Урок 26. Система громадського харчування
Build Up Your Grammar
Мета уроку: закріплення вивчених ЛО, повторення граматичних форм за темою Reported Speech, розвиток навичок комунікації, розвиток мовної здогадки, розвиток навичок роботи в групі та в парах, розвиток мислення, виховувати самостійність та зацікавленість в пошуку потрібної інформації.
Очікувані результати: в кінці уроку учні вміють використовувати та розрізняють граматичні форми Reported Speech.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ МАТЕРІАЛУ
Робота за картками:
Vocabulary Card Replace the words in bold with these phrases. Are you ready to I’d like Can we have Would you like 1 Can I get you anything to drink? - __________________________ 2 I’ll have a bottle of water. - _______________________________ 3 Would you like to order? - ______________________________ 4 We’d like the bill, please. - _______________________________
|
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Називаємо різні речення, учні мають перефразувати їх, починаючи із: She said …. Наприклад:
Розглядаємо правила (Unit 4, урок 25, слайд 9).
Просимо учнів скласти приклади непрямої мови.
Mingle
Підготуйте окремі речення на папері. Ось кілька прикладів:
Учні ходять по класу та кажуть один одному лише те речення, що записано на листочку. Можна під супровід музики. Після всі сідають по своїм місцям учитель запитує, що хто казав. Учні мають використати конструкцію He\She said that …
Board Game
Робота в міні-групах.
Документ знаходиться окремо "BG Reported Speech"
Робота із вправами підручника.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Підведення підсумків уроку
Домашнє завдання