Урок №24. Вступ до теми «Чарівні перетворення»
Хід уроку
Вітаю на уроці ЯДС
Чи готові ви до уроку? Доведіть – рухами тваринку покажіть!
Покажіть зайчика, якщо будете працювати активно.
Покажіть сову, якщо будете уважними і старанними.
Покажіть білочку, стрибаючу з гілочки на гілочку, якщо працюватимете в гарному настрої.
Покажіть їжачка, якщо будете працювати творчо.
Молодці, бачу, що ви вже готові до роботи, тож розпочинаймо. Ну і як же наш урок ЯДС без постійної рубрики «Прогноз погоди», тож до слова запрошується синоптик………( зараз пора року осінь, 7 листопада,понеділок, небо похмуре, опадів немає, температура повітря ___)
Дітки, закрийте оченята і уявіть, що на вас дме осінній вітер! погляньте, що він мені приніс. Так це справжній чарівний капелюх! Погляньте на нього уважно, який він гарний, яскравий! Ану відкрийте свої щоденники вражень і простим олівцем намалюйте його, тільки не розфарбовуйте, в кінці уроку ви дізнаєтесь чому. А зараз гарненько подумайте, які три бажання вам хотілося б йому загадати. І запишіть їх поряд з капелюхом. Поки що, щоденники не закривайте, а просто відкладіть в сторону.
Дітки, не дарма ми з вами на початку уроку перетворювалися в тваринок, а потім до нас прилетів чарівний капелюх. Це тому що, темою місяця над якою ми працюємо є …. Продовжіть моє речення …. «Чарівні перетворення».
Вивчаючи цю тему ви :
Я просто впевнена, що під час вивчення цієї теми буде цікаво і пізнавально.
Дітки, а зараз хочу почути ваші думки. Що ви уявляєте, коли чуєте словосполучення «Чарівні перетворення»? (зошит с.34 завд.1)
А тепер погляньте на завдання 2 де ваша ровесниця Яна перетворила цифри на тваринку. Яку саме? А розкажіть які перетворення відбуваються з зайчиком у природі? (він змінює свою шубку) Схоже завдання 3 ви виконаєте вдома, не забудьте тільки надіслати мені фото звіт своєї роботи, я в свою чергу зроблю відео колаж, де ми зможемо побачити політ вашої уяви!
А зараз зайчик запрошує вас порухатись.
Фізкультхвилинка (заєць)
Дітки наша осінь теж чарівниця, а які ж чарівні перетворення вона вміє робити?(фарбувати листочки, струшувати листочки, змушувати відлітати птахів, іти дощам, змінювати температуру повітря)
Тож пропоную вам виконати завдання про осінь, а саме прочитати текст і доповнити його відповідними наліпками (с.34 завд.4)
Дітки, наша осінь чарівниця хоче перемістити нас в зовсім інше чарівне місце, котре знаходиться в вашому підручнику на с. 72. Що не очікували? Так це магазин. Я думаю, що ви всі дуже полюбляєте це місце! А зараз своїми оченятками уважно розгляньте, що і хто є на цій картинці. Уважно дивіться. Тому що тільки найспостережливіші зможуть відповісти на мої запитання.
Запитання:
Дітки, перш ніж дати відповідь на наступне запитання, пропоную пограти в гру « Покажи емоцію» (я називатиму емоцію, а ви повинні будете показати її за допомогою виразу свого обличчя)
Дітки, ви молодчинки! Бачу, що чудово орієнтуєтесь в магазині. Тому для таких покупців як ви, у мене є цікаве завданнячко. Але його ви виконаєте вдома. Так як наша тема місяця нагадайте мені ще раз яка? Так «Чарівні перетворення», тому це завданнячко буде у вигляді чарівного к’юар коду, який ви роз чаклуєте за допомогою своїх телефонів. Хто не зможе це зробити, напишете мені, тоді я скину вам посилання. А завтра розкажете мені про успіхи у проходженні цього завдання. Також завтра познайомимося з новою пригодою наших жевжиків і почнемо досліджувати нову область України.
Давайте підсумуємо наш урок. Я буду кореспондентом і візьму у вас інтерв’ю.
Молодчинки, сьогодні гарно попрацювали, а тепер нам залишилося зафарбувати наші капелюшки (Зелений – я молодець, все вдалося, Жовтий- добре, але можу краще, Червоний – потрібна допомога.