Урок 26. Система громадського харчування Build Up Your Grammar

Про матеріал
Урок 26. Система громадського харчування Build Up Your Grammar Мета уроку: закріплення вивчених ЛО, повторення граматичних форм за темою Reported Speech, розвиток навичок комунікації, розвиток мовної здогадки, розвиток навичок роботи в групі та в парах, розвиток мислення, виховувати самостійність та зацікавленість в пошуку потрібної інформації. Очікувані результати: в кінці уроку учні вміють використовувати та розрізняють граматичні форми Reported Speech.
Перегляд файлу

 

 

Урок 26. Система громадського харчування

Build Up Your Grammar

 

Мета уроку: закріплення вивчених ЛО, повторення граматичних форм за темою Reported Speech, розвиток навичок комунікації, розвиток мовної здогадки, розвиток навичок роботи в групі та в парах, розвиток мислення, виховувати самостійність та зацікавленість в пошуку потрібної інформації.

Очікувані результати: в кінці уроку учні вміють використовувати та розрізняють граматичні форми Reported Speech.

 

ХІД  УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ МАТЕРІАЛУ

Робота за картками:

Vocabulary Card

Replace the words in bold with these phrases.

Are you ready to         I’d like            Can we have           Would you like

1 Can I get you anything to drink? - __________________________

2 I’ll have a bottle of water. - _______________________________

3 Would you like to order?  - ______________________________

4 We’d like the bill, please. - _______________________________

 

Reported speech, Grammar

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Називаємо різні речення, учні мають перефразувати їх, починаючи із: She said …. Наприклад:

  •                   T: I don’t like it.
  •                   Ss: He said he didn’t like it.
  •                   T: I hate it.
  •                   Ss: He said he hated it.

 

Розглядаємо правила (Unit 4, урок 25, слайд 9).

 

 

Просимо учнів скласти приклади непрямої мови.

 

Mingle

Підготуйте окремі речення на папері. Ось кілька прикладів:

  • I’m sorry I’m late.
  • These canapés are delicious.
  • What time is it? I don’t have a watch.
  • Excuse me, I’m looking for my husband/wife.
  • Do those canapés have meat in them? I’m a vegetarian.
  • I have a PhD from Harvard.
  • Do we know each other?
  • Remember me? We met at last year’s party.

Учні ходять по класу та кажуть один одному лише те речення, що записано на листочку. Можна під супровід музики. Після всі сідають по своїм місцям учитель запитує, що хто казав. Учні мають використати конструкцію He\She said that …

 

 

Board Game

Робота в міні-групах.

Документ знаходиться окремо "BG Reported Speech"

 

 Робота із вправами підручника.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підведення підсумків уроку

Домашнє завдання

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
Інкл
Додано
7 листопада
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку