Урок 46. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння.

Про матеріал
М О Д Е Л Ь компетентнісно-зорієнтованого уроку з використанням QR-коду , який допомагає зацікавити учнів , мотивувати їх роботу на уроці та формувати цифрову компетентность. Дана розробка уроку розкриває форми, засоби, методи навчання, що формують іншомовну комунікативну компетентность через використання епіграфу, підприємницьку, соціальну та громадянську компетентності через постановку проблемного завдання, стосовно вивчення теми Квадратні рівняння у 8 класі Методична розробка є індивідуальною. Вона спрямована на професійно-педагогічне вдосконалення викладача .
Перегляд файлу

8

Тема № 3 Квадратні рівняння

 

Урок 46.

Квадратні  рівняння . Неповні квадратні рівняння

Олена Веретільник - вчитель математики      вищої       категорії

 

 

 

ОРІЄНТАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ

Everyone Can Learn Mathematics to High Levels

 

Кожен може вивчити математику до високого рівня

 

By Jo Boaler

Урок спрямовано на створення сприятливої атмосфери . Формування іншомовної комунікативної компетентності через використання епіграфу 

МОТИВАЦІЯ

Господав мріяв про дерев΄яний паркан навколо будинку , але завжди виникали фінансові труднощі . І ось акція , знижка 80%, але на замовлення відведено лише 2 хвилини . При замовленні необхідно вказати довжину і ширину ділянки. Але господар знає лише площу 216 м², та довжину необхідного паркану 42 м. Допоможемо господарю встигнути зробити замовлення ! 

( Учні працюють в парах , складають рівняння  х(42-2х)=216, 42х-2х2=216 ) Такого типу рівняння ми ще не розв΄язували , і це призвело до вивчення квадратних рівнянь.

Формування підприємницької,  соціальної та громадянської компетентності  .

Прийоми : постановка проблемного завдання , зв΄язок з життям .

 

 

 

 

 

ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ

Тема уроку : Квадратні  рівняння . Неповні квадратні рівняння

Мета уроку:

Формувати компетентності: математичну грамотність, іншомовну комунікативну, підприємницьку,  соціальну та громадянську,  інформаційно-цифрову.

Реалізувати наскрізну змістову лінію «Громадянська відповідальність».

Виховувати вміння усно та письмово висловлювати думки і факти.

Тип уроку: урок формування компетентностей

Визначення очікуваних результатів уроку : учні повинні розрізняти повні і неповні квадратні рівняння, уміти розв΄язувати неповні квадратні квадратні рівняння, називати коефіцієнти та складати

квадратні рівняння за відомими коефіцієнтами, пояснити чому є обмеження для а .

 

Формування математичної грамотності Прийоми: колективна робота учнів при побудові моделей для вирішення завдання

ЕТАП ЦІЛЕРЕАЛІЗАЦІЇ

Означення. Рівняння вигляду ах2+bх+с = 0, де х — змінна, а, b, с — деякі числа, та а≠0 називаються квадратним.

а називають першим коефіцієнтом; b — другим коефіцієнтом; с — вільним членом.

Означення. Якщо в квадратному рівнянні ах2 + bх + с = 0 де а≠0 , хоча б один з коефіцієнтів b або с дорівнює нулю, то таке рівняння називають неповним, квадратним рівнянням.

Є три види неповних квадратних рівнянь. Розглянемо приклади і методи їх розв’язання у вигляді таблиці.

Неповні квадратні рівняння

https://academia.in.ua/sites/default/files/field/image/matematyka/pict29.jpg

 

Робота з підручником . 

 

Формування інформаційної компетентності

Прийоми : робота з підручником

КОНТРОЛЬ

Тест 1.

0-5 балів                    6-10 балів                        11-15 балів

   4                                       8                                        12

Формування цифрової компетентності

Прийоми : здатність використання QR –коду в практичній діяльності

 

ПРАКТИКА

Розв΄язування вправ

НАВЧАЛЬНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ БІЛЯ ДОШКИ

(з розгорнутим рецензуванням однокласниками)

 

Формування інформаційної компетентності

Прийоми: взаємокорекція

РЕФЛЕКСІЯ

ДЕБРИФІНГ

ОЦІНЮВАННЯ

 

  1. Як називається рівняння ,яке повинен розв΄язати господар , щоб отримати знижку на придбання такого бажаного паркану ?
  2. Чи достатньо ми сьогодні вивчили нового, щоб розв'язати дане рівняння, що дістали під час розв'язування проблемної задачі? Можливо, ми зможемо знайти метод розв'язання на наступних уроках.
  1. Які рівняння ми сьогодні вивчили ?

 

  1. Наведіть приклади неповних квадратних рівнянь

      5    Назвати коефіцієнти у квадратному рівнянні:

              а) 3х2+8x+6=0; б) 6х2-3x+10=0;

              в) -2х2+7x-3=0; г) 3x-5x2=5.

 

 

 

 

  ПОВІДОМЛЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

     1. Скласти квадратні рівняння з вказаними коефіцієнтами

 

а

1

-4

-7

-9

8

15

25

12

в

2

0

-2

-6

-6

0

-3

-19

с

4

6

13

0

7

-4

0

5

 

      2 Виписати ті, які є неповними квадратними рівняннями та розв΄язати їх .

 

  1. Чи є серед неповних квадратних рівнянь такі, що не мають розв΄язків ?
  2. § 17 Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння .

 

 

docx
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку