11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Урок №11, 7 клас, Тема: "Народна творчість – натхнення для сучасних митців (3)."

Про матеріал

План-конспект уроку №11 інтегрованого курсу "Мистецтво" компонент "Музичне мистецтво" для 7 класу. Матеріал для художньо-творчої діяльності може варіюватися на погляд учителя. Матеріал для сприймання музичного мистецтва з аудіо-записів я часто заміняю відео-записами, так як учні завзятіше сприймають інформацію. Відеоматеріали вибираю з інтернетресурсів. Часто застосовую відеозаписи з власного архіву періоду студентства, педагогічних практик, іншої музичної діяльності, з попередніх років роботи в ЗОШ. Буду вдячна за схвалення, зауваження або іншу критику.

Перегляд файлу

ККлас

77-а

77-б

77-в

ДДата

 

 

 

Сімаковська Т.В.

учитель інтегрованого курсу «Мистецтво»

(музичне мистецтво)

Кам’янець-Подільського НВК №14

 

Урок 11

Тема: Народна творчість – натхнення для сучасних митців (2).

 Мета: формування ключових компетентностей:

-загальнокультурна компетентність: оволодіння досягненнями культури;

-міжпредметна естетична компетентність: виявлення естетичного  ставлення до світу в різних сферах діяльності людини;

-вміння вчитися: організовувати своє робоче місце, планувати свої дії;

-предметних компетентностей:

-знайомити учнів з українським народним  мистецтвом, формувати уявлення про народну музику, імітацію, значення голосу людини в розвитку музичного мистецтва.

Розвивати вміння учнів уважно слухати музику та висловлювати власні музичні враження від прослуханого твору, розвивати вміння на слух впізнавати жанрові ознаки музичного твору й характерні засоби музичної виразності та розвиток музичного образу. Розвивати в учнів здібності щодо образного сприйняття музичних творів та навички виконавського розвитку музики. Розвивати творчі здібності учнів, естетичний смак.

Виховувати інтерес до слухання класичної музики та виконання історичних пісень різної тематики, виховувати інтерес та любов до музики як виду мистецтва, повагу до української народної музики. Через музику виховувати інтерес до історії та інших видів мистецтва, зокрема образотворчого.

Обладнання: фортепіано, дошка, комп’ютер, аудіозаписи, мультимедійна презентація, відеозаписи,  ударні інструменти, дитячі шумові інструменти, qr-коди(як роздатковий матеріал як наочний матеріал), підручники.

Тип уроку: урок поглиблення в  тему.

 

Хід уроку:

І. Вхід учнів до класу під музику Б.Барток «Музика для струнних, ударних і челести»

ІІ. Організація класу до уроку.

Музичне вітання.

Перевірка присутніх.

Перевірка домашнього завдання. (Слухати та аналізувати музику (на власний вибір).)

 

ІІІ. Актуалізаці опорних знань.

Запитання до учнів:

-Які музичні твори ми слухали минулого уроку?

-Яку пісню почали розучувати мминулого уроку?

-Про якого композитора говорили на попередньому уроці?

-Що ви найкраще запам’ятали про Б.Бартока?

 

IV.Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми та мети уроку.

Народна музика... Вона полоняє наші серця і душі, вона є грунтом для творчості багатьох музиканті-професіоналів. У них сміється і плаче народ, радіє і тривожиться нація. Такою ж милозвучною і душевною народна музика є для інших народів. Кожен народ любить, поважає та співає свою народну музику.

Сьогодні ми з вами продовжуємо говорити  про музику нашого народу та інших народів, а також про музикантів, які цікавилися і досліджували музику різних народів.

-Пригадайте митців, які популяризували українську музику.

 

V. Розповідь-бесіда про Мануеля де Фалья. (у формі гри «Журналісти»)

Журналіст №1

Мануель Марія де лос Долорес Фалья і Матьє (Мануель де Фалья нар. 23 листопада 1876  пом.14 листопада 1946) — іспанський композитор, піаніст, музикознавець.

Народився у місті Кадіс на південному заході Іспанії. Перші уроки музики отримав у матері-піаністки, уродженки Каталонії (батько був родом з Валенсії).

Журналіст №2

Захоплювався літературою, в п'ятнадцять років став засновником двох літературних журналів. 1896 вступив у Мадридську консерваторію. Основним його вчителем був Ф. Педрель, один з головних діячів іспанського культурного відродження, він прищепив де Фальї любов до музичного фольклору (фламенко).

Журналіст №3

З 1907 по 1914 Фалья жив в Парижі, познайомився з Дебюссі, Равелем, Полем Дюка, Альбенісом і Пікассо. Зазнав вплив музичного імпресіонізму.

1919 року переїхав з Мадрида в Гранаду, зблизився з Лоркою і його друзями.

Журналіст №4

Після поразки Республіки з 1939 жив в Аргентині, де і помер (в місті Альта-Грас). 1947 його прах був перевезений в Кадіс і похований у крипті місцевого собору.

 

VI. Слухання Мануель де Фалья Чотири іспанські п’єси (на вибір)

Запитання до учнів:

-Які зображальні виконавські прийоми використав композитор у музиці?

-Якого характеру музика?

-Які емоції викликає ця музика?

-Які інструменти звучать у цьому творі?

 

VII. Вокально-хорова робота.

Розспівування.

Ммм... (на мурмурандо) по півтонах  у висхідному і нисхідному порядку.

Мі ме ма мо му... по півтонах  у висхідному і нисхідному порядку. (Звертаю увагу на округленість звуку та артикуляцію.)

До мі соль мі до по півтонах  у висхідному і нисхідному порядку.

Виконання  пісні «А я пливу у човні» І.Білик

Виконання пісні «Гей, ви, козаченьки» Н.Яремчук

Виконання пісень вивчених на попередніх уроках.

 

VIII. Підсумок уроку.

Запитання до учнів:

-Що нове для себе ви сьогодні відкрили?

-Що сподобалось на цьому уроці вам найбільше?

-Яку музику ми з вами сьогодні слухали?

-Про якого композитора говорили?

 

ІХ. Домашнє завдання.

Створити музичний інструмент.

 

Х. Вихід учнів з класу під «А я пливу у човні» І.Білик

 

 

docx
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 7 клас (Масол Л.М., Гайдамака О.В., Кузьменко Г.В.. Лемешева Н.А.)
Додано
4 грудня 2018
Переглядів
783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку