Урок №7: Волейбол 8 клас

Про матеріал
План-конспект №7 Тема: Волейбол Мета: 1. Виховувати інтерес до занять волейболом. 2. Навчити техніці і тактиці гри у волейболу. 3. Сприяти вихованню морально-вольових якостей, цілеспрямованості, наполегливості, завзятості, рішучості, сміливості, витримці тощо. Завдання: 1. Оцінити техніку елементів володіння м’ячем у волейболі.. 2. Повторити елементи техніки володіння м’ячем. 3. Удосконалювати подачі і передачі, нападаючий удар, блокування. 4. Сприяти розвитку рухових якостей, витривалості, пругкості, швидкісно-силовим і спритності.
Перегляд файлу

Дата:

 

План-конспект №7

Тема:  Волейбол

 

Мета:  1. Виховувати інтерес до занять волейболом.

2. Навчити техніці і тактиці гри у волейболу.

3. Сприяти вихованню морально-вольових якостей, цілеспрямованості, наполегливості, завзятості, рішучості, сміливості, витримці тощо.

 

Завдання: 1. Оцінити техніку елементів володіння м’ячем у волейболі..

2. Повторити елементи техніки володіння мячем.

3. Удосконалити подачи і передачі, нападаючий удар, блокування.

4. Сприяти розвитку рухових якостей, витривалості, пругкості, швидкісно-силовим і спритності.

 

Інвентар: Волейбольні м’ячі, секундомір, свисток, гімнастичні лави, 2 мати гімнастичні, скакалки, магнітофон.

 

 

Зміст уроку

Дозування

МОВ

І

Підготовча частина

10-12 хв.

 

1

Вхід до спортзалу

 

У колону колону по 1

2

Шикування в одну шеренгу, рапорт привітання

 

Звернути увагу на одяг учнів

3

Розходитися на перший-другий

 

Дистанція 1,5-2 м.

4

Ходьба: звичайна; на носках; на п’ятах у повному присіді, руки за голову

 

 

Звернути увагу на поставу

 

5

Біг в заданому темпі зі зміною по свистку

1 св-к – в повільному темпі

2 св-к – в середньому темпі

3 св-к – в швидкому темпі

4 св-к – в повільному темпі

 

 

Звернути увагу на утримання дистанції – 1,5-2 м. і правильне дихання

 

6

Розподілитися на перший-другий для виконання вправ з м’ячем в парах.

 

Отримати м’ячі

ІІ

Основна частина

28-30 хв.

 

1.

Робота в парах: подачи, передачі, прийоми м’яча.

 

а) подачи, удари об підлогу, прийом м’яча;

 

б) передачи верхня і нижня;

 

в) передачи з пересуванням вперед-назад, вліво-вправо.

8-10 хв.

Учні вишикуються по боковим лініям.

 

 

 

 

 

Виконання вправ починати за сигналом вчителя.

2.

Організаційні вправи, перешикування з колони по два в колону по чотири, для роботи на станціях і тематичного оцінювання технічних елементів.

1 станція – подача м’яча через сітку з зони 1 в зону 6, або 5, дві подачі в указані зони по одній.

2 станція – прийом подачи в зонах 5 і 6 із зони 1 з перекатом у бік іншого.

 

3 станція – передачі м’яча у нападі в двійках зі послідуючим нападаючим ударом в зону 6 або 1.

 

4 станція – прийом м’яча після нападаючого удару у зонах 6 або 1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Організаційні вправи: перехід до станцій.

8-10 хв.

 

 

 

3-4 р.

 

 

3-4 р.

 

 

3-4 р.

 

 

 

3-4 р.

Здати м’ячі. Вибрати командирів відділень.

 

 

Звернути увагу учнів на помилки при виконанні подачі.

 

Звернути увагу на правильний перекат і техніку безпеки.

 

Станції між собою задіяні в спільній праці навчання.

 

 

Відділення шикуються для виконання вправ так як указано на графічному рисунку.

В 3 зоні стоять допоміжні гравці

 

 

  • 1 станція
  • 2 станція
  • 3 станція
  • 4 станція

 

За командою вчителя

3.

Навчальна гра.

Завдання команди для навчальної гри.

1) Подачи подавати виключно в зону 6 або 3.

 

2) Прийом м’яча з подачі здійснювати з низької стійки і переводом в зону 3, а з зони 3 в зони 4 або 2.

 

3) Обов’язково з торканням м’яча до 3-х раз.

10-12 хв.

Клас розділити на команди або ті відділення, що робили вправи на станціях опре ділити командами.

Вчитель назначає дві команди для навчальної гри, потім другі дві команди для гри. Час наданий командам для гри має бути рівним, 6-6 хв. або 5-5 хв.

ІІІ

Заключна частина

3 хв.

 

1

Шикування в одну шеренгу

20 сек.

Звернути увагу на поставу 2-3 вправи.

2

Вправи на відновлення дихання

30 сек.

 

3

Заміри ЧСС

20 сек.

Звернути увагу на учнів з підвищеним ЧСС.

4

Підведення підсумків уроку

40 сек.

Виділення кращих учнів з дисципліни

5

Домашнє завдання, прощання, організований перехід із спортивного залу

40 сек.

Опитати учнів, якій наступний урок

 

 

doc
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку