Урок. 6 клас. Українська література. Контрольна робота . "Я і світ"

Про матеріал

Мета - визначити рівень предметних компетентностей і компетенцій шляхом виконання контрольних навчально-пізнавальних та практично зорієнтованих завдань.

Перегляд файлу

6 клас

Контрольна робота

Я і світ

 1 рівень

  1. Установіть відповідність між рядками та назвами творів, з яких їх узято.

1 Знову я – малесенька дитина,                      А « Підкова»  І. Жиленко

Мати знає більше, аніж я.                                Б « Гном у буфеті» І .Жиленко

2 Махнуло рученя на бензовозі –                   В « Теплота родинного інти-

І  курява вляглась біля коліс.                           му» С. Чернілевського

3 Летіла все вище, так гарно, так вільно,        Г « Забула внучка в баби

Як в найзолотішім, найкращім мультфільмі.   черевички» С .Черніле-

4 І в довгі засніжені ночі                                     вського

Нашіптує дітям казки.                                            Д « Жар-птиця» І. Жиленко

  1. Установіть відповідність між персонажами та рядками, у яких про них ідеться( за повістю О Іваненко « Друкар книжок небачених»)

1  Спокійний вигляд, впевнені рухи, безбоязкий і одвертий погляд розумних очей- погляд людини, що знає свою справу і вірить у добро.

2    Йому зрадили навіть найближчі друзі…оточив себе новими людьми з дрібних бояр, створив загін опричників і майже весь час проводив в Олександрівській слободі.

3   Люди, яким не потрібна була ця культурна велика справа. Вони хотіли, щоб книги були в їхніх руках.

  4 Чорноусий, чорнобородий, ще не старий пан з чорними живими очима. Він стояв перед ними, високий, дебелий, взявшись руками в боки.

А  Цар Іван Васильович      Б   Вищі церковні чини

     В Іван Федоров     Г гетьман Ходкевич   Д Петро Мстиславець

  1. Федько ( герой оповідання В. Винниченка» « Федько-халамидник») підтверджує брехливе звинувачення Толі і тим самим проявляє свою

А слабодухість  Б страх  В сміливість  Г шляхетність

  1. Говорюща риба із твору Е. Андієвської звернула увагу на одного рибалку, бо він

 А був одягнений у плащ , що нагадував луску риби

Б говорив сам  із собою

В безпорадно сидів на березі , бо знову був без улову

Г співав пісні та жартував

2 рівень

  1. Що таке притча? Хто писав казки-притчі?
  2. Якого кольору сніг  у поезії І. Жиленко « Підкова»? Чому?
  3. Які обов’язки виконував гном , який жив у буфеті ( за поезією

І. Жиленко “ Гном у буфеті»)?

 

3 рівень

1 . Визначте віршовий розмір поезії. Намалюйте ритмічну схему.

Матері розказувать не треба,

 Як душа світліє перед днем

В хаті, що прив’язана до неба

Світанковим маминим вогнем.

2.Чому, на вашу думку, Леся Українка для персонажів природи в поезії « Співець» обрала саме солов ‘я та троянду?  Відповідь обґрунтуйте.

3.Який висновок про чесність, дружбу, порядність можна зробити після прочитання оповідання В. Винниченка « Федько-халамидник»?

 

 4 рівень

Напишіть твір-мініатюру на одну із запропонованих тем:

  • На кого з героїв прочитаних творів я хотів би(хотіла б) бути схожим?
  • Моє ставлення до Федька та Толі ( за оповіданням В.Винниченка « Федько-халамидник»)
  • Чи можна в сучасному світі «вилікувати» егоїста? (за твором

 Е. Андієвської « Казка про яян»)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Надточа Інна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 липня 2018
Переглядів
7047
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку