читати,
І невтомно працювати.

(Вчитель)

 

Завдання «Назви мене»

 Діти поділяються на групи. Для кожної групи  на столі лежать пазли.  Завдання: зібрати пазли,  назвати казку та головних її героїв.

 

Завдання « Пригадай»

 Вчитель заздалегідь готує фотокартки  із шкільного життя учнів за ці 100 днів.

Завдання: назвати друзів, подію, яка відбувалася. Можна це зробити у вигляді презентації.

 

  •              Підсумок

Вчитель

І ось вже час підбивати підсумки. Сьогодні ви проявили кмітливість, винахідливість та наполегливість. Працювали всі старанно, тому можна сказати, що ви , як зірочки, засяяли своїми знаннями.

 

  • Нагородження дітей медалями та вручення свідоцтва учасника першого рекорду класу «100 днів у школі»

 

docx
Додано
12 грудня 2020
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку