Урок №11 - проєкту Цікава фізкультура 2.0 - Перезавантаження

Про матеріал
Публікується серія уроків Національного проєкту "Цікава фізкультура" 2.0 - Перезавантаження, перший етап якого відбувся з лютого по травень 2024 року, в проєкті було проведено 13 уроків з учнями початкових класів. В плані конспекті є покликання на відео запис проведення уроку та додані супроводжуючі матеріали, в тому числі Дипломи та Відзнаки учням та педагогу за проведення цього уроку. Кожен урок тематичний та містить вправи з використанням сучасного інвентарю, тренінгових вправ та вправ на покращення ментального здоров'я. Публікуємо урок №11 з теми: "Рівність".
Перегляд файлу

Урок №11 - 10.05.2024 рік проведений в 4 класі

Національного проєкту «Цікава Фізкультура-2.0 Перезавантаження»  перший етап лютий-травень 2024 року

Автор Олексій Качан Президент Української федерації «Спорт заради розвитку» Елемент уроку проведений:

Педагогами комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №11 Вінницької міської ради";

Литнянчина Людмила Володимирівна педагог сумської спеціальної початкової школи №31 Сумської міської ради.

Відео запис  проведеного уроку

image 

Анонс уроку 

image 

Матеріали для проведення уроку

image 

Короткий зміст уроку

Тема: Рівність - Вітання на різних мовах світу.

Розминка: «Цукерка» - Вінницька область, Be mine «Рухайся! Замри!» - Сумська область.  

Комплекс спеціальних вправ: Балансувальні платформи, напівсфери, масажні килимки, доріжки «Долоньки – Ніжки», масажні роли, мотузка, канат та мішечки для балансування.  

Вправи з інвентарем: Ігровий парашут Лабіринт, Танцювальний.  

Тренінгові вправи: Усі ми різні.

Рухливі ігри та або естафети: Корнхол, М’який петанк, Петанк по новому "RINGO", ігровий парашут кольорова мозайка.     

Ментальні вправи: Масажні роли, м'ячики, масажні інструменти.   

Релаксація: Мильні бульбашки.  

 

№ пор.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.

Початок уроку з кола  «Єднання», тема «Рівність»

5

Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо

парашута  

 

Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута.

Вчитель розповідає про тему та завдання уроку, техніку безпеки та вимірюємо ЧСС, опутуємо самопочуття. 

Добрий день, діти! Ми раді Вас сьогодні бачити! Тема нашого заняття  - Рівність  

Вже з перших днів свого народження дитина стикається зі стереотипами. Наприклад, коли ми бачимо рожеву або червону коляску - то це…, а якщо синю чи коричневу – то це …

Батьки хочуть бачити своїх дітей: дівчинку – господинею, а хлопчика – господарем, захисником. На гурток вишивання, шиття,  ходять …, а на гурток футболу…?

 

 

Гендер - соціальна стать, це риси характеру та особливості поведінки, які вважають характерними для чоловіків і жінок у певному суспільстві.

Одним із проявів принципу рівності є рівність прав чоловіків і жінок, тобто однаковий підхід незалежно від статі, що отримав назву принципу гендерної рівності. 

Що ж таке, на вашу думку, гендерна рівність?

Висновок: Ми всі різні, але рівні.

Діти, чи знали ви як вітаються в інших країнах? Якщо Тобі пощастить побувати у Тибеті, приготуйся дивуватися: там замість традиційного українцям рукостискання перехожі показують один одному язики. 

Цікава звичка вітатися існує у Замбезії: там зустрічному аплодують, злегка присідаючи.

У Конго протягують назустріч друзям руки і дмухають на них

Оберіть привітання, яке сподобалося найбільше і привітайтеся ним з тим, хто поруч. Привітатись на різних мовах світу. Кожному учню дають картку з одним вітанням на неї, підгодять один до одного та вітаються на різних мовах. 

1.                 «Ола» – таке вітання найпоширенішим є в Іспанії. Проте варто знати те, що його можуть вживати і у Мексиці, США, а також, у Центральній та Південній Америці, не враховуючи туди Бразилію, та у великих країнах Африки.

2.                 «Бонжур» – це стандартне французьке привітання. Воно послуговується також у країнах, такі як Бельгія, Швейцарія, Марокко, Туніс і Алжир. Дослідники стверджують, що таке вітання зустрічається і у деяких Африканських країнах: Конго, Мавританії, Гвінеї та Камеруні. Цікаво те, що «бонжур» використовується до малознайомих людей або у якості привітання на кшталт «добрий день». У більш тісних взаєминах люди використовують «салю».

3.                 Напевне, більша частина людей знайомі або принаймні чули англійське вітання «хелоу». Крім Англії, воно поширене в Америці, Ірландії, і в деяких частинах Таїланду.

4.                 Німецька мова послуговується привітанням – «хало», яке означає привіт та «гутен таг» та перекладається як “добрий день”. Крім Німеччини, таке вітання є стандартним у Швейцарії, Люксембурзі, Австрії та у певній частині Італії.

5.                 Українська мова милозвучна такими вітаннями, як «привіт» та «добрий день».

6.                 Італійська мова використовує одне слово для вираження повітання – «чао».

7.                 У Литві в офіційному діловодстві вживають «лаба дена». Цікавим є те, що у вітанні до чоловіка та жінки використовуються два різні, але похожі слова: до чоловіка вживають «свейкас», а до жінки – «свейка». Відповідно, звертаючись до більшої групи людей» вживають «свейкі».

8.                 «Гамарджоба» – це тепле привітання у Грузії. Відомо, що цей народ відзначається гостинністю, тому якщо ви скажете таке вітання, а у відповідь почуєте «гаумаржос», то знайте, що вас там раді бачити.

9.                 Часто ми у різних рекламах чи фільмах могли чути «ні хау». Так, це найпоширеніше привітання у Китаї. Проте варто зауважити, що це мандаринська мова, яку в основному використовує китайський народ.

 

 

10.         Угорщина вітає своїх туристів словами «серус» або «сіа». Дехто з людей може вимовляти «сійо».

11.         У Туреччині вітаються словами «мераба», «салям», які означають «вітаємо та привіт».

12.         Хінді, перська, арабська та тюркська мови поширені у південноазіатських країнах. Там ви можете почути такі вітання, як «намасте» (хінді), «парнам» (деякі регіони Індії), «савадті» (тайське привітання).

13.         Кантональна мова поширена у Гонконзі, Макао та на півдні Китаю. Там ви можете почути такі вітання, як «ні хау» та «ванні хау», які означають «вам добре». 14.   У фінській мові можна почути «хюва паіва» та «мій», які перекладаються як добрий день та привіт.

15.         Іврит: офіційне привітання «Shalom aleichem». Неформальне привітання «Shalom«.

16.         Японська: офіційне привітання «Konnichiwa». Неформальне привітання «Yā, _Yō» вимовляється як «Я Ю Йо».

2.

Танцювальна руханка

5

Включаємо відео та повторюємо Руханку «Цукерка» та 

 

image

image  

 

 

image

image 

3.

Комплект спеціальних вправ

 

5

Балансувальні платформи, напівсфери, масажні килимки, доріжки «Долоньки – Ніжки», масажні роли, мотузка, канат та мішечки для балансування.

 

Перед початком проходження полоси перепон ззнімаємо взуття та після проходження двох разів кожен учень бере мішечок та кладе його на голову щоб він не впав та проходить третій раз полосу. Використовуємо полосу перепон на якій

 

 

розкладені: Балансувальні платформи, напівсфери, масажні килимки, доріжки «Долоньки – Ніжки», масажні роли, мотузка, канат. 

image

4.

imageimageВправи з інвентарем 7 Об’єднуємо учнів в три команди  навколо ігрових   парашутів: танцювальний,      лабіринт, бродилка. Виконують завдання та змінюються місцями. 

 

 Ігровий парашут танцювальний робимо такі вправи:

Учні по двоє становляться один на проти одного, перший учень наступає на кольорові кола лівою та правою ногами почергово інший учень повторює за ним, інші учні наступають на кути парашута, потім змінюються.  

Ігровий парашут лабіринт робимо такі вправи:

Учні стоять навколо парашута наступивши на його кути, перший учень заплющує очі та переміщається по смужці, інші учні «супроводжують» його щоб не заступити та не зійти зі смужки.   

Ігровий парашут бродилка робимо такі вправи:

Учні стоять навколо парашута наступивши на його кути, перший учень починає стрибати по кольоровим колам спочатку двома ногами, потім лівою та правою, вправа з ускладненням коли ведучий учень називає колір почергово а учень повинен стрибнути на нього, в тому числі можна називати ліву чи праву ногу.   

 image    

5.

«УСІ МИ РІЗНІ»

2

Учасники довільно ходять по залу, задача-коли зустрічаються один з одним сказати - «усі ми різні, але..», тобто необхідно знайти спільну ознаку с кожним учасником.

 

6. 

Рухливі ігри та або естафети

10

Формуємо чотири команди та виконуємо вправи на кожній станції    

 

1. Корнхол

image 

2,30

Учні в парах кидають мішечки та інші предмети намагаючись попасти в отвори та рахують кількість влучань.  

 

2. М’який петанк

image 

2,30

Учні в парах кидають мішечки петанка згідно його правил.  

 

3. Кольорова мозайка 

image 

2,30

Учні в парах кидають мішечки та сніжки намагаючись попасти по кольорах та залишити їх на тому кольорі який співпадає з сніжками та мішечками і рахують кількість вдалих спроб.

 

4. Петанк по новому "RINGO"  

(6 кілець+ 1 м’ячик) 

image 

2,30

Учні в парах кидають сніжки згідно правил "RINGO".  

 

image

7.

Оздоровчі масажні вправи 

 

4

Сідаємо в коло навколо парашута та на кожного учня розкладений масажний інвентар то починаємо робити масажні рухи самостійно потім в парах

 

image 

8. 

Рефлексія

2

Учні беруть мильні бульбашки стають один до одного та починають робити «Хмару» бульбашок над собою. 

 

image 

Сідають в коло передаючи масажний рол говорять як їм був урок.

9.

Нагородження дипломами та відзнаками.

image 

 

pdf
Додано
29 липня
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку