Мета - визначити рівень предметних компетентностей і компетенцій шляхом виконання контрольних навчально-пізнавальних та практично зорієнтованих завдань.
6 клас
Контрольна робота
Я і світ
1 рівень
1 Знову я – малесенька дитина, А « Підкова» І. Жиленко
Мати знає більше, аніж я. Б « Гном у буфеті» І .Жиленко
2 Махнуло рученя на бензовозі – В « Теплота родинного інти-
І курява вляглась біля коліс. му» С. Чернілевського
3 Летіла все вище, так гарно, так вільно, Г « Забула внучка в баби
Як в найзолотішім, найкращім мультфільмі. черевички» С .Черніле-
4 І в довгі засніжені ночі вського
Нашіптує дітям казки. Д « Жар-птиця» І. Жиленко
1 Спокійний вигляд, впевнені рухи, безбоязкий і одвертий погляд розумних очей- погляд людини, що знає свою справу і вірить у добро.
2 Йому зрадили навіть найближчі друзі…оточив себе новими людьми з дрібних бояр, створив загін опричників і майже весь час проводив в Олександрівській слободі.
3 Люди, яким не потрібна була ця культурна велика справа. Вони хотіли, щоб книги були в їхніх руках.
4 Чорноусий, чорнобородий, ще не старий пан з чорними живими очима. Він стояв перед ними, високий, дебелий, взявшись руками в боки.
А Цар Іван Васильович Б Вищі церковні чини
В Іван Федоров Г гетьман Ходкевич Д Петро Мстиславець
А слабодухість Б страх В сміливість Г шляхетність
А був одягнений у плащ , що нагадував луску риби
Б говорив сам із собою
В безпорадно сидів на березі , бо знову був без улову
Г співав пісні та жартував
2 рівень
І. Жиленко “ Гном у буфеті»)?
3 рівень
1 . Визначте віршовий розмір поезії. Намалюйте ритмічну схему.
Матері розказувать не треба,
Як душа світліє перед днем
В хаті, що прив’язана до неба
Світанковим маминим вогнем.
2.Чому, на вашу думку, Леся Українка для персонажів природи в поезії « Співець» обрала саме солов ‘я та троянду? Відповідь обґрунтуйте.
3.Який висновок про чесність, дружбу, порядність можна зробити після прочитання оповідання В. Винниченка « Федько-халамидник»?
4 рівень
Напишіть твір-мініатюру на одну із запропонованих тем:
Е. Андієвської « Казка про яян»)