Календарний план-конспект на групу уроків
Для 5 класу з ______ по _______ Тема : Настільний теніс
Завдання :
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя та розвиток фізичних якостей та рухових здібностей.
Освітні : Вивчити основні елементи техніки настільного тенісу. Ознайомитись з історією розвитку настільного тенісу ,засвоїти правила ТБ.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, зняття фізичної ,психологічної та моральної втоми, запобігти розвитку плоскостопості та порушень постави.
Місце проведення : Спортивний зал. Інвентар та обладнання :тенісні столи, ракетки для настольного тенісу, сітки для настольного тенісу, тенісні м’ячики.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретична підготовка Контроль пульсу. |
1.Загальна характеристика здорового способу життя. 2. Історія розвитку настільного тенісу. 3. Загальна характеристика гри. 4. Основні правила гри в настільний теніс. |
О 1. |
О 2. |
О 3. |
О 4. |
П 1. |
П 2 . |
П 3 . |
П 4 . |
З 1,2 . |
З 3,4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Стройові прийоми, шикування та перешикування, ходьба, біг, стрибки та їх різновиди, вправи на місці та в русі. Вправи для формування постави, запобігання розвитку плоскостопості. Контроль пульсу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
||
б. Спеціальна фізична підготовка |
1. сила; 2.швидкість і спритність; 3.координація і гнучкість;4. витривалість. (колове тренування) |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
3. |
4. |
1, 2. |
3, 4. |
ІІ. Основна частина 25 хв. |
Контроль пульсу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технічна підготовка 1.Ігрова стійка та іі різновиди. |
Стійка ніг, положення тулубу та рук (одиночне та парне змагання) |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
2. Хватка ракетки та види. |
«звичайним хватом», «пером». |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
3. Переміщення тенісиста. |
«приставний» крок, «одно кроковий», «багатокроковий» |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
4. Набивання м’яча |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки (звичайно та з відскоком від стінки). |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
5. Поштовховий удар. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
6. Подача м’яча. |
«віяло», «човник», «маятник». |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
7. Прийом подачі. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки. «підрізка», «розкручування», «накривання» |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
Тактична підготовка а. гра в захисті |
«підрізка», «розкручування» |
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
б. гра в нападі |
«закручування», «топ-спін» нападаючий удар. |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
8. Двостороння гра. |
«карусель», «потяг», 1х1, 2х2. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з простими вправами, глибоке дихання на місці, вимірювання пульсу. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
2. Підведення підсумків, зауваження, оцінювання. |
Контроль пульсу. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
3. Домашнє завдання : |
|
І.1, ІІ. |
І.2, ІІ. |
І.3, ІІ. |
І.4, ІІ. |
І.1, ІІ. |
І.2, ІІ. |
І.3, ІІ. |
І.4, ІІ. |
І.3, ІІ. |
І.4,ІІ. |
Контрольні нормативи і вимоги |
Жонглювання м’яча ракеткою. Серія поштовхових ударів |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
+ |
+ |
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н - навчити У-удосконалити П – повторити
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 5 класу з ______ по _______ Тема : Настільний теніс
Завдання :
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя та розвиток фізичних якостей та рухових здібностей.
Освітні : Вивчити основні елементи техніки настільного тенісу. Ознайомитись з історією розвитку настільного тенісу ,засвоїти правила ТБ.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, зняття фізичної ,психологічної та моральної втоми, запобігти розвитку плоскостопості та порушень постави.
Місце проведення : Спортивний зал. Інвентар та обладнання :тенісні столи, ракетки для настольного тенісу, сітки для настольного тенісу, тенісні м’ячики.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретична підготовка Контроль пульсу. |
1.Загальна характеристика здорового способу життя. 2. Історія розвитку настільного тенісу. 3. Загальна характеристика гри. 4. Основні правила гри в настільний теніс. |
О 1. |
О 2. |
О 3. |
О 4. |
П 1,2 |
П 3,4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Стройові прийоми, шикування та перешикування, ходьба, біг, стрибки та їх різновиди, вправи на місці та в русі. Вправи для формування постави, запобігання розвитку плоскостопості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б. Спеціальна фізична підготовка |
1. сила; 2.швидкість і спритність; 3.координація і гнучкість; 4. витривалість. (колове тренування) |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
Контроль пульсу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технічна підготовка 1.Ігрова стійка та іі різновиди. |
Стійка ніг, положення тулубу та рук (одиночне та парне змагання) |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
2. Хватка ракетки та види. |
«звичайним хватом», «пером». |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
3. Переміщення тенісиста. |
«приставний» крок, «одно кроковий», «багатокроковий» |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
4. Набивання м’яча |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки (звичайно та з відскоком від стінки). |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
5. Поштовховий удар. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
6. Подача м’яча. |
«віяло», «човник», «маятник». |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
7. Прийом подачі. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки. «підрізка», «розкручування», «накривання» |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
Тактична підготовка а. гра в захисті |
«підрізка», «розкручування» |
О |
|
О |
|
О |
|
|
|
|
|
б. гра в нападі |
«закручування», «топ-спін» нападаючий удар. |
|
О |
|
О |
|
О |
|
|
|
|
8. Двостороння гра. |
«карусель», «потяг», 1х1, 2х2. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з простими вправами, глибоке дихання на місці, вимірювання пульсу. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
2. Підведення підсумків, зауваження, оцінювання. |
Контроль пульсу. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
3. Домашнє завдання : |
|
І.1, ІІ. |
І.2, ІІ. |
І.3, ІІ. |
І.4, ІІ. |
І.1, ІІ. |
І.2, ІІ. |
|
|
|
|
Контрольні нормативи і вимоги |
Жонглювання м’яча ракеткою. Серія поштовхових ударів |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
|
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н - навчити У-удосконалити П – повторити
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 6 класу з ______ по _______ Тема : Настільний теніс
Завдання :
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя та розвиток фізичних якостей та рухових здібностей.
Освітні : Вивчити основні елементи техніки настільного тенісу. Ознайомитись з історією розвитку настільного тенісу ,засвоїти правила ТБ.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, зняття фізичної ,психологічної та моральної втоми, запобігти розвитку плоскостопості та порушень постави.
Місце проведення : Спортивний зал. Інвентар та обладнання :тенісні столи, ракетки для настольного тенісу, сітки для настольного тенісу, тенісні м’ячики.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретична підготовка Контроль пульсу. |
1.Шкідливі звички та їх вплив на здоров’я людини. 2.Історія розвитку настільного тенісу в Україні, регіоні. 3. Загальна характеристика інвентарю для гри в НТ. 4. Основні правила гри , організація змагань, суддівство в НТ. |
О 1. |
О 2. |
О 3. |
О 4. |
П 1,2 |
П 3,4 |
З 1. |
З 2. |
З 3. |
З 4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Стройові прийоми, шикування та перешикування, ходьба, біг, стрибки та їх різновиди, вправи на місці та в русі. Вправи для формування постави, запобігання розвитку плоскостопості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
||
б. Спеціальна фізична підготовка |
1. сила; 2.швидкість , спритність; 3.координація і гнучкість; 4. витривалість. (колове тренування) Контроль пульсу. |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
3. |
4. |
2. |
3. |
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технічна підготовка 1.Ігрова стійка та іі різновиди. |
Стійка ніг, положення тулубу та рук (одиночне та парне змагання) |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
2. Хватка ракетки та види. |
«звичайним хватом», «пером». |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
3. Переміщення тенісиста. |
«приставний» крок, «одно кроковий», «багатокроковий» |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
4. Набивання м’яча |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки (звичайно та з відскоком від стінки, в парі ). |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
5. Поштовховий удар. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
6. Подача м’яча. |
«віяло», «човник», «маятник», з нижнім обертом м’яча. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
7. Прийом подачі. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки. «підрізка», «розкручування», «накривання» |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
Тактична підготовка а. гра в захисті |
«підрізка», «розкручування», «свічка». |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
б. гра в нападі |
«закручування», «топ-спін» нападаючий удар. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
8. Двостороння гра. |
«карусель», «потяг», 1х1, 2х2, гра по прямій та по діагоналі. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з простими вправами, глибоке дихання на місці, вимірювання пульсу. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
2. Підведення підсумків, зауваження, оцінювання. |
Контроль пульсу. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
3. Домашнє завдання : |
|
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
І.3, ІІ.4 |
І.4, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
І.3, ІІ.4 |
І.4, ІІ.4 |
Контрольні нормативи і вимоги |
Виконання серії підрізок ; Подача з нижнім обертом м’яча |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
+ |
+ |
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н - навчити У-удосконалити П – повторити
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 6 класу з ______ по _______ Тема : Настільний теніс
Завдання :
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя та розвиток фізичних якостей та рухових здібностей.
Освітні : Вивчити основні елементи техніки настільного тенісу. Ознайомитись з історією розвитку настільного тенісу ,засвоїти правила ТБ.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, зняття фізичної ,психологічної та моральної втоми, запобігти розвитку плоскостопості та порушень постави.
Місце проведення : Спортивний зал. Інвентар та обладнання :тенісні столи, ракетки для настольного тенісу, сітки для настольного тенісу, тенісні м’ячики.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретична підготовка Контроль пульсу. |
1.Шкідливі звички та їх вплив на здоров’я людини. 2.Історія розвитку настільного тенісу в Україні, регіоні. 3. Загальна характеристика інвентарю для гри в НТ. 4. Основні правила гри , організація змагань, суддівство в НТ. |
О 1. |
О 2. |
О 3. |
О 4. |
П 1,2 |
П 3,4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Стройові прийоми, шикування та перешикування, ходьба, біг, стрибки та їх різновиди, вправи на місці та в русі. Вправи для формування постави, запобігання розвитку плоскостопості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
||
б. Спеціальна фізична підготовка |
1. сила; 2.швидкість і спритність; 3.координація і гнучкість; 4. витривалість. (колове тренування) Контроль пульсу. |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технічна підготовка 1.Ігрова стійка та іі різновиди. |
Стійка ніг, положення тулубу та рук (одиночне та парне змагання) |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
2. Хватка ракетки та види. |
«звичайним хватом», «пером». |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
3. Переміщення тенісиста. |
«приставний» крок, «одно кроковий», «багатокроковий» |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
4. Набивання м’яча |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки (звичайно та з відскоком від стінки, в парі ). |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
5. Поштовховий удар. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
6. Подача м’яча. |
«віяло», «човник», «маятник», з нижнім обертом м’яча. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
7. Прийом подачі. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки. «підрізка», «розкручування», «накривання» |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
Тактична підготовка а. гра в захисті |
«підрізка», «розкручування», «свічка». |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
б. гра в нападі |
«закручування», «топ-спін» нападаючий удар. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
8. Двостороння гра. |
«карусель», «потяг», 1х1, 2х2, гра по прямій та по діагоналі. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з простими вправами, глибоке дихання на місці, вимірювання пульсу. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
2. Підведення підсумків, зауваження, оцінювання. |
Контроль пульсу. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
3. Домашнє завдання : |
|
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
І.3, ІІ.4 |
І.4, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
|
|
|
|
Контрольні нормативи і вимоги |
Виконання серії підрізок ; Подача з нижнім обертом м’яча |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
|
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н - навчити У-удосконалити П – повторити
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 7 класу з ______ по _______ Тема : Настільний теніс
Завдання :
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя та розвиток фізичних якостей та рухових здібностей.
Освітні : Вивчити основні елементи техніки настільного тенісу. Ознайомитись з історією розвитку настільного тенісу ,засвоїти правила ТБ.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, зняття фізичної ,психологічної та моральної втоми, запобігти розвитку плоскостопості та порушень постави.
Місце проведення : Спортивний зал. Інвентар та обладнання :тенісні столи, ракетки для настольного тенісу, сітки для настольного тенісу, тенісні м’ячики.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретична підготовка Контроль пульсу. |
1.Раціональний руховий режим школяра (добовий, тижневий, річний) 2.Форми занять рекреаційної, фізкультурно-оздоровчої спрямованості 3. Ознаки перевтоми та засоби їх попередження. 4. Основні правила гри , організація змагань, суддівство в НТ. 5.Роль та місце українського НТ на сучасному етапі розвитку ігрових видів спорту. |
О 1. |
О 2. |
О 3. |
О 4. |
О 5. |
З 1. |
З 2. |
З 3. |
З 4. |
З 5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Стройові прийоми, шикування та перешикування, ходьба, біг, стрибки та їх різновиди, вправи на місці та в русі. Вправи для формування постави, запобігання розвитку плоскостопості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
||
б. Спеціальна фізична підготовка |
1. сила; 2.швидкість і спритність; 3.координація і гнучкість; 4. витривалість. (колове тренування) Контроль пульсу. |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
3. |
4. |
2. |
3. |
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технічна підготовка 1.Накат в задану площину |
Справа та зліва |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
2. Нападаючий удар |
Удар; контрудар; топ-спін, серія атакуючих прийомів техніки гри по прямій та по діагоналі. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
3. Набивання м’яча |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки (звичайно та з відскоком від стінки, в парі ). |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
4. Подача м’яча. |
«віяло», «човник», «маятник», з нижнім обертом м’яча, з верхнім обертом |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
5. Прийом подачі. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки. «підрізка», «розкручування», |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
Тактична підготовка а. гра в захисті |
«підрізка», «розкручування», «свічка». |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
б. гра в нападі |
«закручування», «топ-спін» нападаючий удар. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
6. Двостороння гра. |
«карусель», «потяг», 1х1, 2х2, гра по прямій та по діагоналі. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з простими вправами, глибоке дихання на місці, вимірювання пульсу. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
2. Підведення підсумків, зауваження, оцінювання. |
Контроль пульсу. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
3. Домашнє завдання : |
|
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
І.3, ІІ.4 |
І.4, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
І.3, ІІ.4 |
І.4, ІІ.4 |
Контрольні нормативи і вимоги |
Серія накатів ; Подача з верхнім обертом м’яча |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
+ |
+ |
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н - навчити У-удосконалити П – повторити
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 7 класу з ______ по _______ Тема : Настільний теніс
Завдання :
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя та розвиток фізичних якостей та рухових здібностей.
Освітні : Вивчити основні елементи техніки настільного тенісу. Ознайомитись з історією розвитку настільного тенісу ,засвоїти правила ТБ.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, зняття фізичної ,психологічної та моральної втоми, запобігти розвитку плоскостопості та порушень постави.
Місце проведення : Спортивний зал. Інвентар та обладнання :тенісні столи, ракетки для настольного тенісу, сітки для настольного тенісу, тенісні м’ячики.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретична підготовка Контроль пульсу. |
1.Раціональний руховий режим школяра (добовий, тижневий, річний) 2.Форми занять рекреаційної, фізкультурно-оздоровчої спрямованості 3. Ознаки перевтоми та засоби їх попередження. 4. Основні правила гри , організація змагань, суддівство в НТ. 5.Роль та місце українського НТ на сучасному етапі розвитку ігрових видів спорту. |
О 1. |
О 2. |
О 3. |
О 4. |
О 5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Стройові прийоми, шикування та перешикування, ходьба, біг, стрибки та їх різновиди, вправи на місці та в русі. Вправи для формування постави, запобігання розвитку плоскостопості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
||
б. Спеціальна фізична підготовка |
1. сила; 2.швидкість і спритність; 3.координація і гнучкість; 4. витривалість. (колове тренування) Контроль пульсу. |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технічна підготовка 1.Накат в задану площину |
Справа та зліва |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
2. Нападаючий удар |
Удар; контрудар; топ-спін, серія атакуючих прийомів техніки гри по прямій та по діагоналі. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
3. Набивання м’яча |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки (звичайно та з відскоком від стінки, в парі ). |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
4. Подача м’яча. |
«віяло», «човник», «маятник», з нижнім обертом м’яча, з верхнім обертом |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
5. Прийом подачі. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки. «підрізка», «розкручування», |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
Тактична підготовка а. гра в захисті |
«підрізка», «розкручування», «свічка». |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
б. гра в нападі |
«закручування», «топ-спін» нападаючий удар. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
6. Двостороння гра. |
«карусель», «потяг», 1х1, 2х2, гра по прямій та по діагоналі. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з простими вправами, глибоке дихання на місці, вимірювання пульсу. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
|
|
|
|
2. Підведення підсумків, зауваження, оцінювання. |
Контроль пульсу. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
3. Домашнє завдання : |
|
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
І.3, ІІ.4 |
І.4, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
|
|
|
|
Контрольні нормативи і вимоги |
Серія накатів ; Подача з верхнім обертом м’яча |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
|
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н - навчити У-удосконалити П – повторити
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 8 класу з ______ по _______ Тема : Настільний теніс
Завдання :
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя та розвиток фізичних якостей та рухових здібностей.
Освітні : Вивчити основні елементи техніки настільного тенісу. Ознайомитись з історією розвитку настільного тенісу ,засвоїти правила ТБ.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, зняття фізичної ,психологічної та моральної втоми, запобігти розвитку плоскостопості та порушень постави.
Місце проведення : Спортивний зал. Інвентар та обладнання :тенісні столи, ракетки для настольного тенісу, сітки для настольного тенісу, тенісні м’ячики.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретична підготовка Контроль пульсу. |
1.Засоби розвитку швидкісно-силових якостей та методи контролю. 2.Особливості фізичної підготовки тенісистів з урахуванням віку та статі. 3. Розвиток основних фізичних якостей тенісиста 4. Правила контролю та самоконтролю під час занять НТ. 5.Профілактика спортивного травматизму. |
О 1. |
О 2. |
О 3. |
О 4. |
О 5. |
П 1. |
П 2. |
П 3. |
П 4. |
П 5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Стройові прийоми, шикування та перешикування, ходьба, біг, стрибки та їх різновиди, вправи на місці та в русі. Вправи для формування постави, запобігання розвитку плоскостопості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
||
б. Спеціальна фізична підготовка |
1. сила; 2.швидкість і спритність; 3.координація і гнучкість; 4. витривалість. (колове тренування) Контроль пульсу. |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
3. |
4. |
2. |
3 |
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технічна підготовка 1.Накат в задану площину |
Справа та зліва |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
2. Нападаючий удар |
Удар; контрудар; топ-спін, серія атакуючих прийомів техніки гри по прямій та по діагоналі. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
3. Набивання м’яча |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки (звичайно та з відскоком від стінки, в парі ). |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
4. Подача м’яча. |
«віяло», «човник», «маятник», з нижнім обертом м’яча, з верхнім обертом З змішаним обертом м’яча. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
5. Прийом подачі. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки. «підрізка», «розкручування», З змішаним обертом м’яча. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
Тактична підготовка а. гра в захисті |
«підрізка», «розкручування», «свічка». Захисник – захисник; нападаючий – захисник. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
б. гра в нападі |
«закручування», «топ-спін» нападаючий удар. нападаючий – захисник. Нападаючий – нападаючий. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
6. Двостороння гра. |
1х1, 2х2, гра по прямій та по діагоналі. Розігрування комбінацій за вказівкою вчителя. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з простими вправами, глибоке дихання на місці, вимірювання пульсу. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
2. Підведення підсумків, зауваження, оцінювання. |
Контроль пульсу. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
3. Домашнє завдання : |
|
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
І.3, ІІ.4 |
І.4, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
Контрольні нормативи і вимоги |
Серія ударів по діагоналі; Подача м’яча знижнім боковимобертом |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н - навчити У-удосконалити П – повторити
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 8 класу з ______ по _______ Тема : Настільний теніс
Завдання :
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя та розвиток фізичних якостей та рухових здібностей.
Освітні : Вивчити основні елементи техніки настільного тенісу. Ознайомитись з історією розвитку настільного тенісу ,засвоїти правила ТБ.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, зняття фізичної ,психологічної та моральної втоми, запобігти розвитку плоскостопості та порушень постави.
Місце проведення : Спортивний зал. Інвентар та обладнання :тенісні столи, ракетки для настольного тенісу, сітки для настольного тенісу, тенісні м’ячики.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретична підготовка Контроль пульсу. |
1.Засоби розвитку швидкісно-силових якостей та методи контролю. 2.Особливості фізичної підготовки тенісистів з урахуванням віку та статі. 3. Розвиток основних фізичних якостей тенісиста 4. Правила контролю та самоконтролю під час занять НТ. 5.Профілактика спортивного травматизму. |
У 1. |
У 2. |
У 3. |
У 4. |
У 5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Стройові прийоми, шикування та перешикування, ходьба, біг, стрибки та їх різновиди, вправи на місці та в русі. Вправи для формування постави, запобігання розвитку плоскостопості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
||
б. Спеціальна фізична підготовка |
1. сила; 2.швидкість і спритність; 3.координація і гнучкість; 4. витривалість. (колове тренування) Контроль пульсу. |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
|
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технічна підготовка 1.Накат в задану площину |
Справа та зліва |
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
2. Нападаючий удар |
Удар; контрудар; топ-спін, серія атакуючих прийомів техніки гри по прямій та по діагоналі. |
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
3. Набивання м’яча |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки (звичайно та з відскоком від стінки, в парі ). |
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
4. Подача м’яча. |
«віяло», «човник», «маятник», з нижнім обертом м’яча, з верхнім обертом З змішаним обертом м’яча. |
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
5. Прийом подачі. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки. «підрізка», «розкручування», З змішаним обертом м’яча. |
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
Тактична підготовка а. гра в захисті |
«підрізка», «розкручування», «свічка». Захисник – захисник; нападаючий – захисник. |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
|
б. гра в нападі |
«закручування», «топ-спін» нападаючий удар. нападаючий – захисник. Нападаючий – нападаючий. |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
|
6. Двостороння гра. |
1х1, 2х2, гра по прямій та по діагоналі. Розігрування комбінацій за вказівкою вчителя. |
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з простими вправами, глибоке дихання на місці, вимірювання пульсу. |
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
2. Підведення підсумків, зауваження, оцінювання. |
Контроль пульсу. |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
|
3. Домашнє завдання : |
|
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
І.3, ІІ.4 |
І.4, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
|
|
|
|
|
Контрольні нормативи і вимоги |
Серія ударів по діагоналі; Подача м’яча знижнім боковимобертом |
|
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
|
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н - навчити У-удосконалити П – повторити
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 8 класу з ______ по _______ Тема : Настільний теніс
Завдання :
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя та розвиток фізичних якостей та рухових здібностей.
Освітні : Вивчити основні елементи техніки настільного тенісу. Ознайомитись з історією розвитку настільного тенісу ,засвоїти правила ТБ.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, зняття фізичної ,психологічної та моральної втоми, запобігти розвитку плоскостопості та порушень постави.
Місце проведення : Спортивний зал. Інвентар та обладнання :тенісні столи, ракетки для настольного тенісу, сітки для настольного тенісу, тенісні м’ячики.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретична підготовка Контроль пульсу. |
1.Засоби розвитку швидкісно-силових якостей та методи контролю. 2.Особливості фізичної підготовки тенісистів з урахуванням віку та статі. 3. Розвиток основних фізичних якостей тенісиста 4. Правила контролю та самоконтролю під час занять НТ. 5.Профілактика спортивного травматизму. |
О 1. |
О 2. |
О 3. |
О 4. |
О 5. |
П 1,2 |
П 3,4 |
П 5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Стройові прийоми, шикування та перешикування, ходьба, біг, стрибки та їх різновиди, вправи на місці та в русі. Вправи для формування постави, запобігання розвитку плоскостопості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
||
б. Спеціальна фізична підготовка |
1. сила; 2.швидкість і спритність; 3.координація і гнучкість; 4.витривалість. (колове тренування) Контроль пульсу. |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
3. |
4. |
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технічна підготовка 1.Накат в задану площину |
Справа та зліва |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
2. Нападаючий удар |
Удар; контрудар; топ-спін, серія атакуючих прийомів техніки гри по прямій та по діагоналі. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
3. Набивання м’яча |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки (звичайно та з відскоком від стінки, в парі ). |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
4. Подача м’яча. |
«віяло», «човник», «маятник», з нижнім обертом м’яча, з верхнім обертом З змішаним обертом м’яча. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
5. Прийом подачі. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки. «підрізка», «розкручування», З змішаним обертом м’яча. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
Тактична підготовка а. гра в захисті |
«підрізка», «розкручування», «свічка». Захисник – захисник; нападаючий – захисник. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
б. гра в нападі |
«закручування», «топ-спін» нападаючий удар. нападаючий – захисник. Нападаючий – нападаючий. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
6. Двостороння гра. |
1х1, 2х2, гра по прямій та по діагоналі. Розігрування комбінацій за вказівкою вчителя. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з простими вправами, глибоке дихання на місці, вимірювання пульсу. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
2. Підведення підсумків, зауваження, оцінювання. |
Контроль пульсу. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
3. Домашнє завдання : |
|
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
І.3, ІІ.4 |
І.4, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
|
|
Контрольні нормативи і вимоги |
Серія ударів по діагоналі; Подача м’яча знижнім боковимобертом |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
|
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н - навчити У-удосконалити П – повторити
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 9 класу з ______ по _______ Тема : Настільний теніс
Завдання :
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя та розвиток фізичних якостей та рухових здібностей.
Освітні : Вивчити основні елементи техніки настільного тенісу. Ознайомитись з історією розвитку настільного тенісу ,засвоїти правила ТБ.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, зняття фізичної ,психологічної та моральної втоми, запобігти розвитку плоскостопості та порушень постави.
Місце проведення : Спортивний зал. Інвентар та обладнання :тенісні столи, ракетки для настольного тенісу, сітки для настольного тенісу, тенісні м’ячики.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретична підготовка Контроль пульсу. |
1.Правила самостійних занять та методика складання індивідуальних програм занять фізичними вправами 2.Техніко-тактична підготовка тенісиста. 3. Методика самостійних занять з настільного тенісу. 4. Особливості психологічної підготовки юних тенісистів.
|
О 1. |
О 2. |
О 3. |
О 4. |
П 1. |
П 2 |
П 3 |
П 4 |
У 1,2 |
У 3,4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Стройові прийоми, шикування та перешикування, ходьба, біг, стрибки та їх різновиди, вправи на місці та в русі. Вправи для формування постави, запобігання розвитку плоскостопості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
||
б. Спеціальна фізична підготовка |
1. сила; 2.швидкість і спритність; 3.координація і гнучкість; 4. витривалість. (колове тренування) Контроль пульсу. |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
3. |
4. |
2. |
3 |
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технічна підготовка 1.Накат в задану площину |
Справа та зліва |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
2. Нападаючий удар |
Удар; контрудар; топ-спін, серія атакуючих прийомів техніки гри по прямій та по діагоналі. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
3. Набивання м’яча |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки (звичайно та з відскоком від стінки, в парі ). |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
4. Подача м’яча. |
«віяло», «човник», «маятник», з нижнім обертом м’яча, з верхнім обертом З змішаним обертом м’яча. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
5. Прийом подачі. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки. «підрізка», «розкручування», З змішаним обертом м’яча. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
Тактична підготовка а. гра в захисті |
«підрізка», «розкручування», «свічка». Захисник – захисник; нападаючий – захисник. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
б. гра в нападі |
«закручування», «топ-спін» нападаючий удар. нападаючий – захисник. Нападаючий – нападаючий. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
6. Двостороння гра. |
1х1, 2х2, гра по прямій та по діагоналі. Розігрування комбінацій за вказівкою вчителя. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з простими вправами, глибоке дихання на місці, вимірювання пульсу. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
2. Підведення підсумків, зауваження, оцінювання. |
Контроль пульсу. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
3. Домашнє завдання : |
|
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
І.3, ІІ.4 |
І.4, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
Контрольні нормативи і вимоги |
Серія ударів по діагоналі; Подача з верхнім боковим обертом м’яча |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н - навчити У-удосконалити П – повторити
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 9 класу з ______ по _______ Тема : Настільний теніс
Завдання :
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя та розвиток фізичних якостей та рухових здібностей.
Освітні : Вивчити основні елементи техніки настільного тенісу. Ознайомитись з історією розвитку настільного тенісу ,засвоїти правила ТБ.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, зняття фізичної ,психологічної та моральної втоми, запобігти розвитку плоскостопості та порушень постави.
Місце проведення : Спортивний зал. Інвентар та обладнання :тенісні столи, ракетки для настольного тенісу, сітки для настольного тенісу, тенісні м’ячики.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретична підготовка Контроль пульсу. |
1.Правила самостійних занять та методика складання індивідуальних програм занять фізичними вправами 2.Техніко-тактична підготовка тенісиста. 3. Методика самостійних занять з настільного тенісу. 4. Особливості психологічної підготовки юних тенісистів.
|
О 1. |
О 2. |
О 3. |
О 4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Стройові прийоми, шикування та перешикування, ходьба, біг, стрибки та їх різновиди, вправи на місці та в русі. Вправи для формування постави, запобігання розвитку плоскостопості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
||
б. Спеціальна фізична підготовка |
1. сила; 2.швидкість і спритність; 3.координація і гнучкість; 4. витривалість. (колове тренування) Контроль пульсу. |
1. |
2. |
3. |
4. |
2,3. |
|
|
|
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технічна підготовка 1.Накат в задану площину |
Справа та зліва |
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
2. Нападаючий удар |
Удар; контрудар; топ-спін, серія атакуючих прийомів техніки гри по прямій та по діагоналі. |
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
3. Набивання м’яча |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки (звичайно та з відскоком від стінки, в парі ). |
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
4. Подача м’яча. |
«віяло», «човник», «маятник», з нижнім обертом м’яча, з верхнім обертом З змішаним обертом м’яча. |
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
5. Прийом подачі. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки. «підрізка», «розкручування», З змішаним обертом м’яча. |
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
Тактична підготовка а. гра в захисті |
«підрізка», «розкручування», «свічка». Захисник – захисник; нападаючий – захисник. |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
|
б. гра в нападі |
«закручування», «топ-спін» нападаючий удар. нападаючий – захисник. Нападаючий – нападаючий. |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
|
6. Двостороння гра. |
1х1, 2х2, гра по прямій та по діагоналі. Розігрування комбінацій за вказівкою вчителя. |
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з простими вправами, глибоке дихання на місці, вимірювання пульсу. |
Н |
П |
З |
У |
У |
|
|
|
|
|
2. Підведення підсумків, зауваження, оцінювання. |
Контроль пульсу. |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
|
|
|
3. Домашнє завдання : |
|
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
І.3, ІІ.4 |
І.4, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
|
|
|
|
|
Контрольні нормативи і вимоги |
Серія ударів по діагоналі; Подача з верхнім боковим обертом м’яча |
|
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
|
Вчитель : Висновки та рекомендації : З-закріпити О-ознайомити Н - навчити У-удосконалити П – повторити
Календарний план-конспект на групу уроків
Для 9 класу з ______ по _______ Тема : Настільний теніс
Завдання :
Виховні : Виховання стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя та розвиток фізичних якостей та рухових здібностей.
Освітні : Вивчити основні елементи техніки настільного тенісу. Ознайомитись з історією розвитку настільного тенісу ,засвоїти правила ТБ.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, зняття фізичної ,психологічної та моральної втоми, запобігти розвитку плоскостопості та порушень постави.
Місце проведення : Спортивний зал. Інвентар та обладнання :тенісні столи, ракетки для настольного тенісу, сітки для настольного тенісу, тенісні м’ячики.
Структура та зміст
І. Підготовча частина 15 хв. |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретична підготовка Контроль пульсу. |
1.Правила самостійних занять та методика складання індивідуальних програм занять фізичними вправами 2.Техніко-тактична підготовка тенісиста. 3. Методика самостійних занять з настільного тенісу. 4. Особливості психологічної підготовки юних тенісистів.
|
О 1. |
О 2. |
О 3. |
О 4. |
П 1. |
П 2 |
П 3 |
П 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Фізична підготовленість : а. Загальна фізична підготовка |
Стройові прийоми, шикування та перешикування, ходьба, біг, стрибки та їх різновиди, вправи на місці та в русі. Вправи для формування постави, запобігання розвитку плоскостопості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
||
б. Спеціальна фізична підготовка |
1. сила; 2.швидкість і спритність; 3.координація і гнучкість; 4. витривалість. (колове тренування) Контроль пульсу. |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
3. |
4. |
|
|
ІІ. Основна частина 25 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технічна підготовка 1.Накат в задану площину |
Справа та зліва |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
2. Нападаючий удар |
Удар; контрудар; топ-спін, серія атакуючих прийомів техніки гри по прямій та по діагоналі. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
3. Набивання м’яча |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки (звичайно та з відскоком від стінки, в парі ). |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
4. Подача м’яча. |
«віяло», «човник», «маятник», з нижнім обертом м’яча, з верхнім обертом З змішаним обертом м’яча. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
5. Прийом подачі. |
«зовнішня» та «внутрішня» сторона ракетки. «підрізка», «розкручування», З змішаним обертом м’яча. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
Тактична підготовка а. гра в захисті |
«підрізка», «розкручування», «свічка». Захисник – захисник; нападаючий – захисник. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
б. гра в нападі |
«закручування», «топ-спін» нападаючий удар. нападаючий – захисник. Нападаючий – нападаючий. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
6. Двостороння гра. |
1х1, 2х2, гра по прямій та по діагоналі. Розігрування комбінацій за вказівкою вчителя. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
ІІІ. Заключна частина 5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
Повільний біг, ходьба з простими вправами, глибоке дихання на місці, вимірювання пульсу. |
Н |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
|
|
2. Підведення підсумків, зауваження, оцінювання. |
Контроль пульсу. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|
|
3. Домашнє завдання : |
|
І.1, ІІ.4 |
І.2, ІІ.4 |
І.3, ІІ.4 |
І.4, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
І.1, ІІ.4 |
|
|
Контрольні нормативи і вимоги |
Серія ударів по діагоналі; Подача з верхнім боковим обертом м’яча |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
|