8 Тема № 3 Квадратні рівняння
|
Урок 46. Квадратні рівняння . Неповні квадратні рівняння |
Олена Веретільник - вчитель математики вищої категорії |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
ОРІЄНТАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ |
Everyone Can Learn Mathematics to High Levels
Кожен може вивчити математику до високого рівня
By Jo Boaler |
Урок спрямовано на створення сприятливої атмосфери . Формування іншомовної комунікативної компетентності через використання епіграфу |
|||||||||||||||||||||||||||
МОТИВАЦІЯ |
Господав мріяв про дерев΄яний паркан навколо будинку , але завжди виникали фінансові труднощі . І ось акція , знижка 80%, але на замовлення відведено лише 2 хвилини . При замовленні необхідно вказати довжину і ширину ділянки. Але господар знає лише площу 216 м², та довжину необхідного паркану 42 м. Допоможемо господарю встигнути зробити замовлення ! ( Учні працюють в парах , складають рівняння х(42-2х)=216, 42х-2х2=216 ) Такого типу рівняння ми ще не розв΄язували , і це призвело до вивчення квадратних рівнянь. |
Формування підприємницької, соціальної та громадянської компетентності . Прийоми : постановка проблемного завдання , зв΄язок з життям .
|
|||||||||||||||||||||||||||
ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ |
Тема уроку : Квадратні рівняння . Неповні квадратні рівняння Мета уроку: Формувати компетентності: математичну грамотність, іншомовну комунікативну, підприємницьку, соціальну та громадянську, інформаційно-цифрову. Реалізувати наскрізну змістову лінію «Громадянська відповідальність». Виховувати вміння усно та письмово висловлювати думки і факти. Тип уроку: урок формування компетентностей Визначення очікуваних результатів уроку : учні повинні розрізняти повні і неповні квадратні рівняння, уміти розв΄язувати неповні квадратні квадратні рівняння, називати коефіцієнти та складати квадратні рівняння за відомими коефіцієнтами, пояснити чому є обмеження для а .
|
Формування математичної грамотності Прийоми: колективна робота учнів при побудові моделей для вирішення завдання |
|||||||||||||||||||||||||||
ЕТАП ЦІЛЕРЕАЛІЗАЦІЇ |
Означення. Рівняння вигляду ах2+bх+с = 0, де х — змінна, а, b, с — деякі числа, та а≠0 називаються квадратним. а називають першим коефіцієнтом; b — другим коефіцієнтом; с — вільним членом. Означення. Якщо в квадратному рівнянні ах2 + bх + с = 0 де а≠0 , хоча б один з коефіцієнтів b або с дорівнює нулю, то таке рівняння називають неповним, квадратним рівнянням. Є три види неповних квадратних рівнянь. Розглянемо приклади і методи їх розв’язання у вигляді таблиці. Неповні квадратні рівняння
Робота з підручником .
|
Формування інформаційної компетентності Прийоми : робота з підручником |
|||||||||||||||||||||||||||
КОНТРОЛЬ |
Тест 1. 0-5 балів 6-10 балів 11-15 балів 4 8 12 |
Формування цифрової компетентності Прийоми : здатність використання QR –коду в практичній діяльності
|
|||||||||||||||||||||||||||
ПРАКТИКА |
Розв΄язування вправ НАВЧАЛЬНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ БІЛЯ ДОШКИ (з розгорнутим рецензуванням однокласниками)
|
Формування інформаційної компетентності Прийоми: взаємокорекція |
|||||||||||||||||||||||||||
РЕФЛЕКСІЯ ДЕБРИФІНГ ОЦІНЮВАННЯ
|
5 Назвати коефіцієнти у квадратному рівнянні: а) 3х2+8x+6=0; б) 6х2-3x+10=0; в) -2х2+7x-3=0; г) 3x-5x2=5.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
ПОВІДОМЛЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ |
1. Скласти квадратні рівняння з вказаними коефіцієнтами
2 Виписати ті, які є неповними квадратними рівняннями та розв΄язати їх .
|
|