Урок 4 класу на тему: "Різноманітна Австрія"

Про матеріал
Конспект уроку 4 класу на тему "Різноманітна Австрія" Метою уроку є ознайомити дітей з австрійською культурою через творчість В.А. Моцарта .Вивчення форми рондо.
Перегляд файлу

 

4 клас                                     Урок  8.

 

 

                                  Різноманітна Австрія

 

Мета:

навчальна: поглибити знання учнів про Австрію, про її музику та культуру. Познайомити дітей із творчим та життєвим шляхом  В. А. Моцарта.

розвивальна: розвивати в учнів творчі здібності, здатність розуміти і аналізувати музичні твори. Розширити їх мистецький кругозір, збагатити слуховий досвід школярів.

виховна: виховувати в учнів любов до музики, поважне ставлення до культурних традицій різних народів.

Музичний матеріал:  В.-А. Моцарт, «Рондо в турецькому стилі»; розучування існі О.Злотника «Ухтимко».

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: ТЗН, ноти, роздатковий матеріал, ілюстрації, портрет композитора, підручники, цеглинки.

 

ХІД УРОКУ

1.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

             Музичне вітання.

Вчитель співає – «Добрий день вам діти»

Діти відповідають співаючи – «Добрий день»

 2. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ми продовжуємо подорожувати Європою. І сьогодні ми завітаємо до дивовижної країни — Австрії. Це батьківщина визначного композитора Вольфганга Амадея Моцарта

 

Повідомлення теми, мети уроку.

Тема сьогоднішнього уроку «Дивовижна Австрія»

 

3. ОСНОВНА ЧАСТИНА

Відомості про композитора В. А. Моцарта

 

Австрія  Батьківщина видатного композитора Вольфганга Амадея Моцарта. Моцарт музичний вундеркінд- «диво» дитина почав свою кар”эру коли йому виповнилося 6 років, і за 35 років життя написав понад 600 творів різних жанрів які вважаються шедеврами музики.

Моцарт народився 27 січня 1756року в м. Зальцбург в сім”ї музиканта, його батько Леопольд був скрипалем та композитором приднорної капели, своїх дітей він змалку привчав до музики. У 7 років сестра Моцарта Марія-Анна яку називали Нанер почала вчитися грі на клавесині, а трирічний Моцарт і собі став підбирати мелодії і відтворювати їх. Батько був у захваті і вже у 4 роки починає розучувати з сином п”єси та менуети, а в 5 років Моцарт вже сам складав невеличкі п”єси, а в 6 років хлопчик майже самостійно опановує скрипку.

Музичне майбутнє хлопчика було очевидним, тому батько вирішив показати світові маленького віртуоза, і вони вирушили на гастролі княжими дворами,  іхня подорож тривала майже 10 років. Тріо у складі Моцарта його сестри та батька сприймали із захватом. Щоб розважати публіку хлопчик грав на клавесині із зав”язаними очима. Чутки пр юного віртуоза швидко поширилися Віднем і Моцратів запрошують грати перед імператрицею. Вона була зачарована і подарува для дітей два костюми. За постійними виступами діти не встигали ходити до школи тому освіту отримали вдома, батько викладав їм читання, письмо, арифметику, історію та географію, особливу увагу приділяв вивченню іноземних мов.

Сучасники називали Моцарта «богом музики». На жаль, прожив він дуже мало, однак фантастично багато встиг створити цей геній.

А зараз настав час прослухати його музичний твір чкой називається «Рондо в турецькому стилі»

 

Слухання  Вольфганг Амадей Моцарт «Рондо в турецькому стилі»

 

4.Ознайомлення з терміном «рондо»

Рондо (з італ. «рух поколу») – музична форма, в якій відбувається чергування головної теми та контрасних епізодів.

Головна тема називається – рефрен, а інші дві контрасні називаються епізодами.

5. ФІЗКУЛЬТУРНА ХВИЛИНКА

А зараз потрібно трішки потанцювати, проведемо фізкультхвилинку яка називається «А ти готовий?»

 

6.Вокально-хорова робота

Розспівування

Розспівка на склади ре, ра, рі, ро.

Розспівка «Дощик, дошик накрапає»

Розучування пісні «Ухтимко»

І ось настав час в нас для розучуваня пісні.

Робота з текстом

Розучвання пісні

Робота з складними моментами в пісні

7.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Чим сподобалася вам наша подорож? Який музичний твір ми сьогодні слухали на уроці В. А. Моцарта?

 

Допоможіть Тріольчику вибрати слова-характеристики твору В.-А. Моцарта Симфонія соль мінор.

 

http://subject.com.ua/textbook/music/4klas/4klas.files/image135.jpg

 

 

 

 

 

 

 

За допомогою цеглинок складіть схему будови рондо.

(Діти складають із запропонованих цеглинок три цеглинки одного кольору, а інші дві різних )

8. ПІДСУМОК  УРОКУ

На сьогоднішньому уроці ми побували в Австрії, познайомились з творчістю австрійського композитора В.А Моцарта слухали його музику, відому за межами інших країн, також вивчили чудову пісню «Ухтимко».

На домашнє завдання вам буде виконувати вивчену пісню.

 

docx
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку