Урок 44. Додаємо і віднімаємо числа різними способами. Робота над задачамиРозділ 2. Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20

Про матеріал
Мета: закріпити та вдосконалити знання учнів про різні способи додавання та віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток; удосконалювати обчислювальні навички; формувати вміння розв'язувати задачі, працювати з виразами зі змінною, креслити та порівнювати відрізки; розвивати логічне мислення, спостережливість, мовлення учнів; виховувати старанність, товариськість; формувати культуру поведінки; стимулювати бажання дотримувати правил безпечного користування комп'ютерною технікою.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок 44. Додаємо і віднімаємо числа різними способами. Робота над задачами. Розділ 2. Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20

Номер слайду 2

Мета: закріпити та вдосконалити знання учнів про різні способи додавання та віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток; удосконалювати обчислювальні навички; формувати вміння розв'язувати задачі, працювати з виразами зі змінною, креслити та порівнювати відрізки; розвивати логічне мислення, спостережливість, мовлення учнів; виховувати старанність, товариськість; формувати культуру поведінки; стимулювати бажання дотримувати правил безпечного користування комп'ютерною технікою. Обладнання: підручник, картки для парної та групової роботи, конструктор LEGO, ілюстративний та роздавальний матеріал. Тип уроку: комбінований урок. Освітні галузі: математична, здоров'язбережувальна.

Номер слайду 3

Організація класу

Номер слайду 4

Усне опитування. Як називаються числа при додаванні? при відніманні?Як обчислити невідомий доданок? зменшуване? від'ємник?Як пов'язані арифметичні дії додавання й віднімання?Пригадайте переставний закон додавання. Як зміниться значення суми, якщо один з доданків збільшиться на 3?Як зміниться значення різниці, якщо від'ємник збільшиться на 4?Як зміниться значення різниці, якщо зменшуване зменшиться на 6 при сталому від'ємнику?Як «впізнати» вираз зі змінною? Як обчислити значення виразу зі змінною при заданому значенні змінної?Що називають периметром фігури?

Номер слайду 5

Каліграфічна хвилинка. Написання чисел 10 та 100— Запишіть найменше двоцифрове число. (10.)— Як в математиці інакше називають це число? (Десяток.)— Полічіть десятками. Назвіть число, у якому 10 десятків. (100.)— Дайте характеристику кожному з чисел.

Номер слайду 6

Математичний диктант. Запишіть число, у якому: 3 дес. 5 од., 6 дес. 1 од., 2 дес, 9 од., 7 од., 4 дес. Запишіть більше число: 45 і 54, 71 та 17, 50 і 5. Запишіть менше число: 5 дес. 6 од. та 6 дес., 8 од. та 8 дес., 1 дес. 4 од. та 4 дес. 1 од. Перший доданок 15, другий доданок 3. Чому дорівнює сума?Зменшуване 56, від'ємник — 40. Чому дорівнює різниця?Сума — 76, перший доданок 70. Обчисліть другий доданок. Зменшуване 83, різниця — 3. Чому дорівнює від'ємник?Різниця — 5, від'ємник — 50. Чому дорівнює зменшуване?Запишіть у сантиметрах: 7 дм. Запишіть у дециметрах: 90 см

Номер слайду 7

Перевірка746856-40=1676-70=683-3=8050+5=5570 см9 дм

Номер слайду 8

Мотивація навчальної діяльності— Сьогодні на уроці продовжимо засвоювати різні способи додавання та віднімання чисел у межах 20. А також будемо розв'язувати задачі та працювати з виразами зі змінною.

Номер слайду 9

Актуалізація та засвоєння різних способів додавання та віднімання чисел у межах 20 Фронтальна робота— За схемами поясніть різні способи обчислення виразів.

Номер слайду 10

Розв'язування прикладів різними способами. Робота в групах (с.47, № 1)Завдання: записати всі способи додавання та віднімання.

Номер слайду 11

Формування навичок розв'язування задач1) Добирання схем та запитання до задачі. Творча робота над задачею (с. 47, № 2).— Доберіть схему для відповіді на кожне запитання до поданої умови. (Відповідь: запитання 1 — схема А, запитання 2 — схема Б.)— Розв'яжіть кожну задачу.— Використовуючи умову і запитання, перетворіть подану умову на задачу з двома послідовними запитаннями. Поясніть, як слід розв'язати таку задачу. (У комп'ютерному класі займається 8 дівчаток, а хлопчиків — на 2 менше. Скільки хлопчиків займається у комп'ютерному класі? Скільки всього дітей у комп'ютерному класі?)— Які правила безпеки потрібно дотримувати у комп'ютерному класі?

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка. Танцювальні рухи під пісню «Комп'ютер» https://youtu.be/Pa. Rrb. Fwq6 LQ

Номер слайду 13

Добирання виразу для розв'язання задачі (с. 47, № 3)— Виділіть числові дані. Що вони означають? Прочитайте кожний вираз.— Що означає кожне число у записі? Про що можна дізнатися, виконавши арифметичну дію з цими числами?— Пригадайте правила поведінки в бібліотеці.

Номер слайду 14

Формування вміння обчислювати значення виразу зі змінною. Робота в парах. Усне виконання завдання в парах з подальшою фронтальною перевіркою.— Обчисліть значення виразу 12 - k, якщо k = 8k = 10 k = 6k = 5

Номер слайду 15

Робота над геометричним матеріалом1) Креслення відрізків— Накресліть відрізок КО завдовжки 1 дм 3 см і відрізок ВМ завдовжки 7 см. На скільки відрізок ВМ коротший, ніж відрізок КО?2) Порівняння довжини накреслених відрізків

Номер слайду 16

Логічна вправа. Робота в парах— Переставте одну паличку, щоб рівність була правильною.

Номер слайду 17

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА1. Пояснення домашнього завдання (с. 47, № 1, 4)2. Підсумок уроку. Рефлексія. Вправа «Піраміда досягнень»— Познач на рівнях піраміди трикутником, як ти знаєш вивчений матеріал. Зелений — розв'язування прикладів різними способами. Оранжевий — уміння розв'язувати задачі. Синій — обчислення значення виразу зі змінною. Червоний — креслення відрізків та їхнє порівняння.

Номер слайду 18

Всі ви добре працювали,На уроці не дрімали,Всі завдання розв'язали.І скажу вам у кінціВсі ви просто молодці!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 січня 2022
Переглядів
564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку